UniCredit a lansat un nou slogan – “Banking that matters”. Acesta va fi folosit pentru toate activităţile de comunicare ale Grupului, precum campanii de publicitate, materiale de branding şi marketing, în toate ţările în care este prezent, în linie cu abordarea sa “One Bank, One UniCredit”.
Acest slogan, care a fost dezvoltat de agenţia de publicitate Leagas Delaney Italia, va fi tradus în 12 limbi.
“Banking that matters” exprimă, în doar trei cuvinte, esenţa identităţii corporative a UniCredit – de a oferi produse, servicii şi soluţii care fac o diferenţă reală în vieţile oamenilor, fie că sunt persoane individuale, familii, întreprinderi mici şi mijlocii sau companii mari.
UniCredit este o bancă comercială paneuropeană simplă şi de success, având un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii şi oferind o reţea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de aproximativ 25 de milioane de clienţi.
Grupul oferă expertiză locală şi acoperire internaţională, sprijinindu-şi clienţii la nivel mondial şi oferindu-le acces fără egal la bănci de top pe cele 14 pieţe principale ale sale, precum şi în alte 18 ţări din întreaga lume.
În România, noile tagline-uri ale UniCredit sunt: “Banca pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Bank, respectiv “Soluţii pentru lucrurile care contează” pentru UniCredit Consumer Financing şi UniCredit Leasing.