Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Garanti BBVA a fost validată ca brand cu statut de Superbrand. Mustafa Tiftikcioğlu: Prioritatea numărul unu a Garanti BBVA rămâne sprijinirea nevoilor clienților
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Garanti BBVA a fost validată ca brand cu statut de Superbrand. Mustafa Tiftikcioğlu: Prioritatea numărul unu a Garanti BBVA rămâne sprijinirea nevoilor clienților
Stiri de top

Garanti BBVA a fost validată ca brand cu statut de Superbrand. Mustafa Tiftikcioğlu: Prioritatea numărul unu a Garanti BBVA rămâne sprijinirea nevoilor clienților

Gabriela Dinu
Last updated: 01/09/2021 11:21
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
Mustafa Tiftikcioğlu, CEO Garanti BBVA România
SHARE
Mustafa Tiftikcioğlu, CEO Garanti BBVA România

Garanti BBVA a fost selectată și recunoscută încă o dată ca brand cu statut de Superbrand, în România. Aceasta este pentru a treia oară când Garanti BBVA primește distincția de Superbrand în ultimii cinci ani, după ediƫiile din 2017-2018 și 2019-2020, se arată într-un comunicat de presă.

Performanța Garanti BBVA a fost evaluată în cadrul unui proces complex de evaluare, în care au fost luate în considerare criterii precum reputație, încredere, calitate și diferențiere în piață. Distincția acordată Garanti BBVA, după ce au fost analizate peste 1.850 de mărci, reflectă atât votul specialiștilor, cât și opinia consumatorilor români conform studiului de piaƫă dezvoltat de Ipsos.

„Sunt încȃntat de această recunoaştere, care reprezintă un semn clar al bunei reputații pe care o are Garanti BBVA, reflectând în același timp încrederea pe care o au clienții în noi, precum și strategia noastră centrată pe client. Acordarea acestei distincții importante în 2021 este cu atât mai importantă cu cât vine după o perioadă plină de provocări, în ultimul an, și confirmă faptul că toate acțiunile noastre de sprijinire a clienților au avut rezultate bune și sunt foarte apreciate. Avem un angajament pe termen lung față de piața din România și vom continua să ne dezvoltăm produsele și serviciile, fiind în același timp un partener financiar de încredere pentru clienții noștri. Prioritatea numărul unu a Garanti BBVA rămâne sprijinirea nevoilor clienților.”, a declarat Mustafa Tiftikcioğlu, CEO Garanti BBVA România.

Superbrands recompensează reputația mărcilor și promovează disciplina de branding, oferind o distincție brandurilor excepționale, prin intemediul programelor dezvoltate în peste 90 de țări de pe cinci continente. Pentru a selecta Superbrandurile din Romania sunt analizate, în fiecare an, branduri internaționale și locale, din 65 de domenii de activitate. Aceste branduri trec apoi printr-un proces de selecție, în care sunt evaluate, pe baza mai multor criterii de către un consiliu de profesioniști în managementul afacerilor, marketing, comunicare și jurnaliști din presa de afaceri, precum și de către consumatori, în cadrul unui studiu de piață realizat de Superbrands România, cu sprijinul Ipsos.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: clienti, consumatori, Superbrands, Garanti BBVA România, Mustafa Tiftikcioğlu
Gabriela Dinu 01/09/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Andreea Mihnea, First Bank, trage un semnal de alarmă: ”Am observat că mulți profesioniști din banking aleg sau se gândesc să plece din sistemul bancar”. De ce renunță bancherii la joburile din industria de profil?
Next Article BCR Leasing IFN lansează un produs de leasing auto verde pentru antreprenori, destinat susținerii achiziției de autoturisme electrice și hibrid
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

o zi ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

o zi ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

2 zile ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?