Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: OTP Bank Romania a publicat Raportul Anual pe 2011
Share
Notification Show More
Latest News
FOTO. BNR scrie istorie și lansează prima monedă colorată din România
Stiri de top
Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR
Stiri de top
Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere
Stiri de top
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > OTP Bank Romania a publicat Raportul Anual pe 2011
Stiri pe scurt

OTP Bank Romania a publicat Raportul Anual pe 2011

bankingnews.ro
Last updated: 25/06/2012 10:08
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

In pofida conditiilor economice inca dificile care au afectat piata locala si internationala, OTP Bank România a inregistrat rezultate imbunatatite, comparativ cu anul 2010. Venitul net din dobanzi, taxe si comisioane a inregistrat o crestere de aprox. 35% fata de rezultatul din anul anterior, in timp ce costurile de operare au inregistrat niveluri comparabile cu 2010.

OTP Group a fost declarat, in 2011, al treilea cel mai stabil grup din Europa, obtinȃnd cel de-al treilea nivel Tier1 in randul bancilor europene analizate. Acest rezultat reprezinta cel mai ridicat punctaj in rândul bancilor prezente pe piata din România, conform testului de stres desfasurat pe teritoriul UE de Autoritatea Bancara Europeana (EBA), in colaborare cu Autoritatea de Supervizare Financiara din Ungaria, Banca Centrala Europeana (ECB), Comisia Europeana (EC) si Comitetul European pentru Riscuri Sistemice (ESRB).

OTP Bank Romania si-a concentrat in continuare eforturile in a fi aproape de clientii sai, dar si pe definirea si implementarea unei strategii stricte de control al riscurilor. Portofoliul de credite la nivel brut a crescut cu 15%, in 2011, in timp ce volumele de credite corporative au inregistrat cresteri constante, in fiecare trimestru din 2011.

In 2011, OTP Bank Romania a lansat cu succes „OTP Mentor”, un program complet de consultanta financiara, creat pentru cei care doresc sa isi optimizeze resursele financiare. www.dresoruldelei.ro este platforma online a programului care ofera instrumentele pentru o mai buna evaluare a resurselor financiare.

Pentru a asigura securitatea clientilor dar si a bancii, precum si pentru a actiona responsabil in a-si ajuta clientii sa depaseasca un nou an dificil, OTP Bank România a continuat Programul de Protectie a Debitorilor.

OTP Bank România a continuat campania de responsabilitate sociala lansata in 2010, Dreptul de a citi si a obtinut rezultate impresionante, pȃna la finele anului 2011: dotarea a 110 scoli din mediul rural cu aproape 80,000 de carti si mobilierul corespunzator. Astfel, Dreptul de a citi a fost redat la aproape 20,000 de copii. Premiul obtinut de campania Dreptul de a Citi in cadrul EMEA Sabre Awards 2011 (Superior Achievement in Branding and Reputation Excellence), pentru „Cea mai buna campanie din Balcani” a evidentiat impactul campaniei CSR asupra comunitatilor locale.

“In 2011, am continuat sa fim aproape de clientii nostri si am dezvoltat o strategie stricta de control al riscurilor, adaptata la pietele si tendintele bancare din România. Am dus serviciul pentru clienti la un alt nivel, pentru a deveni mai mult decât un furnizor de servicii financiare, un adevarat consultant financiar. Strategia orientata catre clienti ne-a determinat sa continuam Programul de Protectie a Debitorilor si sa dezvoltam produse financiare personalizate, adaptate nevoilor clientilor nostri si conditiilor in continua schimbare ale pietei. Avem incredere ca, pe baza valorilor Bancii – incredere, parteneriat si integritate – ne vom continua dezvoltarea”, László Diósi, CEO OTP Bank România.

La inceputul lui 2012, OTP Bank România si-a majorat capitalul social cu 140 mil. RON, prin contributia integrala a actionarului majoritar, OTP Bank Nyrt. Capitalul social dupa aceasta majorare este de 682.908.960 RON.

You Might Also Like

UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

CFA România: 2026 se anunță un an dificil. Creștere economică aproape de zero, inflație, dobânzi ridicate și posibile noi taxe. Adrian Codirlașu: „România are nevoie de predictibilitate fiscală și de reforme reale pentru a-și recâștiga potențialul de creștere”

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. ING lansează platforma „Liber să tot fii” și te invită să-ți depășești barierele care stau în calea planurilor tale

TAGGED: credite, OTP Bank, dobanzi, clienti, comisioane, Laszlo Diosi
bankingnews.ro 25/06/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Bancpost vinde credite agricultorilor care asteapta subventiile de la stat
Next Article Raiffeisen Bank a lansat o platforma de online banking imbunatatita
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027

5 zile ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

2 săptămâni ago

CFA România: 2026 se anunță un an dificil. Creștere economică aproape de zero, inflație, dobânzi ridicate și posibile noi taxe. Adrian Codirlașu: „România are nevoie de predictibilitate fiscală și de reforme reale pentru a-și recâștiga potențialul de creștere”

3 săptămâni ago

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?