Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Robotul Livia de la BT®, peste 200.000 de răspunsuri pentru clienți prin Facebook Messenger şi Skype, în acest an
Share
Notification Show More
Latest News
Mihaela Lupu, UniCredit Bank: „Educația este singura investiție cu randament infinit”. Un record istoric la Festivalul Brazilor: 220.000 euro pentru copiii vulnerabili
Stiri de top
#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori
Stiri de top
Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România
Stiri de top
#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Robotul Livia de la BT®, peste 200.000 de răspunsuri pentru clienți prin Facebook Messenger şi Skype, în acest an
Stiri de top

Robotul Livia de la BT®, peste 200.000 de răspunsuri pentru clienți prin Facebook Messenger şi Skype, în acest an

Gabriela Dinu
Last updated: 09/03/2018 15:12
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Peste 200.000 de răspunsuri la întrebări despre conturile, produsele şi serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clienților de robotul Livia de la BT®, prin Facebook Messenger şi Skype, în acest an, potrivit băncii.

Cele mai solicitate informații au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri şi ratele aferente împrumuturilor BT.

Robotul, lansat în mai 2017, reprezintă una dintre opțiunile pe care clienții Băncii Transilvania le au la dispoziție pentru a interacționa cu banca, celelalte fiind sucursalele şi agențiile, echipa call center, platforma de întrebări şi răspunsuri Întreb BT şi social media.

Detalii:
•    Livia de la BT® oferă informații despre IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.
•    Confidențialitatea informațiilor primite de clienți este asigurată de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon; este necesar ca ambele să fie completate la inițierea comunicării cu robotul. Fiecare client BT are un cod unic de identificare şi reprezintă o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent şi poate fi aflat astfel: prin BT24, în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic (0264.308.028).
•    Clienții care au interacționat până acum cu Livia de la BT® şi au primit informațiile de care aveau nevoie nu au mai fost nevoiți să contacteze echipa call center sau să vină la sediile Băncii Transilvania, informațiile fiind la îndemână non-stop datorită robotului.

Cum pot lua clienții Băncii Transilvania legătura cu robotul Livia:

•    Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

•    Prin Skype: se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

Robotul Livia de la BT® contribuie la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor de care clienții au nevoie în relație cu Banca Transilvania.

BTinfografic_200.000 raspunsuri robotul Livia_9.03.2018

You Might Also Like

Mihaela Lupu, UniCredit Bank: „Educația este singura investiție cu randament infinit”. Un record istoric la Festivalul Brazilor: 220.000 euro pentru copiii vulnerabili

#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori

Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”

TAGGED: imprumut, Facebook Messenger, dobanzi, BT, comisioane, CIF, IBAN, plata card, Skype, Livia de la BT, Banca Transilvania, doalri, euro, cardul de cumpărături STAR
Gabriela Dinu 09/03/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Ce înseamnă îndatorarea sănătoasă și ce trebuie avut în vedere
Next Article Din 12 martie începe Global Money Week. România va organiza diverse evenimente menite să promoveze educația financară, iar tematica din acest an este „Money Matters Matter”
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihaela Lupu, UniCredit Bank: „Educația este singura investiție cu randament infinit”. Un record istoric la Festivalul Brazilor: 220.000 euro pentru copiii vulnerabili

2 ore ago

#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori

3 zile ago

Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România

3 zile ago

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?