Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Din confortul propriei case, de la terasă, plajă sau agenție, românii își pot deschide cont online la Raiffeisen Bank în 8 minute, fără apel video
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Din confortul propriei case, de la terasă, plajă sau agenție, românii își pot deschide cont online la Raiffeisen Bank în 8 minute, fără apel video
Stiri de top

Din confortul propriei case, de la terasă, plajă sau agenție, românii își pot deschide cont online la Raiffeisen Bank în 8 minute, fără apel video

Gabriela Dinu
Last updated: 18/07/2024 13:03
Gabriela Dinu 1 an ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank România lansează un nou flux de înrolare 100% digitală, mult simplificat prin eliminarea apelurilor video în Call-Center. Astfel, fluxul este disponibil non-stop, 24/7, și interacțiunea digitală este facilitată printr-un design nou și mult mai prietenos al aplicației Smart Mobile. Înrolarea în noul flux digital durează, în medie, 8 minute.

Contents
Cătălin Chirieac: Experiența de înrolare este de acum înainte mult simplificatăCe funcționalități oferă banca

Totodată, clienții care își doresc deschiderea unui cont într-o agenție Raiffeisen Bank pot accesa beneficiile acestui nou flux, fiind asistați de un reprezentat bancar și semnând contractul 100% digital. De la 1 iulie a devenit disponibilă înrolarea digitală asistată la nivelul întregii rețele de agenții Raiffeisen prin utilizarea telefonului de către client și prin generarea unui QR din tableta Smart Finance de către reprezentantul bancar.

Cătălin Chirieac: Experiența de înrolare este de acum înainte mult simplificată

”Noile dezvoltări implementate în aplicația noastră de mobile banking marchează începutul unui nou capitol pentru cei care aleg să devină clienți ai Raiffeisen Bank din Smart Mobile. Fie că aleg să ni se alăture din confortul propriei case, de la o terasă sau de pe plajă, fie din agenție, cu ajutorul colegilor noștri, experiența de înrolare este de acum înainte mult simplificată”, declară Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziție & Engage Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.

Potrivit băncii, în prima săptămână de la lansarea noului flux s-a dublat numărul zilnic de clienți noi digitali care s-au alăturat portofoliului de persoane fizice prin acest nou flux, alegând să parcurgă singuri pașii în aplicația lor, Smart Mobile. În primele șase luni ale anului, numărul clienților care s-au înrolat direct de pe telefon prin intermediul aplicației Smart Mobile a înregistrat o creștere de până la 300% față de perioada similară a anului trecut, ceea ce indica ușurința și atractivitatea pentru soluții digitale confortabile.

Ce funcționalități oferă banca

Noul flux de înrolare vine în continuarea altor dezvoltări importante implementate în Smart Mobile de la începutul anului. Începând din martie anul acesta, în premieră, pe piața românească, clienții Raiffeisen Bank își pot vizualiza, în Smart Mobile, suma totală obținută din dobânzile plătite de bancă în anul precedent precum și din anul în curs, pentru produsele de economisire (conturi de economii și depozite la termen), deținute la Raiffeisen Bank. Această funcționalitate le oferă clienților confortul de a-și calcula mai ușor valoarea totală anuală a veniturilor non-salariale, atunci când au nevoie să depună declarația unică pentru veniturile aferente anului fiscal anterior.

O altă funcționalitate disponibilă în Smart Mobile adresează obligativitatea legală de actualizare periodică a datelor de identificare ale clienților, un proces esențial pentru menținerea siguranței și conformității în sistemul bancar. Astfel, datele personale pot fi actualizate printr-un proces comod și simplificat, iar clienții care și-au reînnoit cartea de identitate pot să inițieze singuri actualizarea prin simpla fotografiere a actului de identitate.

Pentru un plus în securitatea serviciilor, din 2024, utilizatorii Smart Mobile pot contesta direct în aplicație orice tranzacție atunci când au suspiciuni asupra acesteia.

Raiffeisen Bank oferă posibilitatea de a deveni client al băncii pe un flux 100% digital, prin aplicația Smart Mobile, fără vizite în agenții, încă din august 2021.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: dobanzi, cont, Smart Mobile, agentie, depozite la termen, Cătălin Chirieac, Raiffeisen Bank România, economisire, banci, banca
Gabriela Dinu 18/07/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cuplurile pot învăța cum să își gestioneze banii împreună, în cadrul sesiunilor gratuite de coaching financiar, lansate de Banometru & ING
Next Article ANALIZĂ XTB, Radu Puiu: Reducerea mult așteptată a dobânzilor, influențată de alegerile prezidențiale din SUA. Cum îl „strânge cu ușa” Trump pe șeful Fed?
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

o oră ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

2 ore ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

24 de ore ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?