Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Trusted Brands 2014: ce marci financiar-bancare prefera romanii
Share
Notification Show More
Latest News
Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul
Stiri de top
STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate
Stiri de top
Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus
Stiri de top
BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice
Stiri de top
Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Trusted Brands 2014: ce marci financiar-bancare prefera romanii
Stiri de top

Trusted Brands 2014: ce marci financiar-bancare prefera romanii

bankingnews.ro
Last updated: 16/05/2014 10:02
bankingnews.ro 11 ani ago
Share
SHARE

Care sunt bancile pe care le prefera romanii? Raspunsul vine de la Trusted Brands 2014, cel mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de Reader’s Digest in 10 tari, printre care si Romania.

Obiectivul studiului, ajuns in acest an la a paisprezecea editie in Europa si a noua editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea consumatorilor in acest an.

La categoria „Banci”- Banca Transilvania a depasit premiata de pana acum, BCR.

La categoria „Carduri de credit”, Visa este marca cea mai apreciata de romani.

La categoria „Asigurari” compania Astra Asigurari este marca favorita.

 

Trusted Brands 2014 s-a desfasurat concomitent in 10 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune celor 10 tari si un numar de maximum 18 categorii locale. Este important sa subliniem ca participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de „Calitate”, „Valoare excelenta”, „Imagine puternica”, „Intelegerea nevoilor clientilor” si „Responsabilitate sociala”.

Studiul a fost realizat in perioada septembrie – noiembrie 2013, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader’s Digest din cele 10 tari europene.

In Romania, s-au inregistrat 4.831 de chestionare completate. Selectarea esantionului consultat a fost efectuata astfel incat sa reflecte profilul populatiei din fiecare tara. Procesarea datelor si a rezultatelor a fost operata de catre compania britanica Wyman Dillon Ltd.

 

Gabriela Dinu

You Might Also Like

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”

TAGGED: Astra Asigurari, Trusted Brands 2014, Banca Transilvania, BCR, Visa, banci
bankingnews.ro 15/05/2014
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article BRD a demarat acordarea de credite cu dobanda redusa in cadrul programului JEREMIE
Next Article BNR evalueaza efectele Curtii de Justitie a Uniunii Europene asupra creditelor in franci
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

5 ore ago

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

7 ore ago

Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus

3 zile ago

BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?