Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Schimbare la vârful bankingului românesc. Banca Transilvania devine cea de-a doua bancă din România după active. Instituția a depășit BRD și a urcat pe locul al doilea.
Share
Notification Show More
Latest News
Banca de Investiții și Dezvoltare și Banca Transilvania, parteneri ai dezvoltării locale. Teodora Petre: ”Prin acest parteneriat, continuăm să transformăm strategia BID în acțiuni concrete, oferind sprijin real dezvoltării locale”
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Generația Z pune bani deoparte pentru vacanțe, iar Baby Boomers pentru urgențe. Laura Mihăilă: ”Fiecare generație are ceva de oferit, tinerii aduc inovație și deschidere, iar cei cu experiență vin cu echilibru și prudență”
Stiri de top
Black Friday la UniCredit Bank: Clienții pot beneficia de bonusuri de bun venit, bonusuri tranzacționale (cashback), premii prin tragere la sorți și costuri de administrare 0 pe viață pentru UniCreditCard 100% Mobile
Stiri de top
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Schimbare la vârful bankingului românesc. Banca Transilvania devine cea de-a doua bancă din România după active. Instituția a depășit BRD și a urcat pe locul al doilea.
Stiri de top

Schimbare la vârful bankingului românesc. Banca Transilvania devine cea de-a doua bancă din România după active. Instituția a depășit BRD și a urcat pe locul al doilea.

Cornel Dinu
Last updated: 15/02/2017 10:44
Cornel Dinu 9 ani ago
Share
SHARE

Preluarea Volksbank din 2015 și creșterea organică consemnată pe parcursul ultimilor doi ani (2015 și 2016) au făcut din Banca Transilvania cea de-a doua cea mai mare instituție din România, după BCR. Comunicarea rezultatelor financiare pe anul trecut de către Banca Transilvania şi BRD a adus în prim plan cea mai mare schimbare la vârful bankingului românesc, prin inversarea locurilor pe care cele două instituţii de credit le ocupau în topul după active.

Astfel, Banca Transilvania a trecut pe locul al doilea, ocupat pentru o lungă perioadă de timp de francezii de la BRD. Activele băncii din Cluj-Napoca erau, la finalul lui 2016, de 51,77 miliarde lei, în timp ce BRD s-au oprit la 50,65 miliarde lei. Iată cum povestea frumoasă a unei bănci locale mici îmbracă acum haine de gală!

Banca Transilvania pare să nu se oprească aici, în condiţiile în care oficialii instituţiei de credit au subliniat că sunt gata în orice moment, în funcţie de oportunităţi, să dea curs unei noi achiziţii.

„2016 a însemnat o nouă etapă de consolidare a Grupului BT şi suntem mulțumiți că a fost un an în care am depăşit din nou promisiunile făcute acționarilor noştri. … Vom continua să creştem organic finanțând economia românească, valorificând şi pe viitor avantajul competitiv al capacității locale de decizie. O vom face prudent şi responsabil, atenți la multiplele provocări ale mediului economic local şi european. Pe de altă parte, cred că procesul de consolidare a pieței va continua şi suntem deschişi şi interesați de eventuale achiziții, dar orice decizie de acest tip va fi rațională, va trebui să facă sens pentru noi, respectiv să fie complementară şi să adauge valoare”, a precizat Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administrație BT.

 

You Might Also Like

Banca de Investiții și Dezvoltare și Banca Transilvania, parteneri ai dezvoltării locale. Teodora Petre: ”Prin acest parteneriat, continuăm să transformăm strategia BID în acțiuni concrete, oferind sprijin real dezvoltării locale”

Studiu Raiffeisen Bank: Generația Z pune bani deoparte pentru vacanțe, iar Baby Boomers pentru urgențe. Laura Mihăilă: ”Fiecare generație are ceva de oferit, tinerii aduc inovație și deschidere, iar cei cu experiență vin cu echilibru și prudență”

Black Friday la UniCredit Bank: Clienții pot beneficia de bonusuri de bun venit, bonusuri tranzacționale (cashback), premii prin tragere la sorți și costuri de administrare 0 pe viață pentru UniCreditCard 100% Mobile

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

TAGGED: Banca Transilvania, BRD, Omer Tetik
Cornel Dinu 15/02/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Banca Transilvania a realizat un profit net de 1.233 milioane lei și a acordat aproape 175.000 de credite noi în 2016
Next Article Românii chiar sunt ”duși cu cardul”, iar băncile le țin isonul! În 2016 au fost emise peste 345.000 de carduri de credit, dublu față de 2015. Românii dețin mai multe carduri de credit decât în perioada de boom!
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca de Investiții și Dezvoltare și Banca Transilvania, parteneri ai dezvoltării locale. Teodora Petre: ”Prin acest parteneriat, continuăm să transformăm strategia BID în acțiuni concrete, oferind sprijin real dezvoltării locale”

4 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Generația Z pune bani deoparte pentru vacanțe, iar Baby Boomers pentru urgențe. Laura Mihăilă: ”Fiecare generație are ceva de oferit, tinerii aduc inovație și deschidere, iar cei cu experiență vin cu echilibru și prudență”

4 ore ago

Black Friday la UniCredit Bank: Clienții pot beneficia de bonusuri de bun venit, bonusuri tranzacționale (cashback), premii prin tragere la sorți și costuri de administrare 0 pe viață pentru UniCreditCard 100% Mobile

4 ore ago

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?