ING Bank lanseaza in luna aprilie o noua platforma digitala care va oferi companiilor o experienta de tip omnichannel.
ING Business este dedicata clientilor Mid Corporate Banking, respectiv companii cu cifra de afaceri intre 2 milioane si 500 de milioane de lei. Prin intermediul ING Business, companiile vor avea acces non-stop la toate produsele si serviciile bancare, platforma putand fi accesata de pe desktop, laptop, tableta, smartphone si, in premiera in Romania, prin smartwatch.
„Prin lansarea ING Business ne adaptam mai bine profilului de business al antreprenorilor din Romania si le oferim o experienta digitala reala, menita sa simplifice interactiunea clientilor cu banca.” a declarat Bogdan Boteanu, Head of Mid Corporate Banking ING Romania.
Zona de Self Service va debuta cu o serie de functionalitati, precum configurarea drepturilor utilizatorilor, a limitelor de tranzactionare sau politicii de semnaturi, dar si deschiderea de conturi curente online.
Platforma ING Business a fost dezvoltată impreuna cu Comarch, furnizor global de solutii software cu peste 25 de ani de experienta in domeniu.
ING operezea deja platforma ING Business in Polonia, cu ajutrul tehnologiei RWD (Responsive Web Design), sistemul adapteandu-se ecranului computerului sau tabletei. Aplicația este un instrument convenabil pentru cei care aproba operatiunile si care au nevoie de acces rapid la facturile companiei. „Pe smartwatch puteti verifica rapid informatiile de baza. Puteti porni anumite activitati pe computer si le puteți termina pe tableta sau smartphone, in drumul spre birou sau într-o călătorie de afaceri”, explica ING antreprenorilor polonezi.
ING Bank Romania opereaza in cadrul unei retele de 180 de sucursale la nivel national si asigura servicii bancare unui numar de peste 13.000 de clienti aflati in portofoliul diviziei de Mid Corporate Banking, portofoliu format din antreprenori dinamici si motivati sa isi dezvolte afacerea intr-un mod sustenabil.