Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Noua versiune a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să își blocheze sau să îşi deblocheze instant cardurile
Share
Notification Show More
Latest News
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare
Stiri de top
Ana Maria Bălan, Garanti BBVA: „Construim soluții financiare personalizate care susțin, atât dezvoltarea afacerilor, cât și tranziția către o economie sustenabilă”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Noua versiune a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să își blocheze sau să îşi deblocheze instant cardurile
Stiri de top

Noua versiune a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să își blocheze sau să îşi deblocheze instant cardurile

Gabriela Dinu
Last updated: 13/09/2017 15:32
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

UniCredit oferă clienţilor de astăzi, 13 septembrie 2017, o variantă actualizată a aplicației de Mobile Banking, ce include o interfață îmbunătăţită, mai ușor de utilizat și extra-opțiuni. Printre acestea, noua interfaţă permite gruparea tranzacţiilor în funcţie de contul sau cardul din care au fost generate, blocarea și deblocarea cardurilor de debit sau de credit direct din aplicaţie, precum şi un instrument de control al bugetului şi de creare de obiective de economisire.

Noua versiune a aplicaţiei Mobile Banking permite clienţilor UniCredit Bank să îşi verifice mai uşor tranzacţiile pe care le realizează și să își blocheze, în caz de nevoie, sau să îşi deblocheze instant cardurile de debit sau de credit. Mai mult, aplicaţia conține și o opțiune care îi ajută să își stabilească obiective de economisire și să îşi analizeze cheltuielile personale. În plus, utilizatorii care trebuie să administreze atât conturi personale, cât și pe cele ale unei firme, pot avea acces ușor la toate datele descărcând gratuit pe telefonul mobil și aplicația dedicată IMM-urilor, Business Mobile.

Totodată, UniCredit Bank oferă şi o versiune a aplicației dedicată întreprinderilor mici şi mijlocii, liber profesioniştilor şi persoanelor fizice autorizate – Business Mobile, care poate fi descărcată și utilizată de către antreprenori în paralel cu aplicația pentru conturi personale.

 “Ne menţinem promisiunea strategică de a inova și investi permanent în digitalizarea activității noastre, cu obiectivul de a deveni un jucător de top în retailul digital. În acest sens, am lansat de curând GeniusCont, oferta nouă de cont curent prin care toţi utilizatorii de Mobile Banking beneficiază de zero comision pentru retragerile de numerar efectuate la orice ATM al oricărei bănci din România. De asemenea, îmbunătățim constant aplicația de Mobile Banking, şi îi adăugăm funcţii extrem de utile utilizatorilor – cum este, de exemplu, posibilitatea de blocare și deblocare a cardurilor direct din aplicaţie.

Septimiu PostelnicuMobile Banking reprezintă <<un vârf de lance>> al ofertei noastre pentru persoane fizice şi este dezvoltată folosind cele mai recente standarde de securitate, asigurând o protecţie sporită a datelor pentru clienţii noştri. De altfel, până în prezent nu am înregistrat nici o fraudă prin intermediul Mobile Banking”, declară Septimiu Postelnicu, Șef Divizie Retail în cadrul UniCredit Bank. 

 

Ambele aplicaţii sunt dezvoltate folosind cele mai recente protocoale de securitate a datelor, astfel încât toate operațiunile realizate de către clienți prin Mobile Banking şi Business Mobile sunt la fel de sigure ca şi cele din sucursală.

În prezent aplicațiile mobile ale UniCredit Bank nu au costuri de administrare. În plus, operaţiunile de transfer realizate prin Mobile Banking au costuri cu 75% mai mici faţă de cele efectuate la ghişeu iar depozitele deschise digital au dobânzi mai mari faţă de cele constituite în sucursale. Mai multe informaţii privind aplicaţiile puteţi afla accesând secţiunile Mobile Banking şi Business Mobile din  site-ul UniCredit.

You Might Also Like

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare

Ana Maria Bălan, Garanti BBVA: „Construim soluții financiare personalizate care susțin, atât dezvoltarea afacerilor, cât și tranziția către o economie sustenabilă”

TAGGED: cardurile, Unicredit Bank, mobile banking, Septimiu Postelnicu, credit, Business Mobile, card, ATM, banci, carduri, cont, debit, promotii
Gabriela Dinu 13/09/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Una din două tranzacții de Internet Banking se face prin ING Bank
Next Article BCR şi UBER au lansat campania „De la CASH la CARD”. Plățile digitale sunt viitorul, iar cardurile prepaid VISA vor câștiga încrederea clienţilor în plăţile electronice

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

3 zile ago

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

4 zile ago

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

5 zile ago

Garanti BBVA lansează un credit de nevoi personale de până la 500.000 lei, fără garanție imobiliară. Cagri Memisoglu: Creditul permite refinanțarea împrumuturilor anterioare

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?