Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: MyBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, a depasit 160.000 de clienti
Share
Notification Show More
Latest News
9 din 10 români intenționează să cumpere de Black Friday în 2025. Cu ce reduceri vine Yellow Friday la Raiffeisen Bank
Stiri de top
UniCredit Consumer Financing anunță noul său parteneriat cu Suzuki. Află cum poți obține un credit auto cu avans 0%
Stiri de top
#BankingNews20. Florin Dănescu, Asociația Română a Băncilor: ”Povestea BankingNews este, în fond, și povestea maturizării sistemului bancar românesc. Istoria publicației este, de asemenea, o oglindă a evoluției încrederii dintre bănci și societate”
Interviuri Top news Stiri de top
BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România
Stiri de top
BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > MyBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, a depasit 160.000 de clienti
Stiri pe scurt

MyBRD Mobile, serviciul de mobile banking al BRD, a depasit 160.000 de clienti

bankingnews.ro
Last updated: 07/09/2015 13:33
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

Lansat in noiembrie 2013, serviciul de mobile banking MyBRD Mobile numara peste 160.000 de utilizatori si este in topul celor mai descarcate 3 aplicatii financiare din magazinele sistemelor de operare iOS, Android si Windows Mobile, cu mai mult de 195.000 de descarcari pana in prezent.

Potrivit statisticilor bancii, operatiunile ordonate cel mai frecvent de utilizatorii MyBRD Mobile sunt platile interne (intre conturile proprii), urmate de plata facturilor de utilitati. Un utilizator activ BRD acceseaza serviciul de mobile banking in medie de 16 ori pe luna, media lunara a tranzactiilor fiind de 4 tranzactii per client, iar rata de utilizare, de 35%. Cei care acceseaza cel mai frecvent serviciul sunt utilizatorii de telefoane inteligente bazate pe sistemul iOS, urmati de posesorii de smart-phone-uri bazate pe sistemele de operare Windows si Android.

MyBRD Mobile le ofera clientilor o modalitate de transfer unica pe piata bancara din Romania, transferul direct catre un numar de telefon mobil. Beneficiarul platii poate ridica banii, imediat, de la orice agentie BRD, chiar si fara sa fie detinatorul unui cont bancar. Suplimentar, clientii beneficiaza de alte functionalitati inovatoare, precum plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare si transferurile prin coduri QR catre alti utilizatori MyBRD Mobile.

In primele 7 luni ale anului 2015, utilizatorii au generat peste 430.000 de tranzactii in aplicatie,  in crestere cu 20% fata de intregul an 2014, valoarea tranzactiilor fiind, in acelasi interval, cu 60% mai mare decat cea inregistrata la finalul anului trecut.

You Might Also Like

BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

Profitul BRD Groupe Société Générale a cresccut cu aproape 6% în primele 9 luni din 2025, până la 1,15 miliarde de lei. Maria Rousseva: ”Am înregistrat o creștere solidă a veniturilor în primele 9 luni ale anului, peste ritmul de creștere a cheltuielilor operaționale, contrar unui mediu mai dificil”

Transferurile instant de bani, doar cu numărul de telefon au ajuns la peste 7,8 milioane de utilizatori în România, prin RoPay Alias. ING anunță că are deja înrolați 1,4 milioane de clienți, iar serviciul „se activează din ING Home’Bank în trei click-uri”

BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor

TAGGED: BRD, Android, Windows, MyBRD Mobile
bankingnews.ro 07/09/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Ofensiva de toamna a BCR: credite renegociate pentru clientii cu imprumuturi in valuta si comisioane zero la ATM
Next Article Mecanismul European de Supervizare Bancara (SSM) a stabilit cerintele de capital pentru principalele 123 de banci din zona euro
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România

10 ore ago

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

23 de ore ago

Profitul BRD Groupe Société Générale a cresccut cu aproape 6% în primele 9 luni din 2025, până la 1,15 miliarde de lei. Maria Rousseva: ”Am înregistrat o creștere solidă a veniturilor în primele 9 luni ale anului, peste ritmul de creștere a cheltuielilor operaționale, contrar unui mediu mai dificil”

o săptămână ago

Transferurile instant de bani, doar cu numărul de telefon au ajuns la peste 7,8 milioane de utilizatori în România, prin RoPay Alias. ING anunță că are deja înrolați 1,4 milioane de clienți, iar serviciul „se activează din ING Home’Bank în trei click-uri”

o săptămână ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?