Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank adoptă o nouă poziționare de brand și își asumă responsabilitatea: ”Banking așa cum trebuie”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank adoptă o nouă poziționare de brand și își asumă responsabilitatea: ”Banking așa cum trebuie”
Stiri de top

Raiffeisen Bank adoptă o nouă poziționare de brand și își asumă responsabilitatea: ”Banking așa cum trebuie”

Cornel Dinu
Last updated: 16/02/2018 15:40
Cornel Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank a prezentat, în fața jurnaliștilor, noua sa poziționare de brand, care va implica o campanie de comunicare ce are ca temă principală ”RESPONSABILITATEA”. De-a lungul celor 20 de ani de activitate pe piața locală, Raiffeisen Bank a mizat pe două mesaje de brand definitorii. La început a fost ”Banca ta de încredere”, după care și-a asumat îndemnul ”Reușim împreună”. Noul slogan ”Banking așa cum trebuie” vine împrospăteze imaginea instituției de credit și să certifice preocupările ultimilor ani.

Oficialii Raiffeisen Bank au menționat faptul că noua campanie, care stă sub semnul ”E timpul să punem responsabilitatea în lumină”, este inspirată de concluziile mai multor cercetări derulate pe parcursul ultimului an, care demonstrează că acum, mai mult ca oricând, clienții băncii, dar și românii, cred că responsabilitatea ar trebui pusă în valoare.

”Responsabilitatea a fost mereu una dintre valorile fundamentale care a ghidat activitatea Raiffeisen Bank în cei peste 20 de ani de prezență pe piața bancară din România. Noua poziționare este rezultatul unui demers de înțelegere și prioritizare a factorilor care se regăsesc în ADN-ul organizației noastre și care sunt compatibili cu valorile în care cred cei mai mulți oameni. De aceea, am considerat că este important să vorbim mai mult despre responsabilitate, punând în lumină comportamentele responsabile de zi cu zi ale românilor”, a subliniat Steven van Groningen, președintele Raiffeisen Bank.

Ca urmare a rezultatelor obținute în urma acestor sondaje, care au explorat atât relația construita în cei 20 de ani între bancă și clienți, angajați și societate, cât și de la atitudinea românilor față de valori fundamentale reunite sub umbrela responsabilității, Raiffeisen Bank a lansat un dialog despre importanța integrității și a respectului față de ceilalți. Ultimul sondaj pe această temă, denumit ”România Responsabilă”, a fost realizat de Ipsos în perioada 29.01-02.02.2018, pe un eșantion  reprezentantiv  la nivel național de 1088 de respondenți, bărbați și femei cu vârsta peste 16 ani.

Cei  mai  mulți români se simt responsabili față de familie (98%), mediul înconjurător (95%), prieteni (92%) sau persoane care nu se pot ajuta singure (91%). Studiul mai relevă că responsabilitatea se învață acasă: majoritatea românilor spun că au învățat ce înseamnă să fii cu adevărat o persoană responsabilă de la mamă, pe locurile următoare  fiind tatăl – 22% sau profesorul  – 5%. Românii sunt însă conștienți că „cei șapte ani de-acasă” nu sunt de ajuns și cred că mai multă educație (75%), experiența unor lideri responsabili (50%) sau exemplul propriu (42%) reprezintă soluții pentru a face ca responsabilitatea să fie corect valorizată și apreciată de întreaga societate.

În opinia sociologului Barbu Mateescu, „Societatea românească este încă dominată de instituția familiei, ale cărei valori sunt transmise timp de generații la nivel individual, dar care mai are mulți pași de făcut până la construirea coeziunii  de  grup.  Felul  în  care  românii  se  raportează la responsabilitate  confirmă  că acum este un moment bun pentru a începe o dezbatere pe această temă, față de care demonstrăm că avem afinități individuale puternice.”

Conform studiului “România Responsabilă”, doar 8% dintre persoanele intervievate cred că societatea românească este responsabilă, dar că acestă valoare poate fi însușită prin mai multă educație (75%), prin lideri mai responsabili (50%), dar și dacă suntem exemple de responsabilitate noi înșine (42%). Românii consideră că și companiile, la  rândul  lor, trebuie  să aibă o atitudine responsabilă față de societate. Potrivit lor, o companie responsabilă este cea care își ține promisiunile față de clienți, angajați și parteneri (56%); își plătește datoriile la timp (47%) și respectă legile în vigoare (40%).

Altminteri, 9 din 10 români declară că ar renunța la produsele unei companii care nu dă dovadă de responsabilitate. Mai mult, respondenții sondajului spun că și-ar da demisia de la o companie care nu este responsabilă față de angajați (66%), față de clienți (47%) sau față de societate (48%).

Noua poziționare a Raiffeisen Bank marchează trecerea de la sloganul ”Reușim împreună” la ”Banking așa cum trebuie” și reprezintă concluzia unui proces de evaluare  atât intern, în rândul angajaților Raiffeisen Bank, cât și extern, în rândul clienților. În urma acestui proces de evaluare, a rezultat că cea mai importantă caracteristică a brand-ului este responsabilitatea, dorința de a face lucrurile așa cum trebuie și cu bun simț.

„Cel mai important lucru pe care l-am aflat direct de la clienți: responsabilitatea este definitorie pentru Raiffeisen Bank. Așa ne văd clienții noștri. Mai departe demersul nostru a fost să înțelegem ce ne-a adus aici și ce avem de făcut mai departe. Astăzi, prin lansarea acestei campanii de comunicare facem un pas important în acest sens”, a adăugat Doris Dezzani, Director Executiv de Marketing la Raiffeisen Bank.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: banci, clienti, datorii, slogan Raiffeisen Bank, Banking asa cum trebuie, Barbu Mateescu, responsabilitate, Doris Dezzani, Raiffeisen Bank, credit, Steven van Groningen
Cornel Dinu 16/02/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Numărul restanţierilor la bănci şi IFN-uri a scăzut la 658.556, în decembrie
Next Article BCR Pensii își propune să crească atractivitatea economisirii prin pensia facultativă şi plafonează comisionul din contribuțiile brute

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

19 ore ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

20 de ore ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

24 de ore ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?