Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank a lansat chatbot-ul Octavian, asistentul digital al clienților pentru suspendarea ratelor și alte servicii
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > OTP Bank a lansat chatbot-ul Octavian, asistentul digital al clienților pentru suspendarea ratelor și alte servicii
Stiri pe scurt

OTP Bank a lansat chatbot-ul Octavian, asistentul digital al clienților pentru suspendarea ratelor și alte servicii

Cornel Dinu
Last updated: 12/05/2020 17:31
Cornel Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

OTP Bank România vine în sprijinul clienților cu un nou instrument de suport și comunicare, chatbot-ul Octavian, care oferă informații personalizate în contextul actual, dar și îndrumare pentru cei care doresc să opteze pentru măsura suspendării ratelor, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

”Peisajul digital evoluează, nevoile clienților noștri au crescut, iar contextul actual accelerează această necesitate de inovație. Punem mare valoare pe relația cu clienții, motiv pentru care căutăm permanent să fim aproape de ei, în ciuda distanței fizice impuse, prin îmbunătățirea experienței digitale. Tocmai de aceea am dezvoltat chatbot-ul Octavian, care acționează ca un agent uman, răspunde instant și oferă o interacțiune personalizată, 24 de ore din 24”, au declarat reprezentanții OTP Bank.

Accesând website-ul www.otpbank.ro, clienții pot, așadar, să dispună rapid de informații despre produsele digitale OTPDirekt sau OTPay, despre sucursale și agenții sau să beneficieze de consiliere pentru completarea formularului de suspendare a ratelor.

Chatbot-ul completează activitatea de digitalizare și automatizare la nivelul băncii, prin care se dorește ca tehnologia să lucreze în beneficiul consumatorului. În acest sens, în urmă cu câteva săptămâni, banca a pus în producție primul său robot software care ajută la procesarea solicitărilor de amânare a ratelor trimise online de către clienți.

Robotul este creat utilizând tehnologia RPA (Robotizarea Automatizării Proceselor) și folosește o platformă UiPath, lider în automatizarea proceselor robotizate. RPA permite automatizarea unui proces de business, din care este eliminată eroarea umană și care rezolvă operațiuni, iar robotul nostru efectuează sarcini precum: sortarea și procesarea e-mailurilor primite, validarea datelor trimise cu cele din sistemele băncii, trimiteri SMS de validare a cererii și interpretarea răspunsurilor acestora.


OTP Bank România, subsidiară a OTP Group, este un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare. Cu o abordare definită prin responsabilitate, angajament şi profesionalism, OTP Bank România înțelege nevoile clienților şi contextul actual al pieţei şi este un partener de încredere în furnizarea de servicii financiare. Banca ocupă locul 9, în funcție de active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, din decembrie 2018.

OTP Group are peste 70 de ani de activitate în sectorul financiar din Europa Centrală și de Est, în timp ce subsidiara din România a acumulat 15 ani de prezență pe piața locală. Promovând inovația, creșterea stabilă și servicii financiare integrate, OTP Group a devenit un jucător dominant pe piața Europei Centrale și de Est și este considerat un grup bancar important chiar și la scară europeană. Comunitatea de aproximativ 36 de mii de angajați deservește zilnic aproape 19 milioane de clienți din 12 țări.

You Might Also Like

ROBOR la 3 luni „pășește” peste pragul de 7%, iar clienţii speră să fie ultima creștere. Pana unde ajunge ROBOR?

Guvernul a adoptat suspendarea plății ratelor la bănci. Adrian Câciu: “Orice amânare înseamnă că la final vei plăti ce ai amânat plus dobânda care s-a acumulat pe perioada respectivă. Deci, vei plăti mai mult îndiferent de nivelul dobânzii

Tăcerea este un răspuns când populismul bate realitatea. Guvernul renunță la amânarea ratelor

Guvernul se pregătește de criză, Marcel Ciolacu anunță că se discută despre amânarea ratelor pentru 10 luni. „S-a discutat cu băncile și s-a ajuns la un acord”

În așteptarea decizie BNR, ROBOR la 3 luni urcă până la 2,45%

TAGGED: amanare rate
Cornel Dinu 12/05/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article #DreptulLaBanking: Băncile din România au donat peste 23,5 milioane lei în lupta împotriva pandemiei COVID-19
Next Article Banca Românească a lansat aplicația BROM Pay dedicată autentificării biometrice pentru plățile on-line

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ROBOR la 3 luni „pășește” peste pragul de 7%, iar clienţii speră să fie ultima creștere. Pana unde ajunge ROBOR?

3 ani ago

Guvernul a adoptat suspendarea plății ratelor la bănci. Adrian Câciu: “Orice amânare înseamnă că la final vei plăti ce ai amânat plus dobânda care s-a acumulat pe perioada respectivă. Deci, vei plăti mai mult îndiferent de nivelul dobânzii

3 ani ago

Tăcerea este un răspuns când populismul bate realitatea. Guvernul renunță la amânarea ratelor

3 ani ago

Guvernul se pregătește de criză, Marcel Ciolacu anunță că se discută despre amânarea ratelor pentru 10 luni. „S-a discutat cu băncile și s-a ajuns la un acord”

3 ani ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?