Banca Transilvania are peste 10.000 de clienți Private Banking, iar resursele acestora, administrate de BT, au ajuns la 2 miliarde euro, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.
Investițiile băncii în tehnologie au efecte pozitive inclusiv în ceea ce priveşte clienții Private Banking: BT a achiziționat una dintre cele mai bune soluții de wealth management, prin care se pot vizualiza deținerile avute la Grupul BT într-o singură fişă de portofoliu. În 2020 soluția va fi dezvoltată treptat pentru a deveni un instrument cât mai complet de gestionare a investițiilor.
“Ne bucurăm să avem un număr atât de mare de clienți care au încredere în ceea ce oferim prin Divizia Private Banking. Facem parte din 2008 din planurile lor şi îi vedem crescând. Cifrele vorbesc nu doar despre profitabilitate, ci şi despre relații pe termen lung şi despre clienți mulțumiți, care, la rândul lor, au recomandat banca noastră altora”. – declară Anca Crăciun, Director Private Banking, Banca Transilvania.
În Bucureşti şi în Cluj-Napoca sunt cei mai mulți clienți Private Banking BT, localități în care banca are două sedii dedicate. Serviciile de Private Banking sunt disponibile şi în alte zone ale țării, cum ar fi Constanța, Braşov, Timişoara şi Oradea. Clienții au bancheri personali, produse personalizate, cotații preferențiale, precum şi Exclusive Phone Banking.
Banca Transilvania măsoară periodic gradul de satisfacție a clienților Private Banking, inclusiv în prezent fiind în desfăşurare o astfel de analiză. Conform celor mai recente cifre, din 2018, 90% dintre cei care au răspuns la chestionar au acordat punctajul maxim experienței pe care o au la BT.