Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum schimbă rețelele de socializare modul în care băncile se raportează la clienți
Share
Notification Show More
Latest News
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cum schimbă rețelele de socializare modul în care băncile se raportează la clienți
Stiri de top

Cum schimbă rețelele de socializare modul în care băncile se raportează la clienți

Cornel Dinu
Last updated: 06/03/2017 13:41
Cornel Dinu 9 ani ago
Share
SHARE

Potrivit ultimelor date statistice, în România sunt deja peste 8 milioane de utilizatori de Facebook, iar numărul acestora crește considerabil, de la an la an. Ținând cont de această cifră, dar și de faptul că rețelele de socializare reprezintă în prezent principala sursă de informații pentru utilizatori, banking-ul tradițional nu mai este singura opțiune. Rețelele de socializare deschid noi oportunități pentru bănci și le provoacă pe acestea să comunice cu clienții în forme care depășesc convenționalul.

Ceea ce oferă social media băncilor este opțiunea de a putea fi mereu conectați cu clienții, de a afla în timp real ce apreciază ei, dar și aspectele legate de serviciile și produsele instituției financiare, pe care ei le-ar dori îmbunătățite. În același timp, prezența în social media le permite băncilor să își formeze, așa cum orice brand își propune, o comunitate.

În același timp, băncile învață acum să atragă și să fidelizeze o nouă generație de clienți, millennials pentru care conectarea sociala 24/7 și accesul la informație sunt esențiale.

Garanti Bank este una dintre băncile de pe piața locală active în social media, care au decis să comunice cu clienții acolo unde sunt cel mai des prezenți, adică pe rețelele de socializare. Am construit o strategie de comunicare dedicată, în care accentul cade nu doar pe a oferi simple detalii despre produsele băncii, ci și informații orientate către educație financiară, responsabilitate socială sau care au drept scop atragerea atenției asupra tradițiilor românești și a locurilor deosebite din țară.

O componentă importantă a comunicării pe Facebook pentru Garanti Bank este și promptitudinea în a răspunde la întrebările pe care clienții sau potențialii clienți le-ar putea avea cu privire la activitatea băncii.

Garanti Bank este și una dintre cele trei bănci din România care au un cont de Instagram. În același timp, banca își consolidează și comunicarea B2B, prin intermediul platformei LinkedIn unde banca vine, ca și pe Facebook, cu un conținut informațional bogat.

Astfel, banca se adaptează noilor trenduri în comunicare, care provoacă instituțiile financiare să devină “bănci inteligente”. Băncile inteligente comunică multichannel și sunt mai aproape ca niciodată de clienți, mai alerte, mai prezente și mai atente pentru a înțelege nevoile clienților.

Material realizat de reprezentanții Garanti Bank.

You Might Also Like

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

TAGGED: Garanti Bank, Garanti Bank Facebook
Cornel Dinu 06/03/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Bancpost îi trimite pe cei mai talentați IT-iști la competiția “Beyond Hackathon”
Next Article KRUK anunta rezultate record. Grupul a investit o sumă record de 299 milioane euro în achiziţia de portofolii de creanţe. Valoarea nominală a creanţelor vândute pe piaţa din România a totalizat 3,10 miliarde euro
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

12 ore ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

14 ore ago

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

o zi ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?