Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Lighthouse devine singura agenție românească de PR membră a rețelei europene de comunicare de criză CCNE. Ana Maria Gardiner: ”Managementul și comunicarea de criză au devenit mai importante ca niciodată”
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Lighthouse devine singura agenție românească de PR membră a rețelei europene de comunicare de criză CCNE. Ana Maria Gardiner: ”Managementul și comunicarea de criză au devenit mai importante ca niciodată”
Stiri de top

Lighthouse devine singura agenție românească de PR membră a rețelei europene de comunicare de criză CCNE. Ana Maria Gardiner: ”Managementul și comunicarea de criză au devenit mai importante ca niciodată”

Cornel Dinu
Last updated: 03/11/2022 12:17
Cornel Dinu 3 ani ago
Share
Ana Maria Gardiner, Managing Director în cadrul Lighthouse România
SHARE
Ana Maria Gardiner, Managing Director în cadrul Lighthouse România

Agenția de PR și comunicare strategică Lighthouse Romania s-a alăturat Crisis Communication Network Europe (CCNE), devenind unicul membru din România al grupului și primul din Europa Centrală și de Est. CCNE este o asociație europeană de agenții independente de consultanță, cu experiență dovedită în prevenirea și comunicarea crizelor. Prin intermediul rețelei, membrii acesteia își pot sprijini mai bine clienții în situația unor crize transnaționale.

Cele 13 agenții care alcătuiesc rețeaua – respectiv din Germania, Austria, Italia, Olanda, Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Spania, Belgia, Portugalia, Franța, Elveția și România – comunică regulat pentru a împărtăși cele mai bune practici în domeniu. Acest lucru le ajută să anticipeze și să răspundă nevoilor clienților atunci când un eveniment de criză depășește granițele naționale.

Obiectivul cheie al CCNE, pe lângă sprijinul reciproc în situații imprevizibile, îl reprezintă proiectele comune de prevenire a crizelor sistemice, inclusiv simulările de crize transfrontaliere. Ceea ce diferențiază această rețea de alte inițiative similare este faptul că fiecare agenție membră are sediul numai în țara de origine, astfel eliminându-se situațiile de concurență.

Prin ateliere de lucru, seminarii și simulări multinaționale, CCNE își ajută deja clienții să-și dezvolte o rezistență eficace la situațiile de criză. Potrivit CCNE, nevoia de comunicare de criză va crește peste estimările din perioada crizei Covid, mai ales în sectorul energiei și în cel financiar. Războiul din Ucraina, cu toate implicațiile sale, alături de criza energetică și de creșterea inflației vor pune o presiune mare atât asupra companiilor private, cât și asupra decidenților politici și a instituțiilor publice.

”Suntem foarte bucuroși că am fost primiți în CCNE într-o perioadă în care managementul și comunicarea de criză au devenit mai importante ca niciodată. Clienții noștri pot beneficia acum de această rețea dinamică a agențiilor de PR independente din toată Europa. A putea să lucrezi îndeaproape cu profesioniști recunoscuți la nivel internațional și să faci schimb de experiență pe cele mai bune practici în managementul crizelor este de neprețuit”, spune Ana Maria Gardiner, Managing Director în cadrul Lighthouse România.

Potrivit cercetărilor realizate de PricewaterhouseCoopers, peste 65% din liderii de business la nivel global au experimentat cel puțin o situație de criză între 2014 și 2019, media fiind de trei astfel de situații per companie. De asemenea, 62% din companii au folosit planuri de criză ca răspuns la pandemia Covid, în condițiile în care 95% din respondenți credeau, în 2019, că o criză este iminentă în următorii doi ani.

„Pentru CCNE este foarte important ca toți membrii să aibă o abordare strategică similară, astfel încât să-i putem recomanda în cunoștință de cauză clienților noștri atunci când situația o impune. Suntem încântați că, după un proces de selecție riguros, Lighthouse a devenit partenerul nostru în România. Ana și echipa ei oferă consultanță profesionistă și o expertiză solidă în comunicarea de criză, dovedind aceste competențe într-o serie de situații specifice, cu cel mai bun rezultat posibil pentru clienții Lighthouse”, a transmis Jack Myers, reprezentantul agenției Alder UK, membră a CCNE.

Scopul CCNE a fost, încă de la început, construirea unei rețele ai cărei membri sunt experți în PR-ul de criză și cunosc în amănunt țara de origine, cultura și societatea din care provin. De asemenea, pentru rețea este esențial ca fiecare membru să aibă toate contactele potrivite de media la nivel local și să stăpânească impecabil limba și cutumele țării în care își practică profesia.

„Feedback-ul pozitiv pe care l-am primit din partea companiilor, încă de la fondarea acestei rețele, ne-a confirmat angajamentul de a o dezvolta permanent, cu toate resursele noastre. În mod evident, într-o economie interconectată, crizele nu se opresc la granițele naționale, chiar și pentru companiile mijlocii. Datorită partenerilor noștri din rețea, vom putea acoperi cazuri internaționale complexe, precum și situațiile imprevizibile”, a declarat Kathrin Hansen, purtătorul de cuvânt al CCNE și reprezentanta agenției Engel & Zimmermann, membră fondatoare a rețelei.

You Might Also Like

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

TAGGED: Lighthouse Romania, agentie comunicare, Ana Maria Gardiner, agentie PR, comunicare de criza
Cornel Dinu 03/11/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Despre cărti, pasiuni, benzi desenate și business cu Omer Tetik, șeful BT. „Unde sunt eu acum simt că pot să îndeplinesc anumite planuri, visuri, cred că pot să fac o diferență”
Next Article Doar 1.920.000 de locuințe au asigurare obligatorie în România. Alexandru Ciuncan, UNSAR: Populația este extrem de vulnerabilă în fața evenimentelor catastrofale

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

20 de ore ago

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

20 de ore ago

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

4 zile ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?