Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: ING Bank Romania relanseaza ING Card Complet
Share
Notification Show More
Latest News
BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania
Stiri de top
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > ING Bank Romania relanseaza ING Card Complet
Stiri de top

ING Bank Romania relanseaza ING Card Complet

bankingnews.ro
Last updated: 16/04/2015 13:20
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

ING Bank lanseaza pe piata noul ING Card Complet, cont curent cu card de debit atasat, construit cu implicarea clientilor bancari activi. In urma studiilor de cercetare* privind nevoile si preferintele utlizatorilor, ING Bank a lansat produsul cu zero comisioane pentru clientii care isi incaseaza recurent veniturile prin ING Bank:

o zero pentru deschiderea si administrarea contului si cardului
o zero pentru plati in lei catre orice banca prin internet banking sau prin ING Self’Bank
o zero pentru incasari de la alte banci
o zero pentru retragerile de la ATM-urile ING
o zero pentru internet si mobile banking

In urma acestor studii, banca a lansat ING Card Complet, bazat pe nevoile si preferintele utilizatorilor. Prin acest produs au fost eliminate taxele si comisioanele pentru clientii care incaseaza venituri recurente de minim 700 RON prin ING Bank, construind astfel unul dintre cele mai competitive produse din piata.

Prin ING Card Complet, clientii beneficiaza de cont, card, internet si mobile banking fara taxe de deschidere sau de administrare si fara comision pentru retragerile sau depunerile in lei de la ATM-ul bancii.

De asemenea, prin ING Card Complet se pot transfera bani catre orice alt cont in lei, indiferent de banca, fara nicio taxa suplimentara. Comisioane zero au si incasarile in lei din orice alta banca. Practic, transferurile in lei catre si dinspre orice banca sunt gratuite, prin internet banking sau prin ING Self’Bank.

In plus, prin ING Card Complet clientii bancii pot beneficia si de ING Bazar, un serviciu nou care ofera reduceri speciale la comerciantii parteneri – supermarket-uri, benzinarii, farmacii si magazine preferate de clientii romani. In plus, in ING Bazar pot fi inrolate toate cardurile de loialitate emise in piata.

„La ING Bank, toate eforturile noastre sunt construite in jurul clientului. Ascultam clientii, ii implicam,ii incurajam sa ne impartaseasca nevoile si preferintele pentru a putea astfel construi produse care sa le serveasca nevoilor reale. ING Card Complet este un produs construit astfel si reprezinta pentru noi un punct de referinta atat in ceea ce priveste competitivitatea lui pe piata, cat si in privinta modului in care am reusit sa oferim exact acele caracteristici cerute de clienti. Pentru noi, ING Card Complet este un produs revolutionar si marcheaza o noua etapa in cresterea ING Bank pe piata locala, etapa in care oferim clientului mai multa putere”, a declarat Daniel Llano Manibardo, Director Retail Banking.

In urma studiului de piata realizat pentru a testa si intelege preferintele clientilor privind contul curent a reiesit ca 88% dintre clientii bancari din mediul urban folosesc un cont curent, iar 87% dintre detinatorii unui astfel de produs il folosesc pentru a-si incasa salariul.

Dintre acestia, doar 35% au ales in mod independent de angajator banca unde sa isi incaseze salariul. Astfel, constientizand importanta cardului de salariu (utilizat de majoritatea clientilor bancari si pentru cele mai multe operatiuni) si nevoia de a oferi clientilor mai multa flexibilitate si independenta in aceasta privinta, ING Bank va lansa in curand o solutie prin care clientii isi pot transfera salariul catre ING Bank, beneficiind astfel de oferta ING Card Complet fara comisioane.

Prin noul serviciu, disponibil in ING Home’Bank, oricine isi va putea transfera veniturile recurente din alte banci in contul ING Bank, instantaneu si fara niciun cost.Transferul se va realiza simplu si rapid, similar unei plati cu cardul pe internet.

In prezent, pentru clientii care nu au venituri recurente prin ING Bank, comisioanele percepute sunt: comision de administrare lunara: 5 RON; comision de retragere ATM ING: 1,5 RON/ tranzactie; plati si incasari catre/din orice cont bancar: 0 RON; Home`Bank cu parola: 0 RON.

You Might Also Like

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

TAGGED: Daniel Llano Manibardo, ING Self’Bank, card, ING Bank, ATM, lei, banci, RON, ING Card Complet
bankingnews.ro 16/04/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Negocierile colective dintre banci si clientii cu credite in CHF bat pasul pe loc. Oferta Bancii Transilvania pentru clientii Volksbank nu a avut impact deocamdata asupra celorlalte banci
Next Article Perceptia romanilor asupra bancilor de la care au luat credite: “Banca – un dragon care iti controleaza fiecare pas al existentei”
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

17 ore ago

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

5 zile ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

5 zile ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?