Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: O nouă experiență bancară inovatoare și nativ digitală. Alpha Bank România a lansat „evrixa!”, un nou brand care include operațiunile Orange Money. Cristian Dragoș: ”evrixa! este o redefinire a interacțiunii noastre cu clienții, furnizând soluții bancare moderne, intuitive și accesibile”
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit
Stiri de top
De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii
Stiri de top
Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii
Stiri de top
Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > O nouă experiență bancară inovatoare și nativ digitală. Alpha Bank România a lansat „evrixa!”, un nou brand care include operațiunile Orange Money. Cristian Dragoș: ”evrixa! este o redefinire a interacțiunii noastre cu clienții, furnizând soluții bancare moderne, intuitive și accesibile”
Stiri de top

O nouă experiență bancară inovatoare și nativ digitală. Alpha Bank România a lansat „evrixa!”, un nou brand care include operațiunile Orange Money. Cristian Dragoș: ”evrixa! este o redefinire a interacțiunii noastre cu clienții, furnizând soluții bancare moderne, intuitive și accesibile”

Cornel Dinu
Last updated: 19/07/2024 9:50
Cornel Dinu 11 luni ago
Share
SHARE

Alpha Bank România anunță începând cu luna iulie relansarea aplicației, a produselor și serviciilor preluate de la Orange Money România sub o nouă identitate digitală: „evrixa!”. Astfel, toate punctele de interacțiune cu clienții – website, aplicație mobilă și comunicare directă – vor reflecta noul brand, furnizând o experiență digitală superioară, se arată într-uncomuicat de presă remis de instituția de credit.

„evrixa!” se prezintă ca alternativă 100% digitală în sectorul bancar, oferind servicii simplu de utilizat, securizate și cu o interfață intuitivă. Aceasta integrează platforma fintech, produsele și serviciile Orange Money în ecosistemul Alpha Bank România, accelerând astfel transformarea digitală a băncii.

Clienții vor descoperi astfel noua identitate vizuală „evrixa!” la nivelul aplicației mobile și al produselor oferite, inclusiv al cardurilor de debit și de credit. Funcționalitățile acestor servicii vor rămâne aceleași, iar cardurile fizice emise sub brandul Orange Money vor putea fi utilizate în continuare până la expirarea lor.

„”evrixa!” reflectă angajamentul nostru de a aduce o experiență bancară inovatoare și nativ digitală, adaptată nevoilor actuale ale utilizatorilor. „evrixa!” este o redefinire a interacțiunii noastre cu clienții, furnizând soluții bancare moderne, intuitive și accesibile”, a declarat Cristian Daniel Dragoș, Vicepreședinte Executiv Retail Alpha Bank România.

Noul brand combină avantajele unei bănci tradiționale cu inovațiile unui fintech, oferind un mix unic de competențe bancare și tehnice pentru a răspunde cerințelor unei piețe din ce în ce mai digitalizate. „evrixa!” promite o experiență 100% digitală, adaptată la nevoile curente ale utilizatorilor, combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech.

Procesul de achiziție, inițiat în 2023, a inclus transferul către Alpha Bank România a majorității activelor Orange Money România: baza de clienți, aplicația mobilă, portofoliul de produse digitale și, nu în ultimul rând, valoroasa echipă care a dezvoltat toate cele menționate anterior.

Astfel, „evrixa!” este echipată cu cele mai bune resurse și competențe ale ambelor lumi: cunoștințele bancare, resursele financiare și reputația Alpha Bank, combinate cu soluțiile digitale avansate și expertiza Orange Money în oferirea celei mai bune experiențe pentru clienți. „evrixa!” devine un simbol al inovației în domeniul bancar digital, adresându-se atât generațiilor tinere nativ digitale, cât și persoanelor mature, familiarizate cu tehnologia.

You Might Also Like

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie

TAGGED: Cristian Dragos, Orange Money, Evrixa, platforma evrixa, Alpha Bank
Cornel Dinu 19/07/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article De ce a lăsat BCE neschimbate ratele dobânzilor din zona euro
Next Article BCR a fost desemnată „Romania’s Best Bank for Corporate Responsibility”. Nicoleta Deliu: Suntem foarte mândri că eforturile noastre de a fi aproape de comunitate și de nevoile ei sunt recunoscute cu un premiu atât de prestigios

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

2 zile ago

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

2 zile ago

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

3 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?