CEC Bank a lansat serviciul de Mobile Banking, prin care clienții pot efectua diferite operațiuni bancare, prin intermediul unei aplicații instalate pe un terminal mobil de tip smartphone sau tabletă cu conexiune la Internet.
Aplicația de Mobile Banking permite efectuarea transferurilor de bani în lei și valută, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea/lichidarea depozitelor și obținerea de informații financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu.
Costurile pentru tranzacțiile efectuate sunt mai mici cu până la 50% decât la ghișeul băncii. În plus, clienții care solicită acest serviciu în prima jumătate a anului 2016 beneficiază de abonament gratuit timp de 6 luni. Aplicația este disponibilă atât pentru dispozitivele Apple (iOS), cât și pentru cele care rulează Android. O altă funcționalitate a aplicației este plata facturilor de utilități prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibilă pentru partenerii cu care banca a încheiat convenții de colectare.
„Soluția de Mobile Banking oferită de CEC Bank reunește principalele beneficii pe care clienții le așteaptă de la serviciile financiare – simplitate, accesibilitate și tehnologie modernă, astfel încât utilizatorii să-și poată efectua operațiunile dorite din orice loc s-ar afla”, a declarat Radu Grațian Ghețea, Președinte Director General CEC Bank.