Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Aegon România urcă o poziție în topul asigurătorilor de viață. În 2020, compania a înregistrat o creștere de 13% a primelor brute subscrise
Share
Notification Show More
Latest News
De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?
Stiri de top
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Aegon România urcă o poziție în topul asigurătorilor de viață. În 2020, compania a înregistrat o creștere de 13% a primelor brute subscrise
Stiri pe scurt

Aegon România urcă o poziție în topul asigurătorilor de viață. În 2020, compania a înregistrat o creștere de 13% a primelor brute subscrise

Gabriela Dinu
Last updated: 20/04/2021 12:35
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
La finele lui 2020, Aegon România avea o cotă de piață de 4,9%
SHARE

Compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, a încheiat 2020 cu un volum de 134,5 milioane lei al primelor brute subscrise, în creștere cu 13%, față de 2019. Astfel, Aegon România urcă pe locul al șaselea în clasamentul celor mai importante companii de asigurări de viață de pe piața locală, cu o poziție mai sus decât în 2019.

Rezultatele anunțate de Aegon au loc în condițiile în care anul trecut, piața asigurărilor de viață din România a avut o creștere de doar 1,1%, cu un volum total al primelor brute subscrise de 2,7 miliarde lei, potrivit Autorității de Supraveghere Financiară (ASF).

„Suntem foarte mulțumiți de aceste rezultate, în special în contextul unui an dificil atât pentru piața asigurărilor de viață, cât și pentru întreaga economie națională și globală, și pentru noi toți, la nivel personal. Urcarea cu o poziție în topul celor mai importanți asigurători de viață din România se datorează faptului că, în contextul actual, românii au devenit mai conștienți de nevoia de a economisi, și a muncii depuse de colegii mei pentru păstrarea și creșterea portofoliului de clienți. Rezultatele arată, de asemenea, faptul că produsele noastre răspund unor nevoi reale. Una dintre aceste nevoi este cea de a-ți crea un plan financiar de rezervă, economisind și asigurându-te că, în situațiile neprevăzute, vei avea un sprijin financiar. În cursul anului trecut, am realizat un studiu care ne-a arătat că 70% dintre intervievați consideră că instabilitatea economică generată de contextul pandemic i-a îndemnat să pună mai mulți bani deoparte ca să fie mai pregătiți pe termen mediu și lung. Iată că o parte dintre ei au ales să facă acest lucru printr-o asigurare de viață cu economisire. O altă nevoie este cea de a acorda o mai mare atenție sănătății”, a explicat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Legat de modul în care s-a desfășurat activitatea companiei de la declanșarea pandemiei, reprezentantul Aegon România a adăugat: „În ceea ce privește păstrarea portofoliului de clienți, comunicarea, dar și empatia au fost ingredientele care ne-au ajutat. Încă de la începutul pandemiei, am fost alături de clienții noștri prin decizia de a nu aplica excluderea riscului pandemiei la niciunul dintre produsele din portofoliul nostru care acoperă decesul sau spitalizarea din îmbolnăvire, excepție care încă este în vigoare până la jumătatea acestui an, dar și prin mutarea online a majorității operațiunilor. Astfel, am urmărit ca ei să nu fie nevoiți să se expună inutil niciunui risc. În plus, clienții care s-au confruntat cu probleme financiare au avut la dispoziție o perioadă de grație majorată de la 60, la 120 de zile.”

„Această reușită este, fără îndoială, rezultatul implicării extraordinare a echipei Aegon România și al profesionalismului desăvârșit de care au dat dovadă partenerii noștri bancari, Banca Transilvania și Alpha Bank, dar și companiile de brokeraj partenere. Împreună am reușit să fim extrem de agili, să ne adaptăm rapid la noua realitate, iar noi am încercat să îi susținem prin programe de training realizate în mediul online, dar și prin adaptarea la noile condiții a modului de colaborare. Le sunt recunoscătoare tuturor că au rămas dedicați clienților și au continuat să-și deruleze activitatea cu aceeași implicare, în condiții atipice, pentru că noi am fost printre primele companii din țară care am adoptat munca de acasă, mod de lucru pe care încă îl menținem. Sunt optimistă că, dacă am reușit să trecem cu bine de acest ultim an dificil, de acum înainte lucrurile vor continua să se îmbunătățească”, a mai punctat Sînziana Maioreanu.

La finele lui 2020, Aegon România avea o cotă de piață de 4,9%

Evoluția pozitivă a indicelui GWP pentru Aegon România a fost generată și de creșterea interesului manifestat de români pentru asigurările pentru sănătate. Conform unei analize realizate de companie în martie 2021, pe parcursul anului trecut, de trei ori mai mulți români au achiziționat asigurarea oncologică

Evoluția pozitivă a indicelui GWP pentru Aegon România a fost generată și de creșterea interesului manifestat de români pentru asigurările de sănătate. Conform unei analize realizate de companie în martie 2021, pe parcursul anului trecut, de trei ori mai mulți români au achiziționat asigurarea oncologică Optimist, față de 2019. Analiza s-a realizat pe baza portofoliului Aegon, care a luat în considerare vânzările pentru asigurarea oncologică Aegon Optimist și pentru produsul de a doua opinie medicală, Aegon Diagnose.me. Numărul persoanelor care au achiziționat servicii care oferă acces rapid la o a doua opinie medicală, prin intermediul Aegon România, s-a majorat cu 43%, în 2020 față de 2019.

„Românii au devenit mai interesați de sănătatea lor în 2020, iar această preocupare s-a reflectat și în vânzările noastre. Cred că este un semnal pozitiv, pentru că arată că oamenii sunt mai atenți cu sănătatea lor și a celor apropiați, deoarece au realizat încă o dată, în mod abrupt, cât de importantă este aceasta. Sigur, noi toți știm, la nivel de teorie, că starea de sănătate este cheia unei vieți împlinite, doar că tindem să uităm acest lucru și să nu luăm măsuri practice pentru a ne asigura în caz de boală, până când nu suntem loviți de necaz. Pandemia ne-a reamintit că suntem fragili și că este necesar să avem o plasă de siguranță”, a conchis Sînziana Maioreanu.

Performanța atinsă de Aegon România se alătură unei alte vești de bun augur pentru companie, de data aceasta fiind vorba despre o confirmare venită din partea clienților: la începutul lui 2021, Aegon România a fost desemnat, pentru al treilea an consecutiv, cel mai de încredere brand din categoria „Companii de asigurări”, conform studiului independent Consumer Choice Award, realizat de către compania de cercetare More-Netquest Group.

You Might Also Like

Banca Transilvania, creștere semnificativă a activității în primele 3 luni din 2025, cu 130.000 de clienți noi. Cum vede Ömer Tetik România după alegerile de duminică: ”așteptăm finalizarea incertitudinilor politice și implementarea reformelor structurale. România are o economie mult mai dezvoltată decât în alți ani, ceea ce ne face încrezători că vom trece cu bine peste această perioadă de turbulențe”

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

De Ziua Internațională a Muncii, sărbătorim munca bine făcută: Banca Transilvania, BCR și BRD sunt cele mai valoroase branduri bancare din România. Cum rămân băncile relevante în 2025? 4 decizii care fac diferența

Cum folosești cardurile și plățile ca să ieși în câștig? Sfatul specialiștilor Dorian Petrovici (Banca Transilvania) și Ioana Pârvu (BRD). ”Cardul nu este doar o bucată de plastic, ci și aplicația de internet banking. Noi spunem că aplicația este telecomanda cardului”

BT Pensii, parte a grupului Banca Transilvania, este noul administrator al fondului de pensii facultative BRD Medio, care devine Pensia Mea Plus. Corina Cojocaru: ”Vom administra în cel mai profesionist mod banii de pensie ai celor aproape 37.000 de participanți la Pensia Mea Plus, așa cum o facem și pentru cei peste 115.000 participanți la Pensia Mea”

TAGGED: Alpha Bank, ASF, Aegon România, Sînziana Maioreanu, asigurari viata, Banca Transilvania
Gabriela Dinu 20/04/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article FintechOS primește o investiție de 60 milioane de dolari pentru a-și consolida pozitia în Europa și Marea Britanie și pentru a susține dezvoltarea internațională în Asia-Pacific, Orientul Mijlociu, Africa și America de Nord
Next Article CEC Bank extinde transferurile folosind numărul de telefon în loc de IBAN, către ORICE bancă din România

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania, creștere semnificativă a activității în primele 3 luni din 2025, cu 130.000 de clienți noi. Cum vede Ömer Tetik România după alegerile de duminică: ”așteptăm finalizarea incertitudinilor politice și implementarea reformelor structurale. România are o economie mult mai dezvoltată decât în alți ani, ceea ce ne face încrezători că vom trece cu bine peste această perioadă de turbulențe”

5 zile ago

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

7 zile ago

De Ziua Internațională a Muncii, sărbătorim munca bine făcută: Banca Transilvania, BCR și BRD sunt cele mai valoroase branduri bancare din România. Cum rămân băncile relevante în 2025? 4 decizii care fac diferența

3 săptămâni ago

Cum folosești cardurile și plățile ca să ieși în câștig? Sfatul specialiștilor Dorian Petrovici (Banca Transilvania) și Ioana Pârvu (BRD). ”Cardul nu este doar o bucată de plastic, ci și aplicația de internet banking. Noi spunem că aplicația este telecomanda cardului”

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?