Într-o conferință de presă organizată astăzi la sediul UniCredit din Milano, Andrea Orcel, CEO UniCredit Group și Benedetto Vigna, CEO Ferrari, au dat publicității mai multe detalii despre parteneriatul multianual, care a fost anunțat pentru prima dată în septembrie 2024.
Această colaborare reunește două mari companii italiene, într-o colaborare valoroasă, bazată pe inovare și pe furnizarea de servicii și experiențe noi pentru clienții UniCredit și fanii Scuderia Ferrari HP, sub sloganul ‘Bound by Passion. United in Excellence’.
Pentru a sărbători parteneriatul, UniCredit plănuiește împreună cu Scuderia Ferrari HP, un eveniment comun, care va avea loc în martie 2025 la Milano, orașul natal al UniCredit, oferind o rampă de lansare pe măsura importanței acestui parteneriat, de care se pot bucura atât orașul, cât și comunitatea sportivă.
Acest nou parteneriat începe exact în momentul în care Lewis Hamilton, de șapte ori campion mondial, se alătură Scuderiei Ferrari HP, pentru a face echipă cu Charles Leclerc, absolvent al Academiei de șoferi Scuderia Ferrari și unul dintre cele mai impresionante talente ale acestui sport. Împreună, ei formează o linie de șoferi pregătiți să ofere performanțe palpitante pe pistă. Cu sprijinul UniCredit, vor fi create oportunități unice de conectare cu comunitatea globală, cum ar fi evenimente exclusive și inițiative care prezintă sinergia dintre aceste două mărci italiene emblematice. UniCredit va aduce experiențe memorabile bazei sale de clienți și părților interesate, oferindu-le șansa de a experimenta entuziasmul și precizia Formulei 1.
Împărtășind angajamentul față de performanța de top – Scuderia Ferrari HP, pe pistă, și UniCredit furnizând soluții financiare care permit clienților și comunităților să progreseze – partenerii vor colabora, de asemenea, pentru a dezvolta noi oportunități bancare atât pentru fanii Ferrari cât și pentru clienții băncii pan-europene.
UniCredit și Ferrari dau dovadă de același angajament față de sustenabilitate și incluziune în instituțiile lor și în întreaga lume. Ferrari este pe drumul către atingerea unui grad zero de utilizare în ce privește emisiile de carbon până în 2030 și este implicată în comunitățile la care ajunge, punând accent pe educație. În mod similar, UniCredit promovează obiectivele ESG (de mediu, social și guvernanță) prin inițiative cu impact și are un istoric în ceea ce privește parteneriatele puternice cu clienții săi pentru a-i ajuta să-și atingă agenda ESG, se precizează într-un comunicat de presă.
Pe partea socială, prin Platforma Edu-Fund a Fundației UniCredit, a alocat 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei la nivelul educației. Aceste valori comune subliniază un parteneriat dedicat promovării unui viitor durabil și echitabil, prin acțiuni concrete.
Andrea Orcel: Construim o punte între lumea finanțelor și a curselor
„UniCredit este extrem de mândru să lanseze acest parteneriat de referință cu un brand italian care își respectă cu mândrie moștenirea, în timp ce privește către un viitor global. Parteneriatul nostru pe mai mulți ani cu Ferrari marchează o nouă fază în ceea ce privește colaborarea, construind o punte între lumea finanțelor și a curselor, bazată pe un angajament puternic împărtășit: pentru a oferi oamenilor tot ceea ce avem mai bun, într-un mod corect.
Lucrând împreună, vom oferi soluții financiare de înaltă performanță care să le permită clienților și comunităților noastre să progreseze, iar fanilor Ferrari să poată ajunge cât mai aproape de acțiune”, declară Andrea Orcel, CEO UniCredit Group.
„Suntem încântați să ne angajăm în acest parteneriat captivant cu UniCredit, o bancă care întruchipează același spirit de inovație și excelență care definește marca noastră. Împreună cu ei, vom sărbători moștenirea noastră și vom continua să ne depășim limitele posibilului în curse, dar și în lumea financiară. Această colaborare reprezintă un angajament suplimentar față de clienții, fanii și comunitățile noastre, asigurându-ne că ei sunt în centrul fiecărei inițiative. Uniți, așteptăm cu nerăbdare un viitor plin de pasiune și performanță”, a spus Benedetto Vigna, CEO Ferrari.