Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiul “MasterCard Love Index” a analizat coportamentul consumatorilor din 200 țări. De Ziua Îndrăgostiților, cumpărătorii preferă mediul fizic
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Studiul “MasterCard Love Index” a analizat coportamentul consumatorilor din 200 țări. De Ziua Îndrăgostiților, cumpărătorii preferă mediul fizic
Stiri de top

Studiul “MasterCard Love Index” a analizat coportamentul consumatorilor din 200 țări. De Ziua Îndrăgostiților, cumpărătorii preferă mediul fizic

bankingnews.ro
Last updated: 11/02/2016 9:40
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Tranziția către cumpărăturile online și digitale continuă în ritm accelerat, însă când vine vorba de dragoste, cumpărătorii preferă mediul fizic. Astăzi, un studiu realizat de MasterCard a dezvăluit că, pentru a-și arăta dragostea cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, consumatorii din jurul lumii preferă să se deplaseze în magazine pentru a alege ei înșiși cadourile pe care le fac, în detrimentul cumpărăturilor online.

Studiul“MasterCard Love Index” explorează comportamentul consumatorilor din peste 200 de țări la nivel global, analizând tranzacțiile realizate între 11 și 14 februarie între ani consecutivi (între 2013 și 2015). Indexul nu a radiografiat doar valoarea cheltuielilor, ci și tipurile de cheltuieli asociate Zilei Îndrăgostiților, la nivel internațional.

Valoarea cheltuielilor în preajma Zilei Îndrăgostiților s-a majorat în fiecare regiune, între 2013 și 2015, cu o rată de creștere medie de 22%. Totodată, datele analizate arată că tot mai mulți oameni aleg să aibă o experiență unică și să-și creeze amintiri, în detrimentul cadourilor sau al gesturilor mărețe.

Studiul a identificat câteva tendințe în materie de consum, sub liniind diferențele notabile dintre regiuni, în jurul lumii:

  • O experiență personală: La nivel global, 90% dintre consumatori își fac cumpărăturile din magazine, în timp ce doar 6% preferă tranzacțiile online. Europenii fac cele mai multe cumpărături online în preajma Zilei Îndrăgostiților, cu 21% dintre tranzacții având loc pe Internet.
  • Experiența, mai importantă decât obiectele materiale:Indexul arată o creștere a cheltuielilor efectuate în restaurante (33%) și hoteluri (28%). Consumatorii din America de Sud (54%) și din S.U.A. (38%) preferă să celebreze Ziua Îndrăgostiților alături de persoana iubită în cadrul restaurantelor, în timp ce locuitorii din regiunile Asia-Pacific, Europa și Orientul Mijlociu optează pentru vacanțe, aspect indicat de creșterea șederilor la hoteluri.
  • Florile sunt încă la modă: În general, se poate observa un ușor declin în vânzările de flori și felicitări, pe durata celor trei ani analizați. Cu toate acestea, locuitorii din America de Sud dezmint această tendință, înregistrând o creștere a cheltuielilor realizate în florării de 92% pe parcursul intervalului analizat, în timp ce Orientul Mijlociu a fost singura regiune care a arătat o creștere a vânzărilor de felicitări – și chiar una semnificativă, de 107%.

“Ne bucură să descoperim că, într-o lume aflată în continuă transformare, dragostea și obieciurile sale sunt o constantă.Rezultatele studiului pe care l-am derulat confirmă faptul că oamenii sunt din ce în ce mai dornici de experiențe și de crearea unor momente De Neprețuit, alături de persoana dragă, alegând să dăruiască ceva personal şi unic, în detrimentul cadourilor sau obiectelor asociate în mod tradițional Zilei Îndrăgostiților”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, MasterCard, România.

Tendințele de consum de Ziua Îndrăgostiților, după regiune:

 

MasterCard Love Index_01

 

TENDINȚE-CHEIE DE CONSUM REALIZAT PE DURATA ZILEI ÎNDRĂGOSTIȚILOR, DUPĂ REGIUNE
Statele Unite ale Americii ·         Mâncarea este cel mai important aspect al Zilei Îndrăgostiților, 38% dintre cheltuielile din preajma acestui eveniment fiind făcute în restaurant – o creștere de 66% pe durata celor trei ani analizați.

·         Cheltuielile pe obiecte fizice, precum flori (-17%) șifelicitări (-14%) au scăzut.

·         Consumul a crescut cu 28%, 64% dintre tranzacții fiind realizate în persoană

 

America de Sud

 

 

 

·         Romantismul este pe un trend ascendent, fiind observată o creştere în achiziția de flori (+92%) și de bijuterii (+67%)

·         Locuitorii din America de Sud cheltuie mai mulți bani la restaurant decât orice altă regiune (54%)

·         Cheltuielile de Ziua Îndrăgostiților au crescut cu 25%peintervalul de timpanalizat.

 

Europa

 

 

 

·         Europenii cheltuie mai mult pe cazare (33%) și mâncare (25%), cheltuielile în restaurante crescând cu 53% între 2015 și 2013.

·         Cheltuielile cresc cu 14% în preajma Zilei Îndrăgostiților

·         21% dintre tranzacții sunt realizate online, procentaj ce plasează Europa drept regiunea care face cele mai multe cumpărături online. 66% dintre tranzacții au fost realizate în persoană.

 

Orientul Mijlociu

 

 

·         Cei mai predispuși să achiziționeze bijuterii(23%), prin comparație cu alte regiuni.

·         Călătoriile sunt tot mai populare, 43% dintre tranzacții având loc în hoteluri, încreștere cu 51% pe intervalul de timp analizat.

·         Singura regiune care a înregistrat o creștere a vânzărilor de felicitări de Ziua Îndrăgostiților (107%).

 

Asia – Pacific

 

 

 

·         Se cheltuie mai mulți bani pentru experiențe, precum hoteluri (36%) sau restaurante (24%), și mai puțin pe obiecte, precum flori (2%) sau felicitări (2%).

·         84% dintretranzacții au fostefectuateînpersoană, întimpcedoar 10% au fostrealizate online.

·         Cheltuielile cresc cu 23% în perioada Zilei Îndrăgostiților.

 

Canada ·         Canadienii cheltuie bani de Ziua Îndrăgostiților pe călătorii (35%), o creștere de 9% pe parcursul intervalului analizat.

·         Doar 4% dintre cumpărături sunt realizate în florării, în scădere cu 34% între 2013 și 2015.

·         54% dintre tranzacții sunt realizate în persoană, 18% sunte fectuate online iar 28% dintre cumpărături au fost efectuate în absența deținătorului cardului.

 

 

Categoria produsului achiziționat % din bani cheltuiți/regiune Evoluție cheltuieli între 2013 și 2015
Flori

 

Statele Unite ale Americii (5%)

Canada (4%)

Asia Pacific (2%)

Europa (2%)

America de Sud (2%)

Orientul Mijlociu (0%)

TOTAL (4%)

Asia Pacific (-25%)

Canada (-34%)

Europa (+15%)

America de Sud (+92%)

Statele Unite ale Americii (-17%)

Orientul Mijlociu (+6%)

TOTAL (-9%)

Hoteluri sau pensiuni

 

Orientul Mijlociu (43%)

Asia Pacific (36%)

Europa (33%)

America de Sud (23%)

Statele Unite ale Americii (23%)

Canada (20%)

TOTAL (28%)

Asia Pacific (+25%)

Canada (+9%)

Europa (+28%)

America de Sud (+48%)

Statele Unite ale Americii (+32%)

OrientulMijlociu (+51%)

TOTAL (+31%)

Bijuterii

 

Orientul Mijlociu (23%)

Asia Pacific (14%)

Europa (7%)

Canada (6%)

Statele Unite ale Americii (6%)

America de Sud (5%)

TOTAL (7%)

Asia Pacific (+22%)

Canada (-9%)

Europa (+11%)

America de Sud (+67%)

Statele Unite ale Americii (+8%)

Orientul Mijlociu (+4%)

TOTAL (+14%)

Restaurante

 

America de Sud (54%)

Statele Unite ale Americii (38%)

Canada (29%)

Europa (25%)

Asia Pacific (24%)

Orientul Mijlociu (12%)

TOTAL (33%)

Asia Pacific (+36%)

Canada (+4%)

Europa (+53%)

America de Sud (+12%)

Statele Unite ale Americii (+66%)

OrientulMijlociu (+58%)

TOTAL (+49%)

Transporturi Canada (35%)

Europa (32%)

Statele Unite ale Americii (24%)

Asia Pacific (22%)

Orientul Mijlociu (21%)

America de Sud (10%)

TOTAL (25%)

Asia Pacific (+13%)

Canada (-16%)

Europa (-17%)

America de Sud (+45%)

Statele Unite ale Americii(-3%)

Orientul Mijlociu (+12%)

TOTAL (-6%)

Imobile America de Sud (6%)

Canada (6%)

Statele Unite ale Americii (4%)

Asia Pacific (2%)

Europa (1%)

Orientul Mijlociu (1%)

TOTAL (3%)

Asia Pacific (-7%)

Canada (-24%)

Europa (-17%)

America de Sud (-4%)

Statele Unite ale Americii(-14%)

Orientul Mijlociu (+107%)

TOTAL (-12%)

           

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: MasterCard, Zilei Îndrăgostiților, Ziua Îndrăgostiților
bankingnews.ro 11/02/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Profitul BRD a crescut în 2015 de aproape şapte ori faţă de anul precedent. Banca a dat credite noi de cinci miliarde lei clienţilor retail
Next Article Philippe Lhotte, BRD: „Darea în plată este moartea Prima Casă. Legea este atât de absurdă încât sper că bunul simț va prevala”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

2 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?