OTP Bank lanseaza optiunea de suport chat si ghidare in timp realin cadrul platformei de internet banking, imbinand astfel avantajele tehnologice cu experienta interactiunii umane. Dupa logare, clientii pot fi ghidati rapid pentru solutionarea oricarei dificultati pe care arputea sa o intampine sau pentru utilizarea unei functii a platformei de internet banking, prin simpla partajare a ecranului lor cu un consultant OTP Bank. Prin intermediul unei buline colorate, consultantul ghideaza clientii cu privire la pasii pe care acestia ar trebui sa ii efectueze pentru realizarea actiunii dorite, in paralel cu asistenta deja traditionala prin suport chat. Clientii primesc astfel in timp real si direct in aplicatie suportul de care au nevoie, in acest fel putand folosi mai usor si mai rapid functiile complexe oferite de platforma de internet banking.
Pentru lansarea acestei noi facilitati, OTP Bank Romania este nominalizata in cadrul competitiei anuale “Global Distribution & Marketing Innovation Awards 2015”, ce premiaza inovatia in servicii financiare,prin identificarea celor mai competitive proiecte, sustinute de date și cifre relevante. Proiectul dezvoltat de catre EFMA(European Financial Management Association),asociatie internationala renumita ce reunește aproximativ o treime dintre membrii celor mai importante banci de retail din lume, se afla deja la cea de-a treia editie. Caștigatorii editiei 2015vor fi anuntati pe 28 octombrie 2015, intr-o ceremonie oficiala ce va avea loc la Amsterdam.
“OTP Bank Romania acorda o atentie deosebita experientei digitale a clientilor sai și urmarește imbunatatirea constanta a facilitatilor pe care le oferaplatformele de internet banking și mobile banking. Prin lansarea serviciului inovator de chat suportsi ghidare in timp real, in cadrul platformeiOTPdirekt – Internet Banking,avantajeletehnologiei modernesunt potentate de interactiunea directa cu factorul uman. Aceasta noua facilitate respecta obiectivul nostru strategic de personalizare a interactiunii digitale a clientilor cu banca, alaturi de o servisare rapida a clientilor, asa cum asteptam cu totii in ziua de astazi in tot ceea ce reprezinta serviciile online.”, a declaratDragos Mindreci, Director Digital Banking, OTP Bank Romania.