EximBank isi consolideaza pozitia pe segmentul finantarilor acordate antreprenorilor romani, cel mai recent parteneriat 100% romanesc fiind incheiat cu companiile Aquila Part Prod Com si Seca Distribution, parte a grupului Aquila, unul dintre liderii pietei locale de servicii de distributie a bunurilor de larg consum, se arata intr+un comunicat de presa al institutiei de credit.
In cadrul acordului financiar incheiat, EximBank pune la dispozitia Aquila Part Prod Com si Seca Distribution un plafon de finantare multiprodus in valoare de trei milioane de euro.
”EximBank are capacitatea de a contribui la dezvoltarea business-ului romanesc si este suficient de flexibila pentru a se adapta pietei, asa cum a facut-o in ultimii ani, transformandu-se intr-un veritabil sustinator al antreprenoriatului autohton. Faptul ca am reusit sa includem in portofoliul bancii companii din elita business-ului romanesc, asa cum este si grupul Aquila, confirma preocuparea noastra strategica de a construi o relatie solida de tip win-win cu mediul de afaceri. Capitalul romanesc are forta de a crea companii care sa concureze multinationale cu traditie, iar EximBank poate propune un portofoliu de produse si servicii la un nivel competitiv de pret, atractive pentru companiile aflate in cautarea unor solutii de dezvoltare a afacerilor”, a spus Traian Halalai, presedintele EximBank.
Infiintata in 1994, Aquila Part Prod Com este compania care a pus bazele grupului, avand in acest moment un portofoliu de producatori internationali de renume precum Unilever, SCA, Lavazza, Philips, Mars, Coca Cola sau BAT pentru care asigura distributie si logistica la nivel national in toate canalele de retail. Ulterior se infiinteaza Seca Distribution care isi adauga in portofoliu parteneri precum Wrigley si Ferrero.
”Capacitatea de adaptare continua la schimbarile modelelor de business ale partenerilor nostri ne-a permis sa ne mentinem in topul companiilor care activeaza in domeniu, inregistrand cresteri ale afacerilor chiar si in perioada de criza, cand piata FMCG s-a contractat. Ne-am diversificat constant serviciile, am incercat sa fim prezenti in toate canalele de distributie (retail, gas stations, on-line, b2b), dar cred ca ingredientele care au facut diferenta au fost experienta si relatiile stabile cu parteneri puternici. incercam sa dezvoltam un parteneriat la fel de puternic si cu EximBank cu al carei suport ne dorim sa continuam planurile de extindere, fiind permanent in cautare de noi oportunitati de piata”, a spus Jean Dumitrescu, CFO-ul grupului Aquila.