Raiffeisn Bank a ajuns la o rețea de 40 de mașini multifuncționale (MFM) sau “self banking”. Aceste mașini permit efectuarea operațiunilor cu numerar sau fără numerar, utlizatorul fiind identificat cu ajutorul cardului emis de Raiffeisen Bank.
Iată lista de operațiuni ce pot fi efectuate prin MFM-urile instalate de Raiffeisen Bank:
– depunere numerar în lei în conturile proprii;
– depunere numerar în lei în conturile terților, dacă sunt clienți Raiffeisen Bank;
– retragere numerar;
– schimb valutar cash (EUR/USD) – atât clienții, cât și non-clienții pot vinde valută contra lei, fără a fi necesară utilizarea cardului;
– plați facturi cu și fără scanare cod de bare;
– interogare sold;
– reîncărcare cartele telefonice preplătite (Vodafone, Orange, Telekom);
– generare mini-extras (se tipăresc ultimele 10 tranzacții efectuate pe cont);
– modificare PIN.
“Este clar că ne indreptam spre o digitalizare a băncilor, iar noi urmărim strategic să dezvoltăm canalele electronice de acces la serviciile băncii și să eficientizăm tranzacțiile cu numerar. Această tendință ne-a făcut să dezvoltăm și să extindem permanent și operațiunile pe care le oferim prin MFM-urile instalate de Raiffeisen Bank. Ultima funcțiune introdusă pe MFM-uri este posibilitatea de a depune numerar în conturile terților” a spus Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Aria Retail la Raiffeisen Bank.
O hartă cu locațiile în care sunt aceste mașini poate fi găsită pe site-ul bancii, home page, Agentii/ ATM-uri,/Bancomate multifucționale.
Raiffeisen Bank pune la dispoziția clienților săi multiple canale electronice de acces la serviciile și produsele sale: internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (Raiffeisen Smart Mobile), plata automată a facturilor prin debit direct și reteaua de MFM-uri. Principalele avantaje de care beneficiază clienții care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 și costurile cu până la 85% mai mici decât cele de la ghișeele băncii.
Raiffeisen Bank este o bancă universală care deservește 2 milioane de clienți persoane fizice, 100.000 IMM-uri și 7.800 de companii.