Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: MyBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, a depasit 160.000 de clienti
Share
Notification Show More
Latest News
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > MyBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, a depasit 160.000 de clienti
Stiri pe scurt

MyBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, a depasit 160.000 de clienti

bankingnews.ro
Last updated: 07/09/2015 13:33
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

Lansat in noiembrie 2013, serviciul de mobile banking MyBRD Mobile numara peste 160.000 de utilizatori si este in topul celor mai descarcate 3 aplicatii financiare din magazinele sistemelor de operare iOS, Android si Windows Mobile, cu mai mult de 195.000 de descarcari pana in prezent.

Potrivit statisticilor bancii, operatiunile ordonate cel mai frecvent de utilizatorii MyBRD Mobile sunt platile interne (intre conturile proprii), urmate de plata facturilor de utilitati. Un utilizator activ BRD acceseaza serviciul de mobile banking in medie de 16 ori pe luna, media lunara a tranzactiilor fiind de 4 tranzactii per client, iar rata de utilizare, de 35%. Cei care acceseaza cel mai frecvent serviciul sunt utilizatorii de telefoane inteligente bazate pe sistemul iOS, urmati de posesorii de smart-phone-uri bazate pe sistemele de operare Windows si Android.

MyBRD Mobile le ofera clientilor o modalitate de transfer unica pe piata bancara din Romania, transferul direct catre un numar de telefon mobil. Beneficiarul platii poate ridica banii, imediat, de la orice agentie BRD, chiar si fara sa fie detinatorul unui cont bancar. Suplimentar, clientii beneficiaza de alte functionalitati inovatoare, precum plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare si transferurile prin coduri QR catre alti utilizatori MyBRD Mobile.

In primele 7 luni ale anului 2015, utilizatorii au generat peste 430.000 de tranzactii in aplicatie,  in crestere cu 20% fata de intregul an 2014, valoarea tranzactiilor fiind, in acelasi interval, cu 60% mai mare decat cea inregistrata la finalul anului trecut.

You Might Also Like

BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor

BRD coordonează cel mai mare împrumut sindicalizat pentru retehnologizarea și extinderea Centralei Nucleare de la Cernavodă. Jean-Philippe Guillaume: Credem că investițiile în infrastructură sunt esențiale

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

BRD simplifică actualizarea datelor prin parteneriat cu Direcția pentru Evidența Persoanelor. Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară

Back to School. Un simplu card nu mai este suficient în 2025. De ce mai are nevoie un copil pentru a învăța să-și gestioneze banii și cum arată ofertele băncilor dedicate minorilor

TAGGED: BRD, Android, Windows, MyBRD Mobile
bankingnews.ro 07/09/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Ofensiva de toamna a BCR: credite renegociate pentru clientii cu imprumuturi in valuta si comisioane zero la ATM
Next Article Mecanismul European de Supervizare Bancara (SSM) a stabilit cerintele de capital pentru principalele 123 de banci din zona euro
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor

o zi ago

BRD coordonează cel mai mare împrumut sindicalizat pentru retehnologizarea și extinderea Centralei Nucleare de la Cernavodă. Jean-Philippe Guillaume: Credem că investițiile în infrastructură sunt esențiale

2 săptămâni ago

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

3 săptămâni ago

BRD simplifică actualizarea datelor prin parteneriat cu Direcția pentru Evidența Persoanelor. Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară

o lună ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?