MasterCard se afla pe locul 8 in topul global FutureBrand Index 2015, clasamentul care analizeaza perceptia publica asupra celor mai puternice 100 de companii din lume si este singura companie din Top 10 care activeaza in sectorul financiar. MasterCard a urcat 8 pozitii fata de clasamentul din 2014, fiind, de altfel,si singura companie financiara din America de Nord care si-a imbunatatit pozitia comparativ cu anul trecut.
“Clasarea pe locul 8 in FutureBrand Index 2015 reafirma pozitia de lider a MasterCard in materie de inovatie, tehnologie si securitate, si ne bucuram sa vedem ca si publicul percepe astfel initiativele si produsele companiei. Angajamentulnostru este de a oferi consumatorilor cea mai rapida, sigura si usoara experienta de plata, iar acest lucru s-a reflectat pe deplin in sondajul FutureBrand, MasterCard obtinand cel mai ridicat punctaj la capitolul incredere”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, Romania, MasterCard.
MasterCard a obtinut valori peste media sectorului financiar la toate cele 18 categorii analizate, inregistrand cele mai bune punctaje la indicatorii “incredere in brand”, “placere in interactiunea cu brandul”, “scop”, „personalitate” si “indispensabilitate”. Mai mult, compania si-a imbunatatit perceptia la nivelul a 17 dintre cele 18 caracteristici analizate si a primit titulatura de “Future Brand”, ceea ce reprezintacalitatea unui brand de a fi puternic pe termen lung, nu doar in prezent, precum si orientarea sa catre imbunatatirea calitatii vietii oamenilor si avand o puternica viziune pentru viitor.
Indexul FutureBrand este un clasament anual realizat de compania de consultanta FutureBrand, care analizeaza perceptia publica asupra celor mai puternice 100 branduri din lume din punct de vedere al valorii capitalizarii de piata, conform clasamentului PwC Global Top 100 Companies by Market Capitalisation. Future Brand Index realizeaza o reclasificare a celor 100 de companii dupa calitatea imaginii branduluiin functie de 18 caracteristici precum incredere, autenticitate, personalitate, inovatie, si altele.