Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania lansează cel mai mare festival de shopping bancar din România: Banksylvania
Share
Notification Show More
Latest News
#BankingNews20. Alexandru Păunescu, CSALB: ”Încrederea pe care au recâștigat-o băncile și clienții lor se datorează și publicațiilor precum Banking News, care au pus umărul la informarea corectă și educația financiară a consumatorilor”
Interviuri Stiri de top
Freddie Mercury primește propria monedă britanică. Cum arată și cât costă
Informații financiare
Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării
Stiri de top
Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri
Stiri de top
TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania lansează cel mai mare festival de shopping bancar din România: Banksylvania
Stiri de top

Banca Transilvania lansează cel mai mare festival de shopping bancar din România: Banksylvania

bankingnews.ro
Last updated: 22/11/2016 16:09
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvanialansează astăzi primul festival de shopping bancar din România: Banksylvania. Acesta are loc în perioada 22-24 noiembrie a.c. şi înseamnă oferte de produse online, dedicate clienţilor BT şi celor care doresc să devină clienți ai băncii.

3 zile şi 4 scene cu oferte: Family Stage, Young Stage, Business Stage si Fun Stage sunt scenele dedicate festivalierilor BT.

Detalii campanie:
• Family Stage& Young Stageeste scena cu oferte dedicate persoanelor fizice, şi anume: carduri de debit/credit, credite, online banking, Star Student, Asigurări, Leasing, oferte de tranzacţionare la bursă, discouturi la călătoriile cu Uber.
• Business Stage aduce produse dedicate clienților IMM, clienților Diviziei Pentru Medici, Corporate, Agribusiness, Leasing, Operational Leasing şi celor ai companiei BT Capital Partners.
• Fun Stage este scena pe care se găsesc discounturi la Snow Fest şi Electric Castle Festival, la care BT este partener.
• Pentru a accesa ofertele, aplicarea se face pe site-ul dedicat: www.bancatransilvania.ro/banksylvania.
• Participanţii la Banksylvania pot aplica pentru mai multe produse diferite, dar nu şi pentru un produs de acelaşi tip.

Banksylvania face parte din conceptul de „shopping bancar” lansat în 2014 în premiera pe piaţa din România, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de asemenea, următoarele campanii derulate până acum de BT: Bank Friday, DragoBT, Un mai muncitoresc şi Bank to School.

You Might Also Like

#BankingNews20. Alexandru Păunescu, CSALB: ”Încrederea pe care au recâștigat-o băncile și clienții lor se datorează și publicațiilor precum Banking News, care au pus umărul la informarea corectă și educația financiară a consumatorilor”

Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

TAGGED: Bursa, debit, Bank Friday, uber, Bank to School, Banca Transilvania, shopping bancar, IMM, Banksylvania, credite, credit, card, BT
bankingnews.ro 22/11/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Raiffeisen Bank lanseaza noile pachete de cont curent. Vladimir Kalinov, vicepresedinte Retail Banking: Am reusit sa oferim si optiunea cu “0 costuri”
Next Article BRD încearcă marea cu degetul. A lansat un card de credit pe platforma „MasterCard – Plata în rate” cu care vrea să ajungă în 5 ani în top 3 pe piaţa de profil, dominată de Raiffeisen Bank, Credit Europe Bank şi Banca Transilvania
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

#BankingNews20. Alexandru Păunescu, CSALB: ”Încrederea pe care au recâștigat-o băncile și clienții lor se datorează și publicațiilor precum Banking News, care au pus umărul la informarea corectă și educația financiară a consumatorilor”

2 zile ago

Nou semnal solid de încredere din partea investitorilor internaționali: BCR atrage 500 milioane euro în cea de-a doua emisiune de euroobligațiuni. Sergiu Manea: Succesul emisiunii este un vot de încredere nu doar pentru BCR, ci și pentru direcția în care evoluează economia țării

3 zile ago

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

3 zile ago

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?