ING a lansat linia de credit ING SRLeu, disponibil instant companiilor cu cifra de afaceri între 100.000 lei și 9.000.000 lei care sunt înregistrate ca SRL-uri în România, fie că sunt sau nu clienți ING.
Produsul este disponibil instant datorită verificărilor automatizate cu bazele de date ale ANAF, Centralei Riscului de Credit, Centralei Incidentelor de Plăți (pentru companii) și Biroului de Credite (pentru asociați, administratori și Persoana Autorizată Unica), dar și alte verificări realizate instant în orice Office ING.
ING a avut și continuă să aibă o politică de creditare sănătoasă și responsabilă față de clienții ei, ceea ce a dus la o rată a creditelor neperformante mult sub media pieței raportată la finalul anului 2017.
Clienții care accesează noul produs ING beneficiază de aceleași condiții ca în cazul creditelor solicitate până acum: costuri similare, valoare maximă împrumutată (între 35.000 lei si 350.000 lei), fără documente suplimentare.
„ING SRLeu nu este doar un nou tip de linie de credit, disponibilă instant companiilor. Acest nou algoritm de verificare va deveni standardul de evaluare a cererilor de credit de orice tip, venite din partea companiilor micro și mici. Practic, algoritmul de verificare externă ce stă la baza fiecărui proces de evaluare va fi aplicat în orice dosar de creditare de acum înainte, reducând astfel timpul de răspuns și transferul banilor în contul clienților”, declară Maria Cenușă, Tribe Lead Micro-companii
Produsul este dedicat microîntreprinderilor și companiilor mici înregistrate ca SRL-uri în România, cu o cifra de afaceri între 100.000 lei și 9.000.000 lei. Proprietarul sau acționarii companiei care au peste 25% participație în companie pot veni în office cu buletinul, iar dacă sunt clienți noi, cu documentația necesară pentru a deschide un cont curent la bancă, instant.
Garanțiile sunt ipotecă mobiliară asupra conturilor de la ING, plus garanția personală (fideiusiune) a tuturor acționarilor cu cel puțin 25% din acțiuni.
„Strategia ING este de a oferi o experiență mai bună, diferențiatoare clienților săi. Iar acest lucru înseamnă să îi ascultăm mai bine, să vedem de ce au nevoie astăzi și să anticipăm de ce vor avea nevoie mâine. Și ce am remarcat, pentru segmentul de IMM-uri, este că oamenii au nevoie de timp pentru a echilibra raportul dintre viața personală și profesională. Au nevoie să rămână în controlul afacerii lor, oriunde sunt, oricând. Trăim într-un ecosistem care ne împinge să căutăm mobilitate și produse online și instant, în care căutăm produse personalizate și comunicare directă. Exact acest lucru ne dorim să oferim și noi clienților prin ING SRLeu și prin gama completă de produse instant pe care o avem acum disponibilă pentru ei”, declară Bogdan Boteanu, director general adjunct ING Bank România și Head of Mid-Corporate Banking.
Toate produsele instant pentru microîntreprinderi și companii mici
O dată cu lansarea acestei linii de credit, ING Bank România oferă gama completă de produse instant, dedicată companiilor mici: deschiderea de cont, cardul de debit, cardul de credit – ING Business Credit Card și acum, linia de credit– ING SRLeu.
La finalul anului trecut, ING România a intrat pentru prima dată pe piaţa cardurilor de credit cu un produs pentru microîntreprinderi, ING Business Credit Card, ce poate fi emis pe loc pentru clienţii băncii în orice ING Office. Limita cardului de credit este de până la 35.000 lei fără a mai fi nevoie de documente suplimentare sau alte garanţii, bazându-se pe istoria pe care clientul o are deja cu banca.
La începutul acestui an, ING a lansat ING Business, platforma pentru antreprenori, dedicată clienţilor Mid Corporate Banking, respectiv companii cu cifră de afaceri între 2 milioane şi 500 de milioane de lei. Prin intermediul ING Business, companiile vor avea acces non-stop la toate produsele şi serviciile bancare, platforma putând fi accesată de pe desktop, laptop, tabletă, smartphone şi, în premieră în România, prin smartwatch.
„ING Business duce ideea de internet banking un pas mai departe şi oferă clienţilor o interacţiune digitală tri-dimensională ce include partea de tranzacţionare, dimensiunea de self-service, precum şi un nou canal de comunicare directă şi personalizată cu banca.” a adăugat Bogdan Boteanu.