Portofelul spune multe despre personalitatea purtatorului: fara bani, doar carduri, el devine tot mai mic. Un portofel mic, inseamna un client mare! “De ce sa tii ditamai portofelul in geanta pentru doua carduri?”, se intreaba clientii, citati de Business Insider. Modul in care preferi sa platesti zi de zi, dar si cum percepi modalitatile moderne de plata, pot spune multe despre tine.
49% dintre americani platesc astazi cu ajutorul cardurilor bancare, smartphone-urilor si aplicatiilor mobile, motiv pentru care dimensiunea portofelului lor a inceput sa scada considerabil, potrivit unui studiu American Express citat de Business Insider.
In general, consumatorii cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani sunt cei foarte deschisi noilor tehnologii, arata studiul american. Vizavi de acest lucru apare o problema din ce in ce mai discutata, in special in mediul online: securitatea datelor personale.
Fiecare tranzactie financiara care are loc pe internet ridica probleme de securitate, motiv pentru care clientii trebuie sa acorde foarte mare atentie detaliilor de plata.
[quote_left]NOU: „Topul bancilor pe piata de carduri in 2011” – o analiza prezentata in exclusivitate de BankingNews despre portofoliile de carduri a 16 banci autohtone. Pentru informatii unicat CLICK AICI![/quote_left]Iata mai jos cele trei tipologii de consumatori
1. Tehnicianul este cel care adopta printre primii noile metode de plata, in special cele online. Are intotdeauna la el un laptop, un smartphone si un card de credit si niciodata cash. De fapt, portofelul sau este alcatuit din cele trei elemente enumerate anterior.
2. Traditionalul este consumatorul care nu are incredere in noile tehnologii, motiv pentru care prefera sa plateasca de cele mai multe ori cash. Cu toate astea, detine un card de credit pentru a-si depozita in siguranta finantele.
3. Economului ii este teama ca atata vreme cat va castiga mai mult nu va face decat sa cheltuiasca mai mult. Aceeasi parere o are si despre modalitatile de plata online, atat de accesibile. De aceea prefera de cele mai multe ori cardurile de debit, in defavoarea celor de credit, si cash-ul.
Daca citesti studiul, afli ca in ultimii cinci ani 30% dintre americani au inceput sa utilizeze mai mult metodele online de plata decat cele traditionale, iar 16% dintre utilizatori folosesc direct aplicatiile mobile.