Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Există și „câștigători” în pandemie: DRUID anunţă o creştere a veniturilor de 349% în prima jumătate a anului 2020
Share
Notification Show More
Latest News
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie
Stiri de top
Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni. BCR, împreună cu BCR Social Finance, deschide conversația despre protejarea identității locale în agricultură și susținerea fermierilor din Dăbuleni. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Avem nevoie să deschidem conversații reale despre rolul economiei în viața comunităților”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Există și „câștigători” în pandemie: DRUID anunţă o creştere a veniturilor de 349% în prima jumătate a anului 2020
Stiri pe scurt

Există și „câștigători” în pandemie: DRUID anunţă o creştere a veniturilor de 349% în prima jumătate a anului 2020

Gabriela Dinu
Last updated: 04/08/2020 10:28
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă închiderea primei jumătăţi a anului 2020 cu o cifră de afaceri în creştere cu 349%, de peste 4 ori mai mare faţă de aceaşi perioadă a anului trecut. Atragerea de clienţi noi în portofoliu, precum şi lansarea de noi asistenţi virtuali în cadrul clienţilor existenţi, au determinat o creştere a veniturilor recurente lunare din licenţe de 304% faţă de veniturile recurente înregistrate în aceaşi perioadă din 2019.

În urma cererii ridicate de asistenţi virtuali generată de criza COVID-19, compania şi-a revizuit pozitiv creşterea veniturilor recurente din licenţe, estimând până la sfârşitul anului 2020 o creştere de 560%. Serviciile de implementare generează o valoare de cinci ori mai mare pentru reţeaua de parteneri de implementare.

În structura cifrei de afaceri, cea mai mare contribuţie a avut-o sectorul serviciilor financiare (bănci, asiguratori, leasing financiar şi operational), care a generat 49% din cifra de afaceri, în timp ce serviciile de sănătate au contribuit cu 25%, retailul cu 15%, restul de 11% revenind altor sectoare, preponderent servicii şi utilităţi.

Printre companiile care s-au alăturat portofoliului de clienţi DRUID în prima jumătate a anului 2020, se numără BRD Societe Generale, Garanti Bank, Libra Bank, Idea Bank, Alpha Bank, OTP Bank, OTP Leasing, Groupama Asigurări, Provident, Orange România, Orange Moldova, Carrefour, Cărtureşti, Altex, Profi, FAN Courier, Cora. De asemenea, o serie de clienţi din 2019 au decis să-şi extindă echipele interne de asistenţi virtuali, lansând noi chatboţi care să automatizeze diverse alte procese. Printre aceştia, Banca Transilvania, Regina Maria, Asirom, Servier Pharma, eON, Dona, Orange şi Provident îşi extind permanent chatboţii dezvoltaţi pe tehnologie DRUID, pentru a automatiza noi fluxuri de lucru.

Criza generată de evoluţia COVID-19 şi măsurile legislative impuse au determinat compania să-şi schimbe rapid strategia de produs, pentru a ajuta mediul de afaceri local cu soluţii care să răspundă unor nevoi concrete de transformare digitală atât a relaţiilor cu clienţii, cât şi de menţinere a productivităţii angajaţiilor în condiţiile lucrului de acasă. Pentru semnarea documentelor la distanţă, DRUID s-a parteneriat cu Namirial şi CertSign, furnizori de semnătură electronică simplă, semnătură electronică avansată sau semnătură electronică calificată. Astel, companiile au putut continua semnarea documentelor prin intermediul chatboţilor, în orice scenariu de semnare, cum ar fi la punctul de vânzare, la punctul de acordare service tehnic, angajaţi aflaţi în mişcare, sau angajaţi care lucrează de acasă. Pentru evaluarea condiţiilor de riscuri comerciale şi de creditare, platforma DRUID a fost integrată cu serviciile oferite de KeysFin, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de credit risc management şi informaţii de afaceri din România.

Pentru oferirea de soluţii de înrolare digitală a clienţilor sau angajaţilor, DRUID a semnat un parteneriat tehnologic cu Tremend. Parteneriatele tehnologice de integrare cu Vonage şi SDL au permis chatboţilor DRUID comunicarea prin WhatsApp Business, în scenarii de utilizare perfect compatibile cu reglementările GDPR, dar şi traducerea conversaţiilor în timp real în peste 100 de limbi. Mai mult, prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID a oferit soluţii de automatizare într-un mod conversaţional, simplu şi natural, a unor procese end-to-end, cum ar fi preluarea şi soluţionarea cererilor de amânare a ratelor la creditele bancare, degrevând centrele de suport ale instituţiilor financiare şi oferind clienţilor răspunsuri rapide la solicitări.

În luna iunie, DRUID a semnat un acord global cu UiPath, liderul pieţei de automatizare a proceselor de afaceri prin intermediul roboţilor (RPA), prin care UiPath a integrat abilităţile conversaţionale DRUID în prima platformă de hiperautomatizare din lume. Astfel, prin chatboţi preconfiguraţi pe industrii, roluri şi procese, UiPath oferă organizaţiilor şi partenerilor săi de implementare cea mai performantă experienţă digitală de automatizare la nivel global.

DRUID colaborează activ cu marile companii de consultanţă, care au adăugat centrelor proprii de expertiză în dezvoltarea de roboţi RPA pe tehnologie UiPath, abilităţi în configurarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali pe tehnologie DRUID. Pe langă alianţele cu EY, PWC, Deloitte, şi KPMG, DRUID şi-a extins puternic ecosistemul de parteneri. În primele 6 luni, s-au semnat 18 noi contracte cu o serie de parteneri de implementare, integratori de sisteme şi furnizori de soluţii de automatizare, printre care Inform Lykos, Asseco, Tremend, Trend Consult, Future Decoded, RPA Box, Matricia, Enterprise Concept sau Neurony. În urma parteneriatului cu UiPath, DRUID a început expansiunea internaţională prin dezvoltarea unui ecosistem de parteneri în toate regiunile lumii. Astfel, au fost semnate 12 parteneriate strategice cu furnizori de soluţii de automatizare, printre care Microelectronic (Australia, Noua Zeelandă şi Pacificul de Sud), Enterprise RPA şi Tquila Automation (UK), Kognetic (UAE), Element Blue şi Confiance Group (USA). Dezvoltarea internaţională va continua în a doua jumătate a anului prin lansarea operaţiunilor din Statele Unite, process amânat câteva luni din cauza suspendării zborurilor peste ocean.

„Suntem proaspăt îmbarcaţi într-un roller coaster de mare viteză. Ţintim o creştere a veniturilor recurente din licenţe de peste 6 ori faţă de anul trecut. O dată cu lansarea operaţiunilor în Statele Unite, mă aştept să consolidăm rapid structura internă şi să accelerăm expansiunea internaţională prin atragerea de noi runde de finanţare” declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.

DRUID îşi propune să devină lider în următorii 5 ani în piaţa globală a soluţiilor conversaţionale bazate pe inteligenţă artificială. Această piaţă este estimată a creşte de la 4,2 miliarde USD în 2019 la 15,7 miliarde USD până în 2024, cu o rată medie anuală de creştere de 30,2%. Soluţiile de tip Conversational AI sunt bazate pe tehnologii care uşurează interacţiunea între om şi sistemele informatice. Aceste soluţii combină într-o singură platformă tehnologii şi instrumente necesare dezvoltării de asistenţi virtuali inteligenţi. Rolul asistenţilor virtuali inteligenţi este să preia de pe umerii oamenilor activităţile repetitive, consumatoare de timp, şi să le ofere suport în accesarea rapidă a informaţiilor existente dar de multe ori împrăştiate în mai multe sisteme informatice utilizate în cadrul unei organizaţii. Tehnologiile moderne permit antrenarea rapidă a asistenţilor virtuali inteligenţi pe diverse roluri de business, în orice domeniu de activitate.

You Might Also Like

Exim Banca Românească rupe tăcerea: „Nicio ilegalitate, nicio finanțare de la stat. Schimbarea sediul – management strategic”

Alexandru Nazare, noul ministru desemnat la Finanțe: Taxa pe profitul excesiv al băncilor se va aplica din 2026

BNR reacționează ferm: Campanie de dezinformare cu atacuri nefondate asupra băncii centrale

2024, anul în care apar primele semne de uzură pentru sistemul bancar. Profit și active istorice, taxa pe cifra de afaceri a însemnat 1,29 miliarde lei

Profitul BNR urcă la aproape 4 miliarde lei în 2024. Performanță susținută de reducerea pierderilor din reevaluări

TAGGED: chatboţi, asistent virtual, Liviu Dragan, profit, venituri, companii, USD, Druid, UiPath, Covid-19
Gabriela Dinu 04/08/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Florin Cîţu: Am redus semnificativ planul de împrumuturi pentru luna august
Next Article Rezervele internaționale, nivel record. Valoarea rezervei de aur a crescut cu 30% față de anul trecut

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Exim Banca Românească rupe tăcerea: „Nicio ilegalitate, nicio finanțare de la stat. Schimbarea sediul – management strategic”

4 zile ago

Alexandru Nazare, noul ministru desemnat la Finanțe: Taxa pe profitul excesiv al băncilor se va aplica din 2026

3 săptămâni ago

BNR reacționează ferm: Campanie de dezinformare cu atacuri nefondate asupra băncii centrale

3 săptămâni ago

2024, anul în care apar primele semne de uzură pentru sistemul bancar. Profit și active istorice, taxa pe cifra de afaceri a însemnat 1,29 miliarde lei

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?