Garanti Bank si Vola.ro, agentia online de turism numarul 1 din Romania, au semnat un acord, prin care calatorii pot plati oricare din produsele achizitionate prin Vola.ro, la orice ora si in orice zi a saptamanii, la oricare dintre ATM-urile BancoSmart ale bancii.
Clientii Vola.ro au acum posibilitatea de a plati in numerar la orice bancomat Garanti Bank, fara a fi in mod obligatoriu si clienti ai bancii. Acordul este valabil pentru orice produs Vola.ro – bilet de avion, city break, asigurare, etc. – indiferent daca rezervarea a fost facuta online sau prin Call Center-ul Vola. De asemenea, clientii Garanti Bank isi pot folosi cardurile de credit sau debit cu acelasi scop.
Plata la bancomat presupune trei pasi simpli:
1. Accesarea meniului dedicat pentru plata facturilor
2. Introducerea facturii proforme emisa de Vola.ro
3. Depunerea sumei si solicitarea chitantei cu detaliile tranzactiei
„Unul dintre principalele obiective ale acestui parteneriat este sa le oferim clientilor Vola.ro inca o optiune convenabila de plata, pe langa solutia de achitare online, cu cardul. Astfel, folosind ATM-urile inteligente Garanti Bank, acestia au posibilitatea de a plati oricand, usor si rapid produsele Vola.ro, fara a utiliza un card si fara costuri suplimentare”, a declarat Anca Motca, Director General Adjunct Garanti Bank.
“Ne-am dorit sa le oferim clientilor Vola.ro modalitati convenabile si de incredere pentru a face procesul de cumparare mai usor. Prin parteneriatul cu Garanti Bank, ne adresam cu precadere persoanelor care inca mai ezita sa faca plati online si speram sa crestem cota de piata pe segmentul de clienti offline”, a declarat Manuela Melinescu, Marketing Manager, Vola.ro.
Oricare dintre produsele Vola.ro pot fi platite, pe baza facturii proforme, la oricare dintre cele 80 de agentii Garanti Bank din tara, prin serviciul de internet banking Garanti Online, utilizand cardul de credit / debit Garanti Bank.