Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Mastercard: românii sprijină relansarea comerțului local. TOP 10 afaceri locale care estimează creșteri ale vânzărilor în perioada post-izolare
Share
Notification Show More
Latest News
BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde
Stiri de top
60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor
Stiri de top
Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA
Stiri de top
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Mastercard: românii sprijină relansarea comerțului local. TOP 10 afaceri locale care estimează creșteri ale vânzărilor în perioada post-izolare
Stiri pe scurt

Mastercard: românii sprijină relansarea comerțului local. TOP 10 afaceri locale care estimează creșteri ale vânzărilor în perioada post-izolare

Gabriela Dinu
Last updated: 13/07/2020 11:34
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform unui studiu derulat de Mastercard.

63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă în mod activ să achiziționeze produse de la comercianții locali pentru a-i ajuta să-și readucă activitatea la normal, unul din trei (34%) oameni afirmând că de la începutul stării de urgență au descoperit noi magazine în comunitatea lor. Aproape doi din trei (62%) spun că intenționează să cumpere în continuare de la magazinele locale, chiar și acum când măsurile de distanțare socială au fost reduse.

29% dintre aceștia spun că au simțit lipsa restaurantului din zona în care locuiesc, iar alți 44% au declarat că în viitor vor mânca și vor bea în localurile din apropierea casei pentru a le ajuta își repornească afacerea. 19% dintre români au declarat că au ales să meargă la un restaurant local pentru a plasa o comandă la pachet, odată ce acesta și-a deschis ușile pentru livrare.

De asemenea, și saloanele de coafură și frizerie se numără printre acele afaceri care estimează creșteri ale activității, 47% dintre oameni afirmând că au așteptat redeschiderea salonului local, în loc să apeleze la ajutorul familiei sau prietenilor pentru o tunsoare. Totodată, pe parcursul stării de urgență, românii s-au orientat către mijloacele tradiționale de distribuire a laptelui la domiciliu, 20% dintre aceștia declarând că au apelat la un astfel de serviciu în timpul perioadei de izolare, iar 31% afirmând că intenționează să îl folosească în continuare.

„Perioada pe care o traversăm a schimbat modul în care românii își achiziționează produsele și serviciile de care au nevoie, aceștia orientându-se și către surse locale de încredere, și, totodată, a determinat o creștere semnificativă a cumpărăturilor online și a celor contactless, oamenii fiind mult mai conștienți că mijloacele digitale de plată le oferă siguranță, rapiditate și confort. De asemenea, magazinele și comunitățile locale joacă un rol important în furnizarea de bunuri și servicii, în repornirea economiei, precum și în sprijinirea localnicilor și în stimularea spiritului comunității. Sperăm ca această perioadă dificilă să contribuie la construirea unei relații între oameni și comercianții locali și la menținerea acesteia, chiar și pe măsură ce viața va reveni la normal”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Aproape patru din cinci (70%) spun că ultimele luni i-au făcut să conștientizeze dificultățile întâmpinate de cei vulnerabili, iar peste jumătate dintre români (53%) au declarat că sentimentul de apartenență la comunitate este mult mai profund în prezent. Pe tot teritoriul României, doi din cinci oameni (42%) au afirmat că acum sunt mai deschiși să își salute vecinii, iar 38% dintre aceștia au declarat că au ajuns să le cunoască numele celor care conduc magazinele din zona în care locuiesc.

TOP 10 AFACERI LOCALE CARE ESTIMEAZĂ CREȘTERI ALE VÂNZĂRILOR ÎN PERIOADA POST-IZOLARE


1.Comercianții de fructe și legume
2.Comercianții de brânzeturi
3.Măcelariile
4.Saloanele de coafură/frizerie
5.Magazinele independente de haine
6.Brutăriile
7.Magazinele de bricolaj/hardware
8.Librăriile independente
9.Magazinele de cadouri
10.Cafenelele locale

You Might Also Like

România, ținta avertismentelor UniCredit: creștere anemică, deficit record și risc de retrogradare. Cum se poate salva Europa Centrală și de Est și de ce nu funcționează rețeta și la noi

BNR reacționează ferm: Campanie de dezinformare cu atacuri nefondate asupra băncii centrale

BCR, prima bancă din România care integrează „Click to Pay” direct în aplicația George. Start pentru plățile online fără griji

Formula 1, direct din cont: BT și Mastercard oferă experiențe exclusive la Monza clienților care plătesc cu cardul

Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia

TAGGED: MasterCard, contactless, economie, magazine, Cosmin Vladimirescu, cumparaturi online
Gabriela Dinu 13/07/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Perspectiva Saxo pentru T3: Dolarul american este încă centrul atenției
Next Article Raiffeisen Bank a publicat Raportul CSR pe 2019. Steven van Groningen: „Ne dorim ca alături de angajații, clienții și partenerii nostri să dezvoltăm relații pe termen lung și să mobilizăm resurse care să creeze valoare pentru intreaga societate”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

România, ținta avertismentelor UniCredit: creștere anemică, deficit record și risc de retrogradare. Cum se poate salva Europa Centrală și de Est și de ce nu funcționează rețeta și la noi

6 zile ago

BNR reacționează ferm: Campanie de dezinformare cu atacuri nefondate asupra băncii centrale

o săptămână ago

BCR, prima bancă din România care integrează „Click to Pay” direct în aplicația George. Start pentru plățile online fără griji

2 săptămâni ago

Formula 1, direct din cont: BT și Mastercard oferă experiențe exclusive la Monza clienților care plătesc cu cardul

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?