Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum schimbă rețelele de socializare modul în care băncile se raportează la clienți
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cum schimbă rețelele de socializare modul în care băncile se raportează la clienți
Stiri de top

Cum schimbă rețelele de socializare modul în care băncile se raportează la clienți

Cornel Dinu
Last updated: 06/03/2017 13:41
Cornel Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Potrivit ultimelor date statistice, în România sunt deja peste 8 milioane de utilizatori de Facebook, iar numărul acestora crește considerabil, de la an la an. Ținând cont de această cifră, dar și de faptul că rețelele de socializare reprezintă în prezent principala sursă de informații pentru utilizatori, banking-ul tradițional nu mai este singura opțiune. Rețelele de socializare deschid noi oportunități pentru bănci și le provoacă pe acestea să comunice cu clienții în forme care depășesc convenționalul.

Ceea ce oferă social media băncilor este opțiunea de a putea fi mereu conectați cu clienții, de a afla în timp real ce apreciază ei, dar și aspectele legate de serviciile și produsele instituției financiare, pe care ei le-ar dori îmbunătățite. În același timp, prezența în social media le permite băncilor să își formeze, așa cum orice brand își propune, o comunitate.

În același timp, băncile învață acum să atragă și să fidelizeze o nouă generație de clienți, millennials pentru care conectarea sociala 24/7 și accesul la informație sunt esențiale.

Garanti Bank este una dintre băncile de pe piața locală active în social media, care au decis să comunice cu clienții acolo unde sunt cel mai des prezenți, adică pe rețelele de socializare. Am construit o strategie de comunicare dedicată, în care accentul cade nu doar pe a oferi simple detalii despre produsele băncii, ci și informații orientate către educație financiară, responsabilitate socială sau care au drept scop atragerea atenției asupra tradițiilor românești și a locurilor deosebite din țară.

O componentă importantă a comunicării pe Facebook pentru Garanti Bank este și promptitudinea în a răspunde la întrebările pe care clienții sau potențialii clienți le-ar putea avea cu privire la activitatea băncii.

Garanti Bank este și una dintre cele trei bănci din România care au un cont de Instagram. În același timp, banca își consolidează și comunicarea B2B, prin intermediul platformei LinkedIn unde banca vine, ca și pe Facebook, cu un conținut informațional bogat.

Astfel, banca se adaptează noilor trenduri în comunicare, care provoacă instituțiile financiare să devină “bănci inteligente”. Băncile inteligente comunică multichannel și sunt mai aproape ca niciodată de clienți, mai alerte, mai prezente și mai atente pentru a înțelege nevoile clienților.

Material realizat de reprezentanții Garanti Bank.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Garanti Bank, Garanti Bank Facebook
Cornel Dinu 06/03/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Bancpost îi trimite pe cei mai talentați IT-iști la competiția “Beyond Hackathon”
Next Article KRUK anunta rezultate record. Grupul a investit o sumă record de 299 milioane euro în achiziţia de portofolii de creanţe. Valoarea nominală a creanţelor vândute pe piaţa din România a totalizat 3,10 miliarde euro

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?