Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Rezultatele ING în T3, marcate de o creștere semnificativă a numărului de clienți și a cotei de piață pe creditare
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Rezultatele ING în T3, marcate de o creștere semnificativă a numărului de clienți și a cotei de piață pe creditare
Stiri de top

Rezultatele ING în T3, marcate de o creștere semnificativă a numărului de clienți și a cotei de piață pe creditare

Gabriela Dinu
Last updated: 09/11/2017 12:49
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

După cele nouă luni ale anului, ING a raportat un profit brut de 459 milioane lei, în urma creșterii portofoliului, ajustarea nivelului de risc și creșterea numărului de clienți, anunță banca. Excluzând veniturile excepționale obținute din vânzarea acțiunilor Visa raportate la finalul lui septembrie 2016, profitul brut din acest an este mai mare cu 117 milioane lei, de la 342 milioane lei. Profitul net a crescut și el cu 35%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la 391 milioane lei.

La finalul lui septembrie 2017, ING România a marcat o creștere a veniturilor de 22%, cumulând 1.059 milioane lei, generată în principal de creșterea numărului de clienți și a volumelor de credite oferite prin toate liniile de business, potrivit unui comunicat de presă.

Costurile operaționale au crescut la 535 milioane lei, cu 14% mai mari față de aceeași perioadă din 2016, influențate de investițiile în infrastructura IT și cheltuielile cu angajații.

Costurile de risc au atins 65 milioane lei, o creștere de 21%, corelată cu creșterea portofoliului. Rata creditelor neperformante a rămas mult sub media pieței, la 3,6% la finalul lui septembrie 2017, chiar cu 0,9% mai mică față de aceeași perioadă a anului trecut.

După cele nouă luni ale anului, ING a raportat un profit brut de 459 milioane lei, în urma creșterii portofoliului, ajustarea nivelului de risc și creșterea numărului de clienți. Excluzând veniturile excepționale obținute din vânzarea acțiunilor Visa raportate la finalul lui septembrie 2016, profitul brut din acest an este mai mare cu 117 milioane lei, de la 342 milioane lei. Profitul net a crescut și el cu 35%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, la 391 milioane lei.

Cota de piață a băncii pe creditare a crescut la 8,9% în al treilea trimestru din 2017, ceea ce înseamnă volume de 21.1 miliarde de lei, o creștere de 24% de la un an la altul, cu o contribuție echilibrată din partea celor trei divizii ale băncii. Comparativ cu aceeași perioadă din 2016, volumul noilor credite de nevoi personale a crescut cu 20% în ultimele 12 luni, în special datorită procesului de creditare Instant, ce permite clienților să aibă acces la bani în câteva minute. Creditul de nevoi personale Instant a fost digitalizată în luna septembrie, fiind acum disponibilă și în Home’Bank, de unde clienții o pot accesa oriunde și oricând, un împrumut în doar 15 minute printr-un proces complet online.

Per ansamblu, portofoliul de creditare este echilibrat între persoane fizice și juridice (54% vs 46%), împrumuturile oferite IMM-urilor raportând o creștere de 31% comparativ cu aceeași perioadă din 2016. ING România a atras din partea clienților săi 25 miliarde lei în depozite, o creștere cu 21%, ce a dus cota de piață a băncii pe acest segment la 8,3%.

„2017 a fost un an al premierelor și ne bucură reacția pozitivă a clienților la noile produse și servicii. Spre exemplu, conceptul de comisioane zero din oferta Card Complet a atras atenția clienților și am văzut că mulți dintre ei și-au mutat venitul la ING. Totodată, am lansat în septembrie creditul de nevoi personale în forma complet online, datorită semnăturii electronice, produs așteptat de mulți dintre clienți. Strategia ING, de a oferi servicii simple, rapide și ușor de înțeles, continuă să fie apreciată de clienții noștri, banca fiind în continuare cea mai recomandată bancă din România de către proprii clienți (scorul NPS). La finalul lunii septembrie am atins și un prag de 10 miliarde de euro în volumelele tranzacționate de clienții noștri prin ING”, Michal Szczurek, CEO ING România.

O experiență mai bună prin produse mai digitale

ING a terminat luna septembrie 2017 cu aproximativ 1.100.000 clienți activi în portofoliu (cu 120.000 mai mulți față de acum 12 luni), dintre care 665.000 încasează venituri recurente într-un cont ING, cu 23% mai mult față de septembrie 2016, datorită în principal ofertei ING Card Complet (lansată în aprilie anul curent). Prin această ofertă, clienții care primesc recurent minim 700 lei într-un cont ING și fac cel puțin o plată electrnică lunar au comisioane zero pentru o serie de servicii, printre care retrageri de la ATM, indiferent de banca sau țara de unde retrag banii, costuri zero de administrare a contului sau internet banking, dar și pentru încasări sau plăți.

Finalul de trimestru a adus și lansarea noului credit de nevoi personale instant, disponibil printr-un proces complet online, dedicat clienților ING prin Home’Bank. Creditul are exact aceleași condiții ca și creditul disponibil în agențiile ING, cu aceleași costuri și sumă maximă disponibilă de 90.000 lei, fără acte suplimentare necesare. Procesul durează aproximativ 15 minute și nu necesită niciun drum la bancă datorită semnăturii electronice.

ING a terminat luna septembrie cu mai mult de 750.000 de utilizatori activi în Home’ Bank. În medie, un client accesează platforma de internet banking o dată la trei zile, frecvența ce dovedește apreciarea clienților pentru serviciile digitale simple și rapide. În consecință, și interacțiunile cu platforma au crescut cu 57%, iar vânzările prin platformă cu 47% față de finalul lunii septembrie 2016.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Michal Szczurek, depozite, digital, card, home bank, ATM, lei, profit, dobanzi, ING, imprumuturi, internet banking, online, IMM, profit net, credite
Gabriela Dinu 09/11/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Comunitatea bancară din România aniversează 25 de ani de la conectarea la SWIFT
Next Article Cursul euro ajunge pană la 4,6279 lei. Explicatiile Guvernatorului BNR pentru deprecierea leului

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?