Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Druid lansează un chatbot pentru automatizarea gestiunii amânării ratelor la creditele bancare
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Druid lansează un chatbot pentru automatizarea gestiunii amânării ratelor la creditele bancare
Stiri pe scurt

Druid lansează un chatbot pentru automatizarea gestiunii amânării ratelor la creditele bancare

Gabriela Dinu
Last updated: 08/04/2020 9:52
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă o soluţie de automatizare a gestiunii amânării plăţii ratelor la creditele bancare. Chatbotul DRUID dirijează şi automatizează preluarea solicitărilor, clarificarea situaţiilor de plată, investigarea contractelor în derulare, completarea documentelor necesare şi procesarea informaţiilor în sistemele interne, degrevând agenţii din centrele de suport clienţi de activităţile consumatoare de timp, pentru a putea servi un număr mai mare de clienţi.

Noua soluţie a fost proiectată special pentru ca chatboţii din clasa Victor, dedicaţi industriei financiar-bancare, să ofere suport agenţilor din centrele de suport clienţi în perioada următoare. În urma publicării în Monitorul Oficial a normelor de aplicare a OUG 37/2020 privind amânarea ratelor cu 9 luni pentru românii afectaţi de criza economică, se aşteaptă un val de solicitări în următoarele luni, care vor supraîncărca agenţii băncilor.

Victor automatizează preluarea şi soluţionarea solicitărilor prin telefon, email sau internet. Solicitările simple de tip Q&A sunt rezolvate pe loc, la nivelul chatbotului, pentru o pre-filtrare a mesajelor înainte de a intra pe fluxul complet de automatizare. La sesizarea unei solicitări de amânare a ratelor, Victor structurează informaţia de identificare a clientului, investighează situaţia contractelor în derulare, verifică dacă au existat întârzieri de plată sau depăşiri de termene, completează formularele necesare împreună cu clientul şi analizează cererea de motivare a amânării plăţii ratelor.

Clarificarea şi investigarea solicitărilor sunt complet automatizate, Victor fiind cel care orchestrează întregul process. El este cel care stă de vorbă cu clienţii, pune întrebările, află informaţiile, identifică fişa clientului, verifică respectarea condiţiilor băncii, completează formulare, pregăteşte documentele necesare, le trimite spre semnare fizică sau electronică şi procesează ulterior modificările în sistemul intern CRM.

Victor poate fi găzduit în website, în aplicaţia mobilă, la un număr de telefon sau în orice canal de comunicare cu clienţii. Pentru că majoritatea instituţiilor bancare au inclus deja în scriptul centralelor telefonice o ramură dedicată subiectului COVID-19, chatbotul poate fi instalat direct în această ramură.


În back-end, Victor este conectat la sistemul de ticketing al aplicaţiei CRM folosită deja de către centrul de suport clienţi, respectând procesele interne specifice fiecărei bănci. Soluţia poate fi implementată în doar câteva zile, în cloud, remote sau într-un system hibrid.

„Prin funcţia de concierge, chatbotul degrevează activitatea agenţilor din contact center, indiferent dacă vorbim de apeluri telefonice, emailuri sau formulare web. Soluţia permite un timp de reacţie mai bun în rezolvarea solicitărilor, cu impact pozitiv în satisfacţia clienţilor, dar şi preluarea unui număr mai mare de solicitări pe zi cu aceaşi forţă de lucru, cu impact pozitiv în productivitatea internă a agenţilor” declară Daniel Bălăceanu, Director Product Management, DRUID.

You Might Also Like

Banca Transilvania integrează inteligența artificială în BT Pay

BCR Leasing lansează chatbot-ul Lea. Vlad Vitcu: Accelerăm eforturile de digitalizare a experienței clienților noștri

Transilvania Leasing & Credit și DRUID implementează o soluție AI menită să simplifice interacțiunea clienților

Afacerile revin la nivelul de dinainte de pandemie, dar companiile se așteaptă la noi dificultăți. Schimbările de politică economică, noul risc al viitorului

ING Bank pilotează un nou mod de lucru în sediu central. Richard de Graaf: În modul de lucru hybrid putem admite că atât lucrul de acasă, cât și cel de la birou pot aduce avantaje și dezavantaje, dar acum putem alege stilul potrivit fiecăruia, după job și specificul echipei

TAGGED: CRM, Druid, Covid-19, amanare plata rate credit, chatboţi, Victor, Daniel Balaceanu
Gabriela Dinu 08/04/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article EXCLUSIV. Mihaela Bîtu, ING Bank: ”Soluțiile de amânare a ratelor din OUG 37 sunt mai avantajoase pentru clienți, iar procesul este mult simplificat, permițând soluționarea într-un timp mai scurt a unui volum ridicat de cereri”
Next Article CORONACRIZĂ. Guvernul României a semnat un împrumut de un miliard de euro de la Banca Mondială

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania integrează inteligența artificială în BT Pay

4 luni ago

BCR Leasing lansează chatbot-ul Lea. Vlad Vitcu: Accelerăm eforturile de digitalizare a experienței clienților noștri

2 ani ago

Transilvania Leasing & Credit și DRUID implementează o soluție AI menită să simplifice interacțiunea clienților

3 ani ago

Afacerile revin la nivelul de dinainte de pandemie, dar companiile se așteaptă la noi dificultăți. Schimbările de politică economică, noul risc al viitorului

3 ani ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?