Noua funcționalitate permite, în premieră pentru România, semnarea online, direct în aplicație și fără a mai fi necesară deplasarea la bancă, a contractului-cadru privind prestarea serviciului de primire și transmitere de ordine între client și bancă, potrivit unui comunicat de presă.
BRD isi digitalizeaza complet procesul de inregistrare a clientilor care vor sa investeasca in fonduri mutuale
Evoluția completează cadrul oferit clienților BRD care doresc să devină investitori. Astfel, începând din această lună, clienții BRD pot realiza fluxul complet (completarea chestionarelor de profilare, semnarea contractului, transmiterea de ordine de subscriere / răscumpărare) numai online, prin intermediul aplicației de internet banking MyBRD Net.
Cu peste 2,81 miliarde de lei în administrare, BRD Asset Management S.A.I. SA este cel de-al patrulea administrator de fonduri mutuale din România. BRD Asset Management S.A.I. SA administrează şapte fonduri mutuale. Dintre acestea, patru sunt cu venit fix – FDI BRD Simfonia, FDI BRD Euro Fond, FDI BRD USD Fond și FDI BRD Obligațiuni, unul diversificat – FDI BRD Diverso cu două clase de unităţi de fond clasa A, denominată în RON și clasa E, denominată în EUR, iar alte două sunt fonduri de acțiuni – FDI BRD Acțiuni cu două clase de unităţi de fond, clasa A, denominată în RON şi clasa E, denominată în EUR, precum și FDI BRD Index.
Semnarea online a contractului de tranzacționare este cea de-a treia funcționalitate lansată de Digital Hub-ul BRD, după agregatorul de conturi ContAll, lansat în noiembrie 2018, și serviciul de portare a banilor Instant Top Up, lansat la începutul lunii martie.
”Este încă un pas către oferirea unui customer journey digitalizat pentru o gamă de servicii cât mai extinsă posibil”, a spus Bogdan Brăslașu, Director Digital & Omnichannel
Numărul clienților BRD de servicii digitale a crescut cu 20% în ianuarie 2019 față de aceeași lună a anului 2018.
Banca a ”semnat” mai multe premiere pentru sistemul bancar. Potrivit BRD, banca se numără printre inițiatorii tehnologiei contactless în România, a derulat primul pilot al tehnologiei NFC din sistemul bancar românesc, a oferit funcționalități inovatoare pentru serviciul mobile banking (split the bill, transferul de bani către un număr de telefon, transferul de bani între două telefoane mobile prin simpla atingere, agregatorul de conturi).
În 2018, clienții băncii au realizat peste 7 milioane de tranzacții mobile și online.