Furnizorul de solutii globale de plata, DataCash, o companie detinuta de MasterCard, a anuntat un parteneriat cu Leumi Card. Parteneriatul are ca obiectiv furnizarea unei solutii complete de plati online, comerciantilor europeni care vor sa accepte tranzactii online, se arata intr-un comunicat de presa.
Leumi Card utilizeaza tehnologia DataCash, implementata ca solutie “white label” pentru comerciantii care le sunt clienti. Astfel, Leumi Card, o subsidiara a Leumi Bank – unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Israel – va putea furniza comerciantilor europeni un singur serviciu de plati online si acceptare, permitandu-le acestora sa se adapteze foarte usor la complexitatea unui peisaj de plati aflat in continua evolutie.
“Ca emitenti de carduri de credit si acceptatori, suntem constienti ca o singura solutie care sa inglobeze cat mai multe caracteristici inovatoare este esentiala pentru clientii nostri, astfel incat ei sa poata sa valorifice potentialul pietei de e-commerce. DataCash este un partener care a demonstrat ca ne poate ajuta sa realizam acest lucur, acum si pe viitor”, a declarat Hagi Heller, CEO Leumi Card.
Tehnologia de plata DataCash este utilizata de unele dintre cele mai cunoscute marci din lume, iar parteneriatul va permite bancii sa le ofere comerciantilor:
* Un management centralizat de plati, care simplifica procesarea pe canale multiple, zone geografice si dispozitive diferite.
* Procesare sigura si flexibila a cardurilor.
* Solutii care fac mai simpla conformarea la standardul de securitate PCI DSS.
* Solutii pentru comercianti, personalizate in functie de sectorul de activitate al acestora, pentru a imbunatati interactiunea clientilor cu magazinul si a creste vanzarile.
“Prin parteneriatul acesta, Leumi Bank va beneficia de un sistem performant de plati online si va putea sa adopte cu usurinta noi modalitati de plata si noi tehnologii”, a adaugat Andrea Scerch, Presedintele DataCash.
Carlo Enrico, Presedinte pentru Europa Centrala si de Est si Israel, in cadrul MasterCard, a declarat: “Acest parteneriat este important pentru ca reflecta viziunea MasterCard de a facilita comertul electronic pentru oricine, pe orice dispozitiv, oriunde.”