CEC BANK angajează Ofiter bancar (call center) – Serviciul Phone Banking, în cadrul Direcției Operațiuni la Distanță.
Principalele responsabilitati:
Preluarea apelurilor telefonice primite de la clienti si tratarea lor in concordanta cu solicitarile acestora;
Identificarea clientilor apelanti, conform prevederilor specifice cuprinse in reglementarile interne;
Administrarea solicitarilor privind abonamentele TeleCEC in colaborare cu unitatile teritoriale si directiile de specialitate din cadrul Bancii;
Gestionarea prin intermediul chat-ului online a solicitarilor clientilor/potentialilor clienti privind produsele si serviciile Bancii;
Contactarea telefonica a clientilor actuali si/sau potentiali in vederea vanzarii si promovarii produselor si serviciilor CEC Bank;
Gestionarea bazelor de date cu clientii actuali si/sau potentiali ai CEC Bank;
Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client sau potential client CEC Bank;
Mentinerea la zi a cunostintelor profesionale: produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile de promovare si promotiile curente;
Participarea la indeplinirea obiectivelor;
Monitorizarea activitatii de gestionare a apelurilor.
Cerinte minime de ocupare a postului:
Studii superioare in curs, cu obligatia salariatului de a-si definitiva studiile (obtinerea diplomei) in maxim 2 ani;
Experienta profesionala (vechime) de minim 6 luni;
Experienta profesionala in domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
Abilitati dezvoltate de comunicare, relationare, negociere si vanzare, orientare catre client si business;
Orientare catre actiune, atitudine dinamica, proactivitate;
Bune cunostinte de limba engleza;
Cunostinte de operare PC.
Candidatii interesati de aceasta oportunitate si care satisfac cerintele de mai sus pot transmite un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: recrutare@cec.ro, pana la data de 9 decembrie 2019.