În România, trimestrul al patrulea a fost marcat de finalizarea tranzacției prin care Orange România a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile operatorului de servicii fixe, Telekom Romania Communications. Tranzacția, prin care s-a achiziționat o bază de clienți cu servicii convergente fix-mobil și o infrastructură de rețea fixă, accelerează strategia Orange de a fi prima alegere a clienților pentru servicii convergente în România.
În intervalul octombrie – decembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 430 de milioane de euro[ii], având o creștere organică de 3% față de T4 2020. Ea a fost generată de veniturile din servicii, ca urmare a măririi bazei de clienți. Cifra de afaceri consolidată pentru 2021 este de 1,235 miliarde de euro, având o creștere organică de 4% față de 2020, iar contribuția Telekom Romania Communications este consolidată doar la T4.
La 31 decembrie 2021, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10.6 milioane de clienți[iii], servicii fixe în bandă largă către 1,4 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.
Orange Money – Oferta de servicii digitale financiare se completează cu Cardul de Credit
La finalul lui 2021, Orange Money avea 300.000 de clienți, în creștere cu 15% față de finalul anului 2020. Anul trecut, Orange Money a lansat primul său card de credit, un produs caracterizat de clienți ca având una dintre cele mai competitive oferte din piață, atribut confirmat și de o triplare a vânzărilor în T4 2021 față de T3 2021.