Ally Financial a transformat jocul MONOPOLY într- un joc destinat educației financiare cu ajutorul realității augmentate. Dacă tinerii sunt mereu cu ochii în telefon, de ce sa nu se distreze, să învețe despre bani și să câștige bani cash?
Noul joc Monopoly te ajută să conștientizezi deciziile zilnice care îți afectează viața financiară
La începutul acestei luni, Ally Bank a lansat jocul Ally Monopoly, ce a permis clienților și potențialilor clienți să joace o versiune digitală a popularului joc de masă.
Ally Monopoly devine o vânătoare de comori cu ajutorul realității augmentate. Americanii merg prin oraș pentru a descoperi stickerele bancii
Ally Bank transformă șase orașe americane într-un joc online pentru a promova alfabetizarea financiară într-un mod distractiv și antrenant.
Americanii pot să-și crească averea câștigând până la 50.000 de dolari în numerar, un nou Jeep® Wrangler și alte premii în valoare totală de 1 milion de dolari, toate în timp ce vor învăța sfaturi despre bani.
„Doi din cinci americani (41%) spun că nu se simt atât de încrezători atunci cand vorbim de cunoașterea conceptelor despre bani. Gandurile despre bani și modul în care cel mai bine să-l gestionăm poate fi descurajant, dar prin joc putem ajuta „, a declarat Andrea Brimmer, director de marketing și relații publice al Ally Bank.
Ally + MONOPOLY® se joacă în Statele Unite – în șase orașe – Charlotte, N.C., Chicago, Dallas, Detroit, New York și Seattle. În aceste orașe, stikerele MONOPOLY® de dimensiuni mari trebuiesc găsite. Jucătorii cu vârsta peste 18 ani își pot folosi smartphone-urile și funcțiile AR unice ale lui Ally + MONOPOLY® pentru a joca și a câștiga o varietate de premii.
Printre premii se numără un nou Jeep® Wrangler, premii GO Square de 200 USD și premii grandioase de 50.000 USD.
Ally s-a asociat cu dezvoltatorul de jocuri de bord Hasbro si speră să aducă educația financiară pe buzele tuturor. Sau măcar în „mâinile” a cât mai mulți americani.
În cadrul jocului „Mr. Monopoly” apare pe ecranele telefonului și oferă sfaturi financiare, cum ar fi câți bani s-ar putea economisi printr-un prânz adus de acasă, în schimbul unui prânz comandat.
Potrivit Andreei Brimmer, jocul a ajutat unii jucători să se gândească la economii și la alte obiective financiare pe termen lung. Ea a explicat că în această lună cât jocul a fost lansat, site-ul web al lui Ally a înregistrat o creștere a traficului, în special pentru produsele lor de economii.
De fapt, ideea a pornit de la noile cercetări realizate de Ally care arată că jocurile pot fi un instrument util în îmbunătățirea educației financiare, dar mai ales de stăpânirea conceptelor despre bani.
Conform unui sondaj recent realizat The Harris Poll pentru Ally, patru din cinci americani (81%) spun că jocurile despre bani sunt de ajutor în predarea conceptelor de bază, în timp ce șapte din 10 americani care au jucat aceste jocuri împreuna cu copiii (71%) declară că acest mod îi ajută în definirea conceptelor privind banii, bunurile, veniturile, cheltuielile.