Raiffeisen Bank România face un nou pas strategic în sprijinul mediului de afaceri, printr-o reorganizare internă care aduce în prim-plan întreprinderile mici și mijlocii. Banca lansează o divizie dedicată IMM-urilor ce promite servicii personalizate, decizii rapide și soluții financiare adaptate provocărilor actuale.
O nouă arhitectură organizațională pentru vremuri în schimbare
Banca anunță o nouă structură organizațională, gândită pentru a susține planurile de creștere pe toate segmentele de clienți și de adaptare mai eficientă la nevoile actuale ale mediului de afaceri din România. Noua structură nu are niciun impact asupra activității operaționale, Raiffeisen Bank România continuând să ofere aceeași gamă de produse și servicii ca și până acum.
Focus pe antreprenori și întreprinderile mici și mijlocii
Cea mai importantă noutate este înființarea Diviziei IMM, dedicată exclusiv segmentului de clienți format din întreprinderi mici și mijlocii, adică tocmai nucleul dinamic al economiei reale.
Noua divizie va concentra resursele băncii în direcția oferirii de soluții rapide, flexibile și relevante pentru IMM-uri, într-un climat economic caracterizat de volatilitate, inflație și presiuni fiscale.
Noul model de organizare implică crearea unei Divizii IMM care va gestiona relația și serviciile oferite segmentului de clienți format din întreprinderi mici și mijlocii, un pilon esențial al economiei.
Această schimbare vine într-un moment în care mediul de afaceri evoluează rapid, iar reorganizarea are ca obiectiv principal consolidarea capacității băncii de a oferi soluții financiare rapide, flexibile și adaptate realităților cu care confruntă IMM-urile, într-un context macro-economic tot mai dinamic și imprevizibil.
Zdenek Romanek: Ne dorim să ne consolidăm poziția de partener de încredere al antreprenorilor și companiilor
”IMM-urile sunt un motor major al economiei. Prin această reorganizare ne dorim să ne consolidăm poziția de partener de încredere al antreprenorilor și companiilor. Este o transformare gândită nu doar strategic, ci cu respect față de efortul celor care susțin economia reală. Noua structură ne ajută să fim acolo unde este nevoie de noi, cu servicii personalizate, decizii mai rapide și o înțelegere mai profundă a provocărilor actuale ” declară Zdenek Romanek, Președinte & CEO, Raiffeisen Bank România
Raiffeisen Bank România anunță o structură internă nouă, construită pentru a susține mai bine dezvoltarea clienților de business, într-un context economic tot mai complex. Schimbarea vizează o mai bună adaptare la cerințele reale ale companiilor, fără a modifica însă oferta operațională existentă.
Modelul reorganizat integrează 7 divizii distincte, fiecare cu un rol clar în strategia băncii:
•Divizia Președinte
•Divizia Corporate & Investment Banking
•Divizia Retail
•Divizia IMM
•Divizia Risk
•Divizia Operațiuni & IT
•Divizia Control Financiar și Contabilitate