Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Actualizarea datelor personale se va realiza prin simpla fotografiere a actului de identitate, în aplicația Smart Mobile, anunță Raiffeisen Bank România
Share
Notification Show More
Latest News
BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania
Stiri de top
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Actualizarea datelor personale se va realiza prin simpla fotografiere a actului de identitate, în aplicația Smart Mobile, anunță Raiffeisen Bank România
Stiri de top

Actualizarea datelor personale se va realiza prin simpla fotografiere a actului de identitate, în aplicația Smart Mobile, anunță Raiffeisen Bank România

Gabriela Dinu
Last updated: 07/03/2024 14:49
Gabriela Dinu 1 an ago
Share
SHARE

Actualizarea datelor personale nu a fost niciodată mai simplă la Raiffeisen Bank România. Banca introduce unei noi funcționalități importante destinată clienților persoane fizice în aplicația de mobile banking, Smart Mobile. Soluția de actualizare a datelor personale se va realiza, în cazul în care ți-ai reînoit cartea de identitate, prin simpla fotografiere a actului de identitate.

Contents
Recunoașterea imaginii pentru actualizarea datele personale Deja 5000 de clienți au utilizat-o în ultima lunăCătălin Chirieac: Îmbunătățim constant experiența digitală cu noi tehnologii avansate și sigure

Recunoașterea imaginii pentru actualizarea datele personale

Inițiativa Raiffeisen Bank adresează necesitatea legală de actualizare periodică a datelor de identificare ale clienților, un proces esențial pentru menținerea siguranței și conformității în sistemul bancar. Banca a implementat această funcționalitate pentru a oferi o metodă comodă și accesibilă clienților săi, care acum pot actualiza datele personale direct din aplicația Smart Mobile, fără a fi nevoie să mai viziteze o agenție bancară.

Deja 5000 de clienți au utilizat-o în ultima lună

În mai puțin de o lună de la lansare, aproximativ 5.000 de clienți au utilizat-o deja pentru a-și actualiza datele prin aplicația Smart Mobile. Noul proces acoperă clienții cetățeni români care au carte de identitate emisă în România și îndeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite de bancă.

Cătălin Chirieac: Îmbunătățim constant experiența digitală cu noi tehnologii avansate și sigure

”Această nouă funcționalitate din Smart Mobile este un alt pas spre simplificarea proceselor bancare, care consolidează în același timp securitatea și confidențialitatea informațiilor clienților și facilitează conformarea cu cerințele legale. Îmbunătățim constant experiența digitală pentru clienții noștri prin introducerea de noi tehnologii avansate și sigure, pentru ca bankingul de zi cu zi să răspundă nevoilor lor într-un mod cât mai confortabil și eficient”, a declarat Cătălin Chirieac, Digital Banking Services Manager, Raiffeisen Bank România.

Aplicația Smart Mobile a fost lansată în urmă cu 5 ani și reușește astăzi să acopere multe dintre nevoile clienților, beneficiind constant de noi dezvoltări. Astfel, numai în 2023 a fost introdusă o întreagă serie de noi opțiuni, precum rambursarea anticipată a creditelor, încheierea contractului pentru fonduri de investiții și modificarea limitelor de tranzacționare a cardurilor direct în aplicație.

You Might Also Like

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

TAGGED: Raiffeisen Bank, recunoastere imagine, banci, banca, carduri, banking, Smart Mobile, digitalizare, tehnologie, Cătălin Chirieac, actualizare date personale, rambursare credite
Gabriela Dinu 07/03/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Protecţia consumatorilor de produse şi servicii fianciar-bancare ar putea trece sub umbrela Băncii Naționale. Patru avantaje reale pentru clienții băncilor, dacă BNR le va soluționa plângerile
Next Article Pentru a patra ședință consecutivă, BCE păstrează ratele dobânzilor neschimbate
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

9 ore ago

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

4 zile ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

4 zile ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?