Aproape 650.000 de persoane au vizitat platforma Întreb BT în primele şase luni ale anului, site care cuprinde răspunsuri la aproape 1.000 de întrebări despre servicii, produse şi operațiuni. Acesta este destinat celor care doresc să înțeleagă mai bine bankingul, să aleagă informat şi responsabil atunci când vin la bancă, dar şi să ştie să folosească produsele şi serviciile bancare cât mai bine, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
În cadrul platformei Întreb BT este adăugat permanent conținut de către echipa băncii, în funcție de noutăți şi de alte subiecte de interes pentru clienți. Numărul categoriilor de informații a ajuns la aproape 25, câteva dintre acestea fiind: Contul curent, Carduri, Credite, Depozite, BT24, Credite responsabile, Operațiuni bancare, GDPR (General Data Protection Regulation), Robotul Livia, Go Online etc.
Cele mai multe vizite pe Întreb BT au fost din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Constanța, iar cele mai căutate informații se referă la credite, transfer de bani, programul unităților Băncii Transilvania, IBAN-ul contului şi carduri.
Platforma a fost lansată în 2014, este dezvoltată in-house la Banca Transilvania şi reprezintă cel mai mare program online de educație financiară BT. În 2017, aproape 1 milion de persoane au făcut 3 milioane de vizite pe Întreb BT.