Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: 56% dintre români sunt de părere că banca cu care lucrează a reușit să îi sprijine în contextul pandemiei. Care sunt valorile apreciate de clienți
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > 56% dintre români sunt de părere că banca cu care lucrează a reușit să îi sprijine în contextul pandemiei. Care sunt valorile apreciate de clienți
Stiri de top

56% dintre români sunt de părere că banca cu care lucrează a reușit să îi sprijine în contextul pandemiei. Care sunt valorile apreciate de clienți

Gabriela Dinu
Last updated: 21/01/2021 15:57
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
SHARE

72% dintre romani considera ca banca cu care lucreaza s-a adaptat in mare si in foarte mare masura contextului pandemiei de coronavirus. Dupa un an plin de incertitudini, definit de schimbari rapide si de adaptare imediata la noul normal ce implica tot mai mult digitalizarea, 32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni, potrivit unui studiu derulat de Reveal Marketing Research.

In schimb, o treime dintre romani a declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor. Cei din mediul urban sunt in cea mai mare masura convinsi de aceasta schimbare a serviciilor bancare – 39% au raspuns ca sunt siguri de tendinta spre digitalizare, comparativ cu 22% dintre respondentii din mediul rural.

In ceea ce priveste ajutorul oferit de banci clientilor lor in aceasta perioada, peste jumatate dintre respondenti (56%) sunt de parere ca banca cu care lucreaza a reusit sa isi sprijine clientii in contextul pandemiei. Tinerii au declarat in mare si in foarte mare masura ca banca lor ofera servicii care sa le vina in ajutor clientilor – 65% dintre tinerii profesionisti si aproximativ jumatate (51%) dintre milenialii fara partener cred acest lucru. Similar, persoanele educate, cu copii declara ca banca lor a venit in ajutorul clientilor in aceasta perioda – 53% dintre familiile moderne au selectat aceasta optiune.

Romanii afirma ca au incredere in deciziile pe care le iau bancile la care apeleaza. 62% dintre acestia considera ca banca lor ia cele mai bune decizii pe timpul crizei coronavirus si se declara multumiti de modul de gestionare a acestei perioade.

Care sunt valorile pe care ar trebui sa le aiba o banca, in opinia romanilor?

Intrebati care sunt top 3 valori pe care banca lor ar trebui sa le aiba, romanii au mentionat in proportie de 50% siguranta, seriozitate (45%) si responsabilitate (45%). Avand in vedere anul 2020 plin de incertitudine, este de inteles de ce romanii prefera atribute care sa le confere sentimentul de stabilitate si siguranta. Pentru segmentele mai traditionaliste care isi doresc stabilitate, siguranta se situeaza pe primul loc – seniorii pensionari, urmati de familiile traditionale sunt cei care prefera in cea mai mare masura siguranta atunci cand se gandesc la valorile unei banci (55%, respectiv 54%). Seriozitatea este o valoare mentionata in cea mai mare masura de tinerii profesionisti (59%), iar responsabilitatea este preferata cel mai mult de catre maturii fara partener (59%).

Un sfert dintre respondenti (25%) au mentionat digitalizarea ca valoare importanta pe care o atribuie unei banci. Cei care prefera o banca digitalizata sunt 38% dintre maturii fara partener. Apoi, persoanele educate, cu copii au selectat aceeasi optiune intr-o proportie semnificativa – 35% dintre familiile moderne considera ca digitalizarea este o valoare pe care o banca ar trebui sa o aiba.

Metoda folosită a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview) și au fost derulate 1011 interviuri online cu respondenți cu vârsta peste 18 ani, online users, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural în perioada 6-11 ianuarie 2021. Eroare de eșantionare +/- 3%. Nivel de încredere 95%.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Covid-19, Reveal Marketing Research, studiu banci, banci, banca, clienti, digitalizare, pandemie
Gabriela Dinu 21/01/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BCE a decis să mențină dobâzile la minime istorice și să continue achizițiile în cadrul programului de cumpărare a activelor (APP) într-un ritm lunar de 20 miliarde euro
Next Article 67% dintre români utilizează produse și servicii bancare, dintre care 36% au un card de credit, iar 11% s-au împrumutat pentru o locuință

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?