Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Stefania Cristescu, Bancpost: Programul Puncte Oriunde vine sa ii motiveze si sa ii recompenseze pe clienti
Share
Notification Show More
Latest News
BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania
Stiri de top
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Stefania Cristescu, Bancpost: Programul Puncte Oriunde vine sa ii motiveze si sa ii recompenseze pe clienti
Stiri de top

Stefania Cristescu, Bancpost: Programul Puncte Oriunde vine sa ii motiveze si sa ii recompenseze pe clienti

Cornel Dinu
Last updated: 12/06/2014 11:58
Cornel Dinu 11 ani ago
Share
SHARE

Lowe&Partners continua sa numere Puncte Oriunde, prin implementarea unei noi campanii 360° pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost si a programului de fidelizare asociat acestora. Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor, intr-o maniera inedita, faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu. Conceptul creativ a fost declinat in trei variante distincte, in care achizitia unei cravate, canapele sau girafe creaza premisele unui comic de situatie savuros, care evidentiaza mecanismul programului de loialitate „Puncte Oriunde”.

Astfel, in perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicarii online, display-urilor indoor si outdoor, precum si al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru aceasta campanie.

„Programul Puncte Oriunde vine sa ii motiveze si sa ii recompenseze pe clienti de fiecare data cand merg la cumparaturi: la orice plata cu cardul de credit Bancpost primesti ceva in plus, si anume puncte de loialitate, care iti returneaza o parte din banii cheltuiti, direct pe cardul tau. Dat fiind succesul inregistrat de campania de anul trecut, atunci cand dalmatienii si rochiile cu buline au convins multi consumatori sa aplice pentru cardurile noastre, anul acesta LOWE ne-a ajutat sa transmitem mai departe mesajul in acelasi mod creativ si prietenos.”,  spune Stefania Cristescu, Head of Retail Banking Marketing, Bancpost.

Campania are si o puternica componenta online, astfel ca Lowe&Partners si SENIORHYPER au dezvoltat diferite instrumente de social media si digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar si o aplicatie speciala de Facebook care urmeaza sa fie lansata luna aceasta.

„Campania de anul acesta reitereaza, intr-un stil simplu si direct, avantajele consumatorilor atunci cand utilizeaza cardul de credit Bancpost si articuleaza felul in care pot obtine mai multe beneficii atunci cand fac cumparaturi”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.

Echipa de creatie Lowe&Partners implicata in proiect a fost alcatuita din Manuela Gogu – Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurentiu Dumbrava – Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter si Nicoleta Grigoriu – DTP.

Partea de Client Service a fost asigurata de Lowe&Parnters prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.

Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu si produse de SAGA, cu ajutorul Ilincai Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners. Echipa SENIORHYPER care a realizat componenta online a fost compusa din Elie Haddad – Art Director, Christiana Zodila – Copywriter, Stefan Zibilianu – Team Leader, Liviu Vasiliu – PHP/Mysql Developer, Andrei Baiasiu – Senior Project Manager si George Bokor – Web Designer.

Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zanescu – Marketing & Communication Manager, Stefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing si Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.

Despre Lowe&Partners Romania
Lowe este o companie americana cu headquarters la Londra si birouri in peste 90 de tari si peste 9000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume. in Romania de 20 ani, Lowe creeaza pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A. (Beck’s, Stella Artois, Staropramen),  Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr),  Johnson & Johnson , Gothaer, BASF, Veka sau Crucea Rosie Romana. Lowe&Partners este membra a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, BPN, GolinHarris, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One. Premiata la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro.

Despre Bancpost
Bancpost este o banca de top 10 in Romania si deserveste peste 1 milion de clienti pe plan national. Banca ofera o gama variata de solutii financiar-bancare eficiente si de incredere, acoperind segmentele de retail, corporate si institutional. Cu peste 2.800 de angajati, o retea de distributie extinsa de 190 de sucursale si diverse canale alternative, Bancpost sustine, in mod responsabil, nevoile financiare ale clientilor sai si economia Romaniei. Bancpost este, de asemenea, unul dintre liderii pietei locale de carduri, este partenerul exclusiv in Romania al American Express® si este totodata reprezentant Visa si MasterCard.

You Might Also Like

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

TAGGED: Bancpost, Puncte Oriunde
Cornel Dinu 12/06/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Bancile mari se simt „inghesuite”. Cele mici au alte probleme. Sunt prea multe
Next Article Ce banca se lauda cu cinci credite aprobate online pe zi
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

16 ore ago

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

5 zile ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

5 zile ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?