Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: 9 din 10 români intenționează să cumpere de Black Friday în 2025. Cu ce reduceri vine Yellow Friday la Raiffeisen Bank
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Consumer Financing anunță noul său parteneriat cu Suzuki. Află cum poți obține un credit auto cu avans 0%
Stiri de top
#BankingNews20. Florin Dănescu, Asociația Română a Băncilor: ”Povestea BankingNews este, în fond, și povestea maturizării sistemului bancar românesc. Istoria publicației este, de asemenea, o oglindă a evoluției încrederii dintre bănci și societate”
Interviuri Top news Stiri de top
BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România
Stiri de top
BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”
Stiri de top
ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > 9 din 10 români intenționează să cumpere de Black Friday în 2025. Cu ce reduceri vine Yellow Friday la Raiffeisen Bank
Stiri de top

9 din 10 români intenționează să cumpere de Black Friday în 2025. Cu ce reduceri vine Yellow Friday la Raiffeisen Bank

Gabriela Dinu
Last updated: 06/11/2025 14:39
Gabriela Dinu 15 secunde ago
Share
SHARE

Interesul românilor pentru Black Friday rămâne la cote înalte și în 2025. Potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank în parteneriat cu Appinio, aproximativ 9 din 10 respondenți (87%) intenționează să participe la campania de reduceri din acest an.

Contents
Black Friday s-a stabilizat în rutina de consum a românilorCe cumpără românii de Black Friday și cine îi influențeazăCardul de debit este preferat pentru achiziții Bugetele pentru 2025 sunt moderate, însă în creștereMihail Ion: De Yellow Friday susținem atât planurile personale ale clienților noștri, cât și dezvoltarea afacerilor antreprenorilor Yellow Friday la Raiffeisen BankCiteste si

Black Friday s-a stabilizat în rutina de consum a românilor

Peste jumătate dintre respondenți (56%) au menționat că au participat la Black Friday în fiecare an, ceea ce indică consolidarea acestui eveniment ca un reper important în comportamentul de cumpărare al românilor.

Ce cumpără românii de Black Friday și cine îi influențează

Cele mai căutate categorii de produse în ediția Black Friday 2025 sunt:
•Electronice (telefoane, laptopuri, televizoare): 56%
•Îmbrăcăminte și încălțăminte: 50%
•Electrocasnice (frigidere, mașini de spălat, aspiratoare): 45%

Factorii principali care influențează decizia de cumpărare vizează:
•Valoarea reducerii: 80%
•Opiniile / recenziile altor cumpărători: 37%

Cardul de debit este preferat pentru achiziții

Cardul de debit este preferat pentru achiziții de 36% dintre participanți, urmat de plata ramburs (26%) și cardul de credit (24%). Totodată, 48% dintre români au o listă clară de achiziții, dar sunt deschiși și la oferte neplanificate, în timp ce 36% cumpără exclusiv în funcție de reducerile vizibile.

Bugetele pentru 2025 sunt moderate, însă în creștere

Bugetele de cumpărături pentru Black Friday rămân moderate, însă cu tendință de creștere: 28% dintre români plănuiesc să cheltuiască între 501 și 1.000 lei, în timp ce aproximativ 22% declară că vor cheltui între 25 și 50% mai mult decât în 2024.

Mihail Ion: De Yellow Friday susținem atât planurile personale ale clienților noștri, cât și dezvoltarea afacerilor antreprenorilor

„Black Friday reprezintă o perioadă importantă pentru achiziții planificate și vedem din ce în ce mai des că oamenii analizează, compară ofertele și își calculează bugetele înainte de a lua o decizie.
Suntem și noi alături de cei care au planuri clare pentru această perioadă și am lansat Yellow Friday – un pachet complex de soluții financiare care susțin atât planurile personale ale clienților noștri, cât și dezvoltarea afacerilor antreprenorilor români.”, declară Mihail Ion, VP, Retail Raiffeisen Bank România.

Yellow Friday la Raiffeisen Bank

În perioada 16 octombrie – 2 decembrie 2025, clienții persoane fizice pot accesa:
•Credit de nevoi personale cu dobândă redusă, începând de la 5,75% – ideal pentru achiziții importante în perioada de reduceri
•Credit de refinanțare fără ipotecă, cu aceeași dobândă avantajoasă de la 5,75%. Refinanțarea permite consolidarea mai multor rate într-o singură rată lunară fixă, mai mică, și chiar accesarea unei sume suplimentare.

În plus, cumpărăturile devin mai avantajoase cu oferta pentru cardurile de cumpărături:
•Bonus de 350 lei pentru clienții care solicită un card de cumpărături Standard sau eMAG în perioada 27 octombrie – 10 noiembrie 2025.

Antreprenorii sunt, de asemenea, vizați de campania Yellow Friday, cu beneficii adaptate nevoilor afacerilor în creștere:

•50% reducere la comisioanele de tranzacționare și 6 luni fără comision de administrare pentru soluțiile de acceptare a plăților cu cardul: ePOS (terminale fizice), RaiPOS (telefon transformat în POS) și e-Commerce (plăți online).
•Reducere de 50% la marja de dobândă și comision de acordare zero pentru creditele destinate capitalului de lucru, investițiilor sau overdrafturilor.
•ZERO comision de administrare în primele 6 luni pentru noii clienți care aleg pachetele de cont OPTIM, EXTRA sau ULTRA.

Prin Yellow Friday, Raiffeisen Bank își dorește să ofere clienților nu doar reduceri de sezon, ci instrumente financiare concrete pentru planuri inspirate, mai precizează banca.

Cercetarea privind comportamentele de cumpărături în perioada Black Friday face parte din seria Despre Bani 1:1, derulată de Raiffeisen Bank România. Studiul a fost realizat în colaborare cu Appinio, prin metoda CAWI, pe un eșantion de 750 de persoane cu vârste între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național, în octombrie 2025.

Citeste si

Black Friday devine Yellow Friday la Raiffeisen Bank România și aduce oferte consistente. Vladimir Kalinov: Nu este vorba doar despre reduceri, ci despre un pachet integrat de soluții financiare care să susțină planurile clienților noștri, cât și dezvoltarea afacerilor antreprenorilor români

You Might Also Like

UniCredit Consumer Financing anunță noul său parteneriat cu Suzuki. Află cum poți obține un credit auto cu avans 0%

#BankingNews20. Florin Dănescu, Asociația Română a Băncilor: ”Povestea BankingNews este, în fond, și povestea maturizării sistemului bancar românesc. Istoria publicației este, de asemenea, o oglindă a evoluției încrederii dintre bănci și societate”

BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

ProCredit Bank lansează „Marea ProPortare”, campania care răsplătește curajul de a schimba banca. Andreea Nastase: ”Într-un context economic volatil, noi spunem simplu: e momentul să faci o alegere care te plătește, nu te costă”

TAGGED: Yellow Friday la Raiffeisen Bank, carduri, Credit de refinanțare, rata, comisioane, overdraft, cumparaturi, credit de nevoi personale, Black Friday, Mihail Ion, dobanda, antreprenori, card, Yellow Friday, banca
Gabriela Dinu 06/11/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article UniCredit Consumer Financing anunță noul său parteneriat cu Suzuki. Află cum poți obține un credit auto cu avans 0%
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Consumer Financing anunță noul său parteneriat cu Suzuki. Află cum poți obține un credit auto cu avans 0%

35 de minute ago

#BankingNews20. Florin Dănescu, Asociația Română a Băncilor: ”Povestea BankingNews este, în fond, și povestea maturizării sistemului bancar românesc. Istoria publicației este, de asemenea, o oglindă a evoluției încrederii dintre bănci și societate”

3 ore ago

BRD accelerează digitalizarea, dar păstrează rețeaua fizică. Banca are 5.000 de utilizatori pe minut în YOU BRD. Mădălina Teodorescu: Obiectivul nostru rămâne să fim o bancă de top în România

8 ore ago

BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit. Mădălina Teodorescu: „Este o ambiție a întregii echipe BRD de a demonstra pieței că inovația digitală și modelul de banking tradițional pot merge mână în mână foarte bine”

21 de ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?