Raiffeisen Bank a lansat oficial noul site. Simplu, clar si personalizat, ofera clientilor, partenerilor si publicului larg o experienta noua, eficienta si relevanta, anunta banca. Diversitatea noilor tehnologii digitale modeleaza semnificativ comportamentul si asteptarile – simplitatea, claritatea, posibilitatea de a personaliza o solutie sau o situatie sunt atribute esentiale ale experientelor digitale in general.
“Grupul Raiffeisen Bank International va avea in intreaga sa retea site-uri unitare, Romania fiind tara care a dezvoltat noua versiune cu multe inovatii si continut personalizat” a declarat Steven van Groningen, presedinte Raiffeisen Bank.
Noul site are o structura si functionalitati simple si utile, design-ul este adaptat pentru toate dispozitivele (telefon, tabletă, desktop), include detalii despre retele de ATM-uri si de agentii, localizarea acestora, documente utile si un motor de cautare performant. Navigarea pe site se face nu numai in functie de produsele si serviciile bancii, ci si in functie de planurile, nevoile, etapele din viata unui client sau a unei afaceri.
Pe www.raiffeisen.ro poti deveni client al bancii aplicand online , calculezi rata sau valoarea unui credit, afli ce pachet de cont curent ti se potriveste sau poti primi recomandari pentru cardul de cumparaturi potrivit stilului tau de viata. Pe site exista si un chat prin care clientii sau cei interesati in general pot obtine informatii in timp real.
Daca esti antreprenor si vrei o finantare, ai toate informatiile la un click distanta, simple, structurate ca sa te poti hotari cu usurinta, inclusiv o zona de consultanta dedicata, in sectiunea Centru de expertiza. Companiile mari si medii au la dispozitie acum o noua sectiune dedicata principalelor sectoare economice si nevoilor de business specifice corporatiilor.
2016 este pentru banci un an dedicat tehnologiei. Nici nu am trecut de prima luna din an, iar previziunile BankingNews au prin contur. Citeste tendintele anului:
Care vor fi tendintele si miscarile anului 2016 in digital banking.
“Noul nostru site este o dovada a eforturilor si atentiei pe care le acordam mediului digital. Alaturi de serviciile de online si mobile banking, site-ul este deopotriva un canal de comunicare, de vanzare si de deservire a clientilor nostri. Este, in cateva cuvinte, expresia digitala a pozitionarii noastre, aceea de consilier competent ” a spus Steven van Groningen, presedinte Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (Raiffeisen Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin debit direct. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseele bancii.
Raiffeisen Bank este o banca universala care deserveste aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, 100.000 IMM-uri si 7.800 de companii. La mijlocul anului 2015, reteaua Raiffeisen Bank numara peste 500 de unitati, peste 1.100 de ATM-uri si aproximativ 13.400 de EPOS-uri.