Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank Romania a publicat Raportul Anual pe 2011
Share
Notification Show More
Latest News
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > OTP Bank Romania a publicat Raportul Anual pe 2011
Stiri pe scurt

OTP Bank Romania a publicat Raportul Anual pe 2011

bankingnews.ro
Last updated: 25/06/2012 10:08
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

In pofida conditiilor economice inca dificile care au afectat piata locala si internationala, OTP Bank România a inregistrat rezultate imbunatatite, comparativ cu anul 2010. Venitul net din dobanzi, taxe si comisioane a inregistrat o crestere de aprox. 35% fata de rezultatul din anul anterior, in timp ce costurile de operare au inregistrat niveluri comparabile cu 2010.

OTP Group a fost declarat, in 2011, al treilea cel mai stabil grup din Europa, obtinȃnd cel de-al treilea nivel Tier1 in randul bancilor europene analizate. Acest rezultat reprezinta cel mai ridicat punctaj in rândul bancilor prezente pe piata din România, conform testului de stres desfasurat pe teritoriul UE de Autoritatea Bancara Europeana (EBA), in colaborare cu Autoritatea de Supervizare Financiara din Ungaria, Banca Centrala Europeana (ECB), Comisia Europeana (EC) si Comitetul European pentru Riscuri Sistemice (ESRB).

OTP Bank Romania si-a concentrat in continuare eforturile in a fi aproape de clientii sai, dar si pe definirea si implementarea unei strategii stricte de control al riscurilor. Portofoliul de credite la nivel brut a crescut cu 15%, in 2011, in timp ce volumele de credite corporative au inregistrat cresteri constante, in fiecare trimestru din 2011.

In 2011, OTP Bank Romania a lansat cu succes „OTP Mentor”, un program complet de consultanta financiara, creat pentru cei care doresc sa isi optimizeze resursele financiare. www.dresoruldelei.ro este platforma online a programului care ofera instrumentele pentru o mai buna evaluare a resurselor financiare.

Pentru a asigura securitatea clientilor dar si a bancii, precum si pentru a actiona responsabil in a-si ajuta clientii sa depaseasca un nou an dificil, OTP Bank România a continuat Programul de Protectie a Debitorilor.

OTP Bank România a continuat campania de responsabilitate sociala lansata in 2010, Dreptul de a citi si a obtinut rezultate impresionante, pȃna la finele anului 2011: dotarea a 110 scoli din mediul rural cu aproape 80,000 de carti si mobilierul corespunzator. Astfel, Dreptul de a citi a fost redat la aproape 20,000 de copii. Premiul obtinut de campania Dreptul de a Citi in cadrul EMEA Sabre Awards 2011 (Superior Achievement in Branding and Reputation Excellence), pentru „Cea mai buna campanie din Balcani” a evidentiat impactul campaniei CSR asupra comunitatilor locale.

“In 2011, am continuat sa fim aproape de clientii nostri si am dezvoltat o strategie stricta de control al riscurilor, adaptata la pietele si tendintele bancare din România. Am dus serviciul pentru clienti la un alt nivel, pentru a deveni mai mult decât un furnizor de servicii financiare, un adevarat consultant financiar. Strategia orientata catre clienti ne-a determinat sa continuam Programul de Protectie a Debitorilor si sa dezvoltam produse financiare personalizate, adaptate nevoilor clientilor nostri si conditiilor in continua schimbare ale pietei. Avem incredere ca, pe baza valorilor Bancii – incredere, parteneriat si integritate – ne vom continua dezvoltarea”, László Diósi, CEO OTP Bank România.

La inceputul lui 2012, OTP Bank România si-a majorat capitalul social cu 140 mil. RON, prin contributia integrala a actionarului majoritar, OTP Bank Nyrt. Capitalul social dupa aceasta majorare este de 682.908.960 RON.

You Might Also Like

A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România

Patria Bank raportează creșteri puternice pe segmentele Agro, Micro și IMM, în primul semestru din 2025. Valentin Vancea: „Construim parteneriate pe termen lung”

BCR își consolidează poziția în primele 6 luni din an, iar profitul crește cu 12%. Sergiu Manea: „Le mulțumim tuturor clienților BCR, ei sunt cei care ne-au încredințat planurile, visurile și deciziile lor, iar asta ne inspiră să fim mai buni”

BRD anunță un prim semestru solid în 2025: profit cu 10% mai mare, creștere puternică a creditării și proiecte verzi de impact. Maria Rousseva: Ne menținem rolul de partener de încredere pentru clienți și economie

Semestru de forță pentru Raiffeisen Bank: profit în creștere cu 9% și avans pe toate liniile de business în 2025. Zdenek Romanek: Clienții noștri beneficiază de experiențe digitale din ce în ce mai simple și intuitive în interacțiunea de zi cu zi cu banca

TAGGED: clienti, comisioane, Laszlo Diosi, credite, OTP Bank, dobanzi
bankingnews.ro 25/06/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Bancpost vinde credite agricultorilor care asteapta subventiile de la stat
Next Article Raiffeisen Bank a lansat o platforma de online banking imbunatatita
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România

5 zile ago

Patria Bank raportează creșteri puternice pe segmentele Agro, Micro și IMM, în primul semestru din 2025. Valentin Vancea: „Construim parteneriate pe termen lung”

5 zile ago

BCR își consolidează poziția în primele 6 luni din an, iar profitul crește cu 12%. Sergiu Manea: „Le mulțumim tuturor clienților BCR, ei sunt cei care ne-au încredințat planurile, visurile și deciziile lor, iar asta ne inspiră să fim mai buni”

3 săptămâni ago

BRD anunță un prim semestru solid în 2025: profit cu 10% mai mare, creștere puternică a creditării și proiecte verzi de impact. Maria Rousseva: Ne menținem rolul de partener de încredere pentru clienți și economie

4 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?