Garanti BBVA a fost selectată și recunoscută încă o dată ca brand cu statut de Superbrand, în România. Aceasta este pentru a treia oară când Garanti BBVA primește distincția de Superbrand în ultimii cinci ani, după ediƫiile din 2017-2018 și 2019-2020, se arată într-un comunicat de presă.
Performanța Garanti BBVA a fost evaluată în cadrul unui proces complex de evaluare, în care au fost luate în considerare criterii precum reputație, încredere, calitate și diferențiere în piață. Distincția acordată Garanti BBVA, după ce au fost analizate peste 1.850 de mărci, reflectă atât votul specialiștilor, cât și opinia consumatorilor români conform studiului de piaƫă dezvoltat de Ipsos.
„Sunt încȃntat de această recunoaştere, care reprezintă un semn clar al bunei reputații pe care o are Garanti BBVA, reflectând în același timp încrederea pe care o au clienții în noi, precum și strategia noastră centrată pe client. Acordarea acestei distincții importante în 2021 este cu atât mai importantă cu cât vine după o perioadă plină de provocări, în ultimul an, și confirmă faptul că toate acțiunile noastre de sprijinire a clienților au avut rezultate bune și sunt foarte apreciate. Avem un angajament pe termen lung față de piața din România și vom continua să ne dezvoltăm produsele și serviciile, fiind în același timp un partener financiar de încredere pentru clienții noștri. Prioritatea numărul unu a Garanti BBVA rămâne sprijinirea nevoilor clienților.”, a declarat Mustafa Tiftikcioğlu, CEO Garanti BBVA România.
Superbrands recompensează reputația mărcilor și promovează disciplina de branding, oferind o distincție brandurilor excepționale, prin intemediul programelor dezvoltate în peste 90 de țări de pe cinci continente. Pentru a selecta Superbrandurile din Romania sunt analizate, în fiecare an, branduri internaționale și locale, din 65 de domenii de activitate. Aceste branduri trec apoi printr-un proces de selecție, în care sunt evaluate, pe baza mai multor criterii de către un consiliu de profesioniști în managementul afacerilor, marketing, comunicare și jurnaliști din presa de afaceri, precum și de către consumatori, în cadrul unui studiu de piață realizat de Superbrands România, cu sprijinul Ipsos.