Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Campanie pentru susținerea la școală a 200 de copii
Share
Notification Show More
Latest News
Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere
Stiri de top
Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân
Stiri de top
Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie
Stiri de top
ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții
Stiri de top
România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Campanie pentru susținerea la școală a 200 de copii
Stiri de top

Campanie pentru susținerea la școală a 200 de copii

Gabriela Dinu
Last updated: 05/09/2017 13:57
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

SOS Satele Copiilor România lansează un nou îndemn de implicare prin donaţii. Din lipsuri nu se nasc visuri. Dar, dacă un copil e susținut să meargă la scoală, acel simplu “Prezent!”, când se strigă catalogul, face ca viitorul să se schimbe în bine.

Potrivit datelor Eurostat, rata abandonului şcolar timpuriu situează România între primele trei state ale Uniunii Europene. Sărăcia extremă şi responsabilităţile domestice sunt piedici cu consecințe puternice pentru copiii care provin din medii defavorizate, cea mai gravă consecinţă fiind  abandonul scolar.
Sub sloganul „Viitorul strigă prezent!”, SOS Satele Copiilor România inițiază o campanie de strângere de fonduri, al cărei obiectiv este susținerea la scoală a celor aproximativ 200 de copii și tineri lipsiți de îngrijirea familiei biologice și care cresc acum sub ocrotirea organizației.

Donațiile colectate în această campanie vor fi utilizate în proporție de 100% pentru acoperirea cheltuielilor pe întreg parcursul anului școlar, cum ar fi achiziționarea de rechizite, îmbrăcăminte și încalțăminte nouă, a costurilor de îngrijire medicală, terapie psihologică, activități extra-școlare și educație de calitate.

“Este important ca fiecare dintre noi să oferim un sprijin constant și un angajament pe termen lung pentru menținerea copiilor la școală. Eforturile SOS Satele Copiilor România au fost răsplătite cu rezultate bune în 2016: o promovabilitate școlară de 99% pentru copiii care cresc în cele trei Sate ale organizației. Totodată, 90% dintre tinerii care au ieșit de sub protecția SOS în ultimii 25 de ani și-au găsit un loc de muncă stabil și sunt bine integrați în societate”, afirmă Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor România.

Ideea campaniei pornește de la faptul că abandonul școlar sau absențele de la ore le răpesc copiilor șansa de a fi mari într-o zi. Pentru ei, viitorul este „absent”. Dar, lucrurile se pot schimba în bine, dacă investim acum pentru ca mâine sa fie bine.

Cei care doresc să se implice, pot contribui prin mai multe metode:

donaţii online, cu cardul bancar, pe website-ul campaniei: www.viitorulprezent.sos-satelecopiilor.ro;
donaţii prin SMS la 8844 cu textul Mama (2 Euro/ lună) și
donații bancare direct în contul bancar al organizației SOS Satele Copiilor România: RO84BACX0000001080003013.

“Ne dorim să facem cunoscut îndemnul nostru de implicare către o audiență cât mai largă, dar şi să dezvoltăm noi activități prin care să îmbogățim experiențele copiilor din cadrul SOS Satele Copiilor România. De aceea, pe lângă modalităţile uzuale de transmitere a mesajelor noastre, precum o pagină web dedicată campaniei <<Viitorul strigă prezent!>> și o serie de execuții grafice care vor rula în mediul online și în social media, am conturat şi un schimb de roluri adult – copil. Câțiva copii din Satele SOS se vor <<teleporta în viitor>> și vor afla cum este să fii adult, alături de persoane publice de renume. La rândul lor, adulții implicaţi se vor întoarce, pentru câteva ore, în copilărie“, declară Ștefan Urziceanu, Director de Marketing şi Atragere de Fonduri.

Campania „Viitorul strigă prezent!” se va desfășura în perioada 4 septembrie – 4 octombrie și se adresează atât publicului larg, oamenilor de bine care doresc să contribuie la ajutorarea copiilor rămași fără susținerea familiei biologice, cât și companiilor, instituțiilor și reprezentanților media.

http://www.viitorulprezent.sos-satelecopiilor.ro/

You Might Also Like

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor

TAGGED: SOS Satele Copiilor România, Stefan Urziceanu, copii, scoala
Gabriela Dinu 05/09/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Un sondaj realizat de Consiliul pentru IMM-uri arată că 97,5% dintre firme nu susțin plata defalcată a TVA
Next Article Ce sunt creditele neperformante şi de ce sunt nefaste pentru economie
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

19 ore ago

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

o zi ago

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

2 zile ago

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?