Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: UniCredit Consumer Financing a lansat campania „Implineste dorinte de-o viata!”
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > UniCredit Consumer Financing a lansat campania „Implineste dorinte de-o viata!”
Stiri de top

UniCredit Consumer Financing a lansat campania „Implineste dorinte de-o viata!”

bankingnews.ro
Last updated: 22/06/2015 11:40
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

McCann Erickson Bucuresti si UniCredit Consumer Financing au lansat campania „Implineste dorinte de-o viata!”, o campanie de comunicare pentru promovarea cardurilor de credit UniCredit Card Principal si UniCredit Card Premium lansate in luna martie a acestui an de UniCredit Consumer Financing, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro

Ideea campaniei porneste de la premisa ca fiecare dintre noi are intr-o viata cel putin un vis ascuns sau o dorinta inca neimplinita, pe care nu a reusit sa o transforme in realitate, pentru ca au existat mereu alte prioritati in viata. Si, cu siguranta, toti avem si o persoana apropiata careia am vrea sa ii facem o bucurie, o surpriza, prin care sa ii multumim pentru ca ne-a fost aproape. UniCredit Consumer Financing vine in intâmpinarea acestor dorinte de o viata lansând cardurile de credit UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, care te ajuta sa cumperi orice, oriundeinlume, cupânala12ratelunarefaradobândasifara sa renunti la altceva din viatata.

“UniCreditCard Principal siUniCredit Card Premium, au un design nou, elegant, semitransparent, siun pachet de beneficiiatragator. Nouacampanie de comunicaredezvoltata de McCann Erickson Bucuresti vine in sprijinul eforturilor noastre si vorbeste despre toate acele dorinte neimplinite (ale noastresau ale celo rdragi noua) pe care acum le putem realiza mai usor, cu mai putin efort, tocmai datorita noilor beneficii ale cardurilor de credit de la UniCredit Consumer Financing”, a declarat Anca Nuta, Director IdentitatesiComunicare la UniCredit Tiriac Bank.

Beneficiile noului produs

Cu  UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, utilizatorii vor avea posibilitatea sa acumuleze puncte in valoare de 2% din tranzactiile efectuate la comercianti, pe care le pot transforma in bani, pâna la 100 de lei pe luna. Astfel, isi pot cumpara ce doresc sau isi pot achita produsele bancare si comisioanele.

De asemenea, in perioada campaniei  UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium, utilizatorii beneficiaza de 12 rate fara dobanda oriunde, in tara si in strainatate.

In plus, pentru clientii care au o viata activa, calatoresc si sunt mereu in cautare de oferte speciale la o gama variata de comercianti, am pregatit UniCreditCard Premium, cu acces la lounge-urile MasterCard din aeroporturile Henri Coanda si Vienna International Airport, dar si la reducerile si ofertele speciale, prin programul MasterCard Elite.

”Cu aceste produse foarte flexibile ne adresam atât clientilor care au nevoie de finantare cât si celor care au nevoie de un produs de tranzactionare.Cei care isi doresc sa-si implineasca un vis sau sa le ofere un cadou celor dragi, pot beneficia de oferta de 12 rate fara dobanda oriunde, iar cei care au nevoie de un produs de tranzactionare foarte simplu, care sa ii ajute la cumparaturile zilnice, beneficiaza de programul de loializare. Daca folosesc cardul in mod curent si achita integral sumele cheltuite pâna la scadenta, ei pot câstiga in fiecare an pâna la 1 200 de lei, fara a avea costuri cu dobânda. Practic, intr-o piata in care dobânzile la depozite ajung si pâna la 0.5% pe an, acest card ofera 2% din valoarea tuturor sumelor cheltuite la comercianti”, a declarat Gauthier van Weddingen, Director Executiv al UniCredit Consumer Financing.

 

Cum pot deveni clientii posesori ai cardurilor UniCreditCard Principal si UniCreditCard Premium ? Nimic mai simplu!

E nevoie doar de o singura vizita foarte scurta in orice sucursala UniCredit Tiriac Bank si apoi, in câteva zile, vor primi cardul acasa.

Campania este activain perioada 29 mai 2015 – 31 iulie 2015 si va fi comunicata prin spot  si 2 vignette TV, campanie print si online.

 

You Might Also Like

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%

TAGGED: Anca Nuta, UniCredit Card, UniCredit Card Premium, UniCredit Consumer Financing., dobanda, Gauthier van Weddingen, depozite, lei, carduri, MasterCard, Unicredit, carduri de credit
bankingnews.ro 22/06/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Europa cauta solutii: BCE „resusciteaza” bancile elene. BNR spune ca subsidiarele de la Bucuresti ale bancilor elene sunt bine capitalizate
Next Article OTP Bank lanseaza optiunea de suport chat si ghidare in timp real in cadrul platformei de internet banking

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

6 ore ago

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

3 zile ago

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

4 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?