Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Roxana Hidan, despre noua campanie de Primăvară de la OTP Bank: „Și anul acesta propunem clienților, atât persoane fizice, cât și antreprenori, o ofertă competitivă și eficientă, cu zero costuri pe viață”
Share
Notification Show More
Latest News
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie
Stiri de top
Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni. BCR, împreună cu BCR Social Finance, deschide conversația despre protejarea identității locale în agricultură și susținerea fermierilor din Dăbuleni. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Avem nevoie să deschidem conversații reale despre rolul economiei în viața comunităților”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Roxana Hidan, despre noua campanie de Primăvară de la OTP Bank: „Și anul acesta propunem clienților, atât persoane fizice, cât și antreprenori, o ofertă competitivă și eficientă, cu zero costuri pe viață”
Stiri de top

Roxana Hidan, despre noua campanie de Primăvară de la OTP Bank: „Și anul acesta propunem clienților, atât persoane fizice, cât și antreprenori, o ofertă competitivă și eficientă, cu zero costuri pe viață”

Gabriela Dinu
Last updated: 02/05/2023 10:42
Gabriela Dinu 2 ani ago
Share
Roxana Hidan, Director General Adjunct și coordonator al Diviziei de Afaceri, OTP Bank România.
SHARE

OTP Bank România anunță lansarea Campaniei de Primavară cu ZERO costuri pe viață, prin care atât persoanele fizice, cât și antreprenorii beneficiază, în perioada 2-14 mai, de cele mai atractive oferte, cu zero costuri pe întreaga durată de valabilitate a contractelor semnate în cadrul campaniei.

Contents
Oferta destinată persoanelor fiziceOfertă destinată persoanelor juridice

Astfel, în intervalul 2-14 mai, clienții noi OTP Bank care aplică online pot beneficia de oferta de primavară, prin care vor obține pachete de cont curent cu zero costuri pe viață.

„Atenția permanentă la nevoile clienților noștri ne-a determinat să dezvoltăm soluții și instrumente digitale, ca urmare a interesului tot mai mare pentru produsele și serviciile care pot fi accesate complet online. Și anul acesta propunem clienților, atât persoane fizice, cât și antreprenori, o ofertă competitivă și eficientă, cu zero costuri pe viață, care întâmpină nevoia acestora de predictibilitate și de reducere a costurilor, printr-o simplă aplicație online”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct și coordonator al Diviziei de Afaceri, OTP Bank România.

Oferta destinată persoanelor fizice

În această campanie promoțională este oferit Pachetul de produse și servicii bancare OTP Lejer, cu următoarele produse și beneficii incluse: cont curent, card de debit Mastercard, internet și mobile banking și alerte SMS (control card și control cont), cu ZERO costuri pe viață și ZERO condiții lunare de încasare și tranzacționare.

Clienții noi persoane fizice interesați de ofertele de mai sus, pot aplica online, aici până pe 14 mai, inclusiv, în condițiile prezentate în cadrul Regulamentului Campaniei.

Ofertă destinată persoanelor juridice

Campania de primăvară pentru antreprenori, cu zero costuri pe viață, se adresează tuturor persoanelor juridice, indiferent de forma de organizare. În cadrul campaniei, antreprenorii pot beneficia de ofertă prin accesarea paginii dedicate.

Pentru a beneficia de avantajele ofertei, antreprenorii trebuie să aplice în intervalul 2-14 mai și să devină clienți noi ai băncii în termen de maximum 60 de zile de la data prezentării tuturor documentelor necesare.

Noii clienți vor beneficia de:

• Cont curent gratuit, oricâte conturi, indiferent de valută;
• Număr nelimitat de plăți interbancare de mică valoare în lei, gratuite, efectuate prin Internet Banking și SmartBank;
• Abonament Internet Banking gratuit pentru un utilizator;
• Card debit Visa Business în lei, gratuit pentru emitere şi administrare;
• 1 terminal POS/E-Commerce/Soft POS, pentru care se aplică un comision de doar 0,70% la procesarea tranzacțiilor prin POS/E-Commerce/Soft POS, indiferent de rulaj.

Clienții persoane juridice care doresc să acceseze oferta Campaniei de Primavară cu zero costuri pe viață pot aplica online aici până la data de 14 mai inclusiv, în condițiile prezentate în cadrul Regulamentului Campaniei.

You Might Also Like

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni. BCR, împreună cu BCR Social Finance, deschide conversația despre protejarea identității locale în agricultură și susținerea fermierilor din Dăbuleni. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Avem nevoie să deschidem conversații reale despre rolul economiei în viața comunităților”

TAGGED: Cont curent, SMS, zero costuri, antreprenori, Roxana Hidan, OTP Lejer, Campaniei de Primavară cu ZERO costuri pe viață, mobile banking, card de credit Mastercard, card, Visa, OTP Bank
Gabriela Dinu 02/05/2023
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article A treia bancă americană intră în faliment. JPMorgan preia activele First Republic și pune punct unei noi crize bancare
Next Article Economiștii se așteaptă ca FED să anunțe azi o nouă majorare de dobândă

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

2 zile ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

2 zile ago

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

2 zile ago

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?