Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR a crescut operatiunile pentru clienti si potentiali clienti
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > BCR a crescut operatiunile pentru clienti si potentiali clienti
Stiri pe scurt

BCR a crescut operatiunile pentru clienti si potentiali clienti

bankingnews.ro
Last updated: 18/03/2013 13:36
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

BCR a inregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center pe telefon si email, cu peste 25% mai mult decat anul 2011. Anul 2013 deja prefigureaza o crestere fata de dimensiunea activitatii de anul trecut, tinand cont ca in primele doua luni s-au primit deja mai multe solicitari decat in perioada similara a anului 2012.

Pe langa partea de tranzactionare si suport in tranzactionare la distanta, a doua functionalitate majora a Contact Center se refera la consilierea si vanzarea la distanta. Clientii si potentialii clienti ai bancii pot solicita informatii despre toate produsele si serviciile din oferta BCR, pot achizitiona credite si carduri de credit si pot activa conventii de Plati facturi la ATM sau pot stabili programari la unitatile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de banca.

De la introducerea noilor pachete de cont curent in oferta bancii se inregistraza o crestere de 4 ori mai mare a numarului clientilor interesati de facilitatile oferite, carora consilierii InfoBCR le-au stabilit intalniri pentru achizitionarea pachetelor la unitatile preferate de acestia.

Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv si asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Clientii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzactii in valoare de aproximativ 374 milioane lei, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul precedent.

„Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte usoara intrucat se axeaza pe canalele directe oferite de BCR precum internet si phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat sa se deplaseze la banca pentru a face diverse operatiuni, ci poate efectua tranzactiile direct de acasa si din orice locatie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. In viitorul apropiat avem in vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar si introducerea unor noi canale de comunicare cu clientii nostri”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.

Utilizatorii de carduri BCR si de servicii bancare ce ofera acces bancar la distanta (phone banking, internet si mobile banking) beneficiaza prin intermediul Contact Center BCR, de suport tehnic si de urgenta prin intermediul consilierilor BCR Asistenta, acestia fiind 24/7 la dispozitia clientilor bancii. Prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, clientii au acces oricând la produsele detinute, beneficiind in acelasi timp de spijinul consilierilor Contact Center in efectuarea prin telefon, a operatiunilor bancare dorite.

BCR ofera, in prezent, clientilor sai 3 variante de pachete de cont curent si anume: ClasiCont BCR – cel mai accesibil pachet care ofera acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care platesc facturi, transfera bani si constituie depozite, inclusiv prin internet si telefon si TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clientilor pasionati de plata cu cardul si de utilizarea internet bankingului, oferind un numar nelimitat de tranzactii intra si interbancare cu comision zero.

You Might Also Like

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

BCR publică Raportul de Sustenabilitate pentru 2024. Peste 800.000 de români educați financiar prin Școala de Bani și aproximativ 3,4 miliarde lei finanțări verzi. Ioana Voinescu: ”Încurajăm responsabilitatea individuală, pentru că știm că sustenabilitatea nu se construiește doar prin politici, ci prin alegeri zilnice, asumate și coerente”

TAGGED: ATM, Cont curent, banca, clienti, cont, produse, Bogdan Marin, BCR
bankingnews.ro 18/03/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article BRD a facut din factoring 1 mld euro
Next Article Bilantul activitatii UniCredit Tiriac Bank pe 2012

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

23 de ore ago

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

o zi ago

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

2 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

7 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?