Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cardul, produsul viitorului: parfumate, transparente, biodegradabile, cu Swarovski sau termosensibile
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Cardul, produsul viitorului: parfumate, transparente, biodegradabile, cu Swarovski sau termosensibile
Stiri de top

Cardul, produsul viitorului: parfumate, transparente, biodegradabile, cu Swarovski sau termosensibile

bankingnews.ro
Last updated: 10/07/2012 11:10
bankingnews.ro 13 ani ago
Share
SHARE

Pe plan mondial, piata cardurilor se afla intr-o continua crestere, tendinta care se va mentine cel putin in urmatorii trei ani. Pe masura ce noi tehnologii incep sa fie utilizate in viata cotidiana, nici in acest domeniu inovatiile nu intarzie sa apara’, afirma specialistii din domeniu, precum cei de la Supercard.

Un exemplu in acest sens il reprezinta cardurile cu chip, care inlocuiesc tot mai mult traditionalele carduri cu banda magnetica, sporind securitatea datelor si a tranzactiilor. Acest tip de card este tot mai frecvent utilizat in industrii precum transporturi, telecomunicatii, sanatate si chiar retail. In transporturi, cardul clasic incepe sa fie inlocuit de cardul contactless integrat intr-un sistem deschis, compatibil cu cel financiar. In telecomunicatii, cresterea segmentului de cartele de tip smartcard, cu chip, este sustinuta de succesul de care se bucura telefoanele din gama smartphone. Si evolutia sectoarelor financiar si al sanatatii sustin productia de carduri cu diverse elemente de securitate, precum chip-ul sau holograma.

Mereu in pas cu cerintele si tendintele pietei romanesti dar si globale, Supercard s-a specializat in productia de carduri cu chip, dezvoltand in ultimii ani numeroase proiecte pentru clienti de prestigiu. Proiectele au inclus atat productia si personalizarea acestui tip de suport cat si consilierea clientilor in vederea obtinerii aprobarilor speciale VISA si MasterCard, precum si transportul securizat conform celor doua standarde.

Un alt tip de card care se estimeaza ca va castiga teren in urmatorii ani este gift cardul, pe aceasta piata remarcandu-se o inviorare cu precadere in perioada sarbatorilor. ‘Reprezinta o alternativa inedita de cadou si functioneaza pe principiul voucherelor, dar are un finisaj deosebit si ofera o securitate sporita tranzactiilor’, afirma Mirela Zamfiroiu/Supercard.

Tendintele generale pentru anii urmatori sunt de crestere a cererii de carduri, atat in Europa cat si pe alte continente.  „Si in Romania piata cardurilor se dezvolta si se diversifica de la an la an. Daca pana nu demult intalneam doar carduri simple sau cu banda magnetica, in ultimii ani am inceput sa producem modele tot mai interesante, precum carduri parfumate, transparente, cu forme sau texturi speciale, carduri din materiale biodegradabile, cu cristale Swarovski sau termosensibile”, a subliniat Mirela, Zamfiroiu.

Supercard estimeaza ca domeniul care va ramane cel mai activ pe piata cardurilor din Romania este cel de retail, unde programele de fidelizare se diversifica tot mai mult. Doar pentru anul 2012, se estimeaza ca vor fi produse peste 3,5 milioane de carduri de fidelitate pentru retailul romanesc.

You Might Also Like

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

TAGGED: cardul, carduri de fidelitate, retail, smartcard, chip, holograma, carduri cu chip, Supercard, card, gift cardul, Visa, piata cardurilor, carduri, carduri parfumate, MasterCard, banda magnetica
bankingnews.ro 10/07/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Cojocaru, BCR: Bancile vor sa finanteze IMM-urile
Next Article Statul roman va putea salva bancile aflate in dificultate

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

16 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

20 de ore ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

20 de ore ago

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

20 de ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?